Flensborg i August - tilmelding

Det gør du ikke .

Hold da op Lene dobbeltburet bliver godt nok noget fyldt hvis der både skal blive plads til et par banditter og dig. :wink:

[QUOTE=Noël;892382][

Hold da op Lene dobbeltburet bliver godt nok noget fyldt hvis der både skal blive plads til et par banditter og dig. ;)[/QUOTE]

Jep - vidste at der ville komme en spydig kommentar omkring dette :slight_smile: siger du dermed at jeg er fed ??? :slight_smile:

Åh Lene det kunne jeg aldrig finde på :stuck_out_tongue:
Men vil da glæde mig til at se hvordan du og banditterne vil kommer til at passe ind i et dobbeltbur :smiley:
Du siger bare til hvis du har brug for en hjælpende hånd :høhø:

[QUOTE=Noël;892394]Åh Lene det kunne jeg aldrig finde på :stuck_out_tongue:
Men vil da glæde mig til at se hvordan du og banditterne vil kommer til at passe ind i et dobbeltbur :smiley:
Du siger bare til hvis du har brug for en hjælpende hånd :høhø:

[/QUOTE]

Så forestil dig et enkelt bur til katten og mig :tihi:

[QUOTE=Noël;892394]Åh Lene det kunne jeg aldrig finde på :stuck_out_tongue:
Men vil da glæde mig til at se hvordan du og banditterne vil kommer til at passe ind i et dobbeltbur :smiley:
Du siger bare til hvis du har brug for en hjælpende hånd :høhø:

[/QUOTE]

Der er altid plads hos mine katte til moar :slight_smile: - spørgsmålet er jo så hvordan jeg har tænkt mig, at komme ud… Måske jeg skal have en hjælpende hånd der… hahahha :slight_smile:

Ak Lene du ved da ,at jeg altid gerne give en hjælpende hånd :wink:

[QUOTE=Noël;892382]Det gør du ikke .

Hold da op Lene dobbeltburet bliver godt nok noget fyldt hvis der både skal blive plads til et par banditter og dig. ;)[/QUOTE]

Okay - mange tak for svar… :slight_smile:

så fik jeg tilmeldt også…

(fnis… min mand havde snakket så LÆNGE om at han ville afsted igen og så så en killingekøber mangler selvskab, så fik han lige en god grund til at tilmelde… Fnis)

jeg kommer så med en seycellois korthåret og langhårede udgave… Alias Mr Weasely og Sweet Ice.

Overvejer kraftigt om jeg skal tage med… har fået plads i kalenderen - så måske mig og babysitter Kirsten skal tage afsted og hygge os lidt… skal lige have grønt lys fra Peter - men det bliver nok ikke et problem :slight_smile:

Overvejer min Primadonna - Coogan´s Sommerfield og Coogan´s Cameron Poe… tænke… tænke… tænke… :slight_smile: :slight_smile:

[QUOTE=Coogans;897399]Overvejer kraftigt om jeg skal tage med… har fået plads i kalenderen - så måske mig og babysitter Kirsten skal tage afsted og hygge os lidt… skal lige have grønt lys fra Peter - men det bliver nok ikke et problem :slight_smile:

Overvejer min Primadonna - Coogan´s Sommerfield og Coogan´s Cameron Poe… tænke… tænke… tænke… :slight_smile: :-)[/QUOTE]

Så vidt jeg ved var sidste tilmeldning, den 15/7. Så der er nok desværre ikke så meget at tænke over mere.

Hvis der ikke er opnået halkapacitet - så er det nok muligt at komme med. Men det må tiden jo vise :slight_smile: så jeg tænker videre indtil jeg hører fra dem :slight_smile:

Vi vil gerne have en killing med, men endnu ikke har modtaget stamtavlen.

skal man så bare skrive er søgt, ligesom ved tilmelding til danske udstillinger ??

De har flyttet tilmeldings fristen til den 3 aug.

Jubii har snart fået alle vores fået vores bekræftelser .:smiley:
Der mangler kun min svigerindes.

Jeg har ikke været så heldig at få nogen bekræftelser endnu. :slight_smile:

[QUOTE=Noël;907751]De har flyttet tilmeldings fristen til den 3 aug.

Jubii har snart fået alle vores fået vores bekræftelser .:smiley:
Der mangler kun min svigerindes. [/QUOTE]

Efter hvad jeg kan se på deres hjemmeside, så er tilmeldingsfristen d. 6-8

Nu er det første gang jeg har meldt katte til og ved den første, kom jeg til at skrive forkert mail her: Type e-mail address of the organisation/club that organize the show.

Hvordan får jeg det rettet ??

[QUOTE=Jeanette;907742]Vi vil gerne have en killing med, men endnu ikke har modtaget stamtavlen.

skal man så bare skrive er søgt, ligesom ved tilmelding til danske udstillinger ??[/QUOTE]
Prøv og skriv til dem eller kontakt din egen klub ang det spørgsmål.

Jamen så har de da rykket det engang mere, jeg fik bare at vide 3 uag fra næstformanden af klubben .:slight_smile:

Det har jeg heller ikke… og jeg ville jo sådan set gerne snart være sikker på at det er gået igennem så fremmede mennesker ikke står i Flensborg med min kat og den så ikke er tilmeldt :S

Jah jeg havde det også bedre med at vide, om vi skal afsted eller ej :S

Næ, men mon dog også at de sender noget ud før efter tilmeldingsfristen (som nu er d. 6.) :slight_smile: