Flensborg d. 19 + 20. november

Okey så må jeg lige høre dem af om de har modtaget tilmeldingen ellers så må jeg hjælpe hende igen. :slight_smile:

jeg fik først mine tilbagemeldinger dagen efter via jyrak…

Det var i starten af sidste uge vi sendet den . Men nu har jeg sendt en mail , så må vi se om vi skal tilmelde igen.

Vi til meldt for hende i starten af sidste uge :slight_smile: Nu må jeg se hvad de siger jeg har sendt en mail .

vi har heller ikke hørt noget endnu. måske jeg skulle kontakte dem også… :slight_smile:

Hovsa, nu skal jeg vist lige med på vognen her…

Jeg har tilmeldt Flensborg via Jyraks hjemmeside for ca. 2 uger siden og har intet hørt/set fra hverken Jyrak eller Cats + Co. Hvad skal jeg forvente at få og hvem skal jeg rykke?

Det er min første udlandsudstilling, så jeg er helt blank her :slight_smile:

Og der var jeg så lige for hurtig. Jeg har en bekræftelse fra Jyrak… sorry Jyrak.

Jeg har kun tastet een tilmelding med begge datoer - skulle jeg have lavet 2 separate?

Hvornår skal man forvente en bekræftelse fra Tyskland?

den fra Tyskland skal man vist først forvente at få i sidste øjeblik, som jeg har forstået det :?

jeg lavede en pr. kat pr. dag - for en sikkerheds skyld :tihi:

Men jeg tror ikke, at du skal lave om på det nu - det forvirrer sikkert bare mere end det gavner :slight_smile:

Okay - tusind tak Pia.
Så afventer jeg og krydser fingrene

Eftersom Jelly fik sit 2. CAC igår, så kommer vi også til Flensburg, og så håber vi, at hun snupper 2 certer dernede og altså rykker en klasse op :slight_smile:

Er der nogen der ved om man kan betale udstillingsgebyret på selve udstilling.

Det kunne man for 2 år siden, men kan man stadig.

Jeg kommer kun lørdag med: Wijelo’s Ayana Aby a kl. 8.

Jeg betaler altid dernede… de lægger et par euro oveni for ulejligheden - så det kan du sagtens… :slight_smile:

Det plejer man at kunne, og der var da i hvert fald ingen problemer med det i Rendsburg i sommers :slight_smile:

Der står hvad det koster ekstra på den der bekræftelse man får :slight_smile:

og så gik det op for mig, at jeg da snart skal i gang med at vaske ham den blå :uha:

kors det er tæt på - glæder mig allerede rigtig meget :thumbup:

så fik jeg da bekræftelse på, at Yasha er tilmeldt… nu mangler jeg bare bekræftelse på Unni…

Har også fået mine i dag .
Der var en lille fejl , sjovt nok ender Catharina altid med at være hankastrat når vi er i Tyskland:høhø:
Og lille Ophelia manglede , gud ved om hun er faldet ned imellem liniene:tihi::tihi::tihi:

Men hold op hvor glæder jeg mig til en hyggelig weekend med skønne katte og dejlige mennesker :slight_smile:

Har også modtaget to bekræftelser på Junior, en for hver dag - og ingen rettelser overhovedet :slight_smile:

ja jeg venter også spændt på, om det er fordi Unni er huskat og hun derfor er “sidst i køen”, og hendes bekræftelse bare kommer senere :tihi:

Nu er der sørme også bestilt masser af euro til turen :smiley: Tør ikke stole på, at jeg kan bruge mit mastercard debet alle steder…

[QUOTE=PiaB;719908]ja jeg venter også spændt på, om det er fordi Unni er huskat og hun derfor er “sidst i køen”, og hendes bekræftelse bare kommer senere :tihi:

Nu er der sørme også bestilt masser af euro til turen :smiley: Tør ikke stole på, at jeg kan bruge mit mastercard debet alle steder…[/QUOTE]
Stod Unni ikke på sammen med Yasha bekræftelse .
Ind tilvidere har vi altid fået alle vores katte på en bekræftelse til hver dag .

[QUOTE=Noël;719910]Stod Unni ikke på sammen med Yasha bekræftelse .
Ind tilvidere har vi altid fået alle vores katte på en bekræftelse til hver dag .
[/QUOTE]
Nej har kun modtaget for Yasha indtil nu… :?