Kender ikke Kirsten, men kæmpe tillykke med BIS!
Også til Eva! ;D
Tillykke med resultaterne, allesammen.
Hvornår kommer billederne???
tillykke til alle.
Stort tillykke til alle!
Specielt tillykke med Jaco ham har jeg jo et meget blødt punkt for :love2: det er da bare super godt gået!
Jeg var der lørdag, og går faktisk og håber at en af birmapigerne har taget nogle gode billeder af et par af mine kræ - i så fald skal jeg nok overdænge jer
VH
Susanne
Jeg kan kun være ovenud tilfreds med i dag
Fra morgenen af var der en helt anden “stemning” hos de to - de virkede meget mere “på” og overskuds-agtige
Da Yasha kom op præsenterede han sig super flot og dommeren var vild med ham - så Yasha fik sit cert og er nu IP
Til nom fik en anden dog pladsen - helt fortjent
Nu er han blevet lovet en udstillingspause…
Unni viste sig også at have et overskud i dag - hun havde bare lige dét, og så gik hun sq hele vejen og tog BIS huskat med
Nu er vi kommet hjem og lejligheden er tjekket i alle hjørner igen - og et par spurte ture er taget, efter den meget lange køretur hjem…
glæder mig til at komme i seng nu…
Til lykke til alle - og Pia sikke godt du kom afsted med begge to
VH
Susanne
[QUOTE=Susanne W;734202]Til lykke til alle - og Pia sikke godt du kom afsted med begge to
VH
Susanne[/QUOTE]
Ja det var RIGTIG godt, at Unni kom med også
Hun har virkelig nydt dagen i dag i Flensborg - tror det har været den bedste udstillingsweekend for hende længe!
Men hun har også haft to dommere som har håndteret hende helt fantastisk
Og på scenen i dag fik hun jo den bedste steward af dem alle (Eva
)
Hun kunne ikke være blevet præsenteret bedre
Jeg havde min hunkastrat med lørdag, så hun kunne blve IP, inden hun flyttede. Hun blev IP hos Mira Fonsen - og tak til Lone for at trække Ayana fra NOM, for så blev min kat NOM som Miras eneste hunkastrat. Pa scenen tabte hun til Pendragon Weathergirl, en meget vindende CRX opdrættet/bedømt/NOM af Eric Reijers:surrender1:
[QUOTE=PiaB;734209]Og på scenen i dag fik hun jo den bedste steward af dem alle (Eva
)
Hun kunne ikke være blevet præsenteret bedre [/QUOTE]
Tak, hun var en fornøjelse at have deroppe
Stort TILLYKKE til alle med de flotte resultater
Knus Gitte
Stort tillykke med resultaterne for søndag også. Ikke mindst til smukke Unni, hold da op hvor super af den lækre tortietøs
MVH
Gitte
Vi kom også hjem igår og har en del billeder med hjem fra weekenden.
Fik taget en del af bimserne. Så meget jeg nu kunne da jeg havde 3 katte jeg skulle op med.
Jeg gik dog ikke steward i weekenden, men havde fornøjelsen at bære nogle katte til sceneshowet.
Stort tillykke til alle !!
Jamen vi havde jo igen en skøn dag om søndagen .
Alle missene fik deres certer , lille Ophelia var mere af slappet igår ved bedømmelsen en om lørdagen . Men lørdag var jo også første gang for hende .
Catharina var i total snakke mode , så den fik ikke for lidt hele søndagen.
Ja Dragen klare det jo super godt igen om søndagen , hvor han sammne med en bimse fik 2 stemmer på scenen , og derfor skulle de har en anden dommer op for at vælge imellem dem, da jeg så hvem det var viste jeg at løbet var kørt da han ikke kan lide den slags maine coon som Dragen . Men det kunne ikke ødelægge dagens og weekendens stemning som bare var fantastisk .
Siger tak til alle for en hyggelig weekend:)
[QUOTE=Eife;734051]Ja, jeg vil så prale lidt på Kirstens vegne
Jako fik igår sit sidste CAGPIB og blev Grand International Premier
Så vi var lidt spændte idag, da vi som Tina skriver, skulle konkurrere mod store Junior
Jørgen foretrak dog Jako til CAPSet, og da der var kommet en ekstra kastrat i dag, så var der også nok til et BIV, hvilket Jako også tog Sørme om ikke også han blev valgt som bedste hankastrat og blev NOM
Så regnede jeg jo ligesom med at alt det vi kunne opnå i dag var opnået, men nej! Jako blev BIS!! Jeg er bare så glad og lykkelig på Kirstens vegne :D[/QUOTE]
Jeg kan jo se at Eva kom mig i forkøbet
Tænk engang at “lille” Jako blev BIS
Stort tillykke med alle weekendens flotte resultater
[QUOTE=Kirko;734586]Jeg kan jo se at Eva kom mig i forkøbet
Tænk engang at “lille” Jako blev BIS [/QUOTE]
Så lige dit billede af ham på FB
Det er da tydeligt at han er en vinder
Stort tillykke til jer alle sammen som har været af sted, lyder til at være en super god Og tillykke Eva med Jako