Stort tillykke med jeres flotte resultater
Jaaaaaaa han er dajlig!!! Hvor er det et godt billede!
Lige et billede af Inge og Dragen fra om søndagen . Lige et stort tak til Inge og stewarden som gik med Dragen om lørdagen.
Vores lille buller basse af en drage
Jeg vil gerne takke for en dejlig weekend sammen med jer der også var der nede… Jeg fik dejlige vurderinger og nye kontakter er skabt.
Søndag var min fødselsdag og det fejrede Dk Arjunas Mr weasely Med at få et bis (orientalske han kastrat). Så jeg har takket ham mange gange for at fejre min fødselsdag på den måde. Men begge katte jeg havde med blev internationale champions og har fået det første certifikat til næste titel.
Stort tillykke til alle med de flotte resultater.
Vi er også vel hjemme efter en skøn weekend som slet ikke startede som planlagt. Fede Findus HUMPEDE rundt på 3 ben fredag og vi måtte abse ham, Iris vores blå stribe mis havde fået en klo i siden og ja så var hun abset også men så kom vores lille BEBS med Kelly
Lørdag gik jeg steward hos Jørgen Billing og tak for at i alle bare kom med jeres katte til tiden !!!
DK Vandoll KIss me Kelly kl. 12 fik et EX 1 hos Dietmar Sagurski og jeg tænkte jaja han er tysker og TOTAL stoneface men dog ville han gerne beholde hende til NOM og sørme om min lille Baby ikk trak NOM over de store nogen.
Kelly fik ingen stemme på scenen men jeg var stolt af Prinsessen på hendes første udstilling.
DK Vandoll Great Gavin Rag d 03 kl. 9 var hos jørgen som på 4 mdr har dømt ham 3 gange og Jørgen var imponeret. Den udvikling som han havde var vild og eksploderet og han var så vild med ham. Igen kommenterede han Gavins pels og sammenlignede med hans bedømmelse af ham i Juli og roste ham igen som sammenhængende i alt. Gavin fik sit CAC og blev derfor CHAMPION idag.
Nom skulle stå mod Cliffhanger og den tog han fuldt fortjent den smukke dreng.
SP. DK Wrensted Celinea DSM Rag g03 kl. 2 fik sin HP hos Dietmar også uden nogen speciel mimik og skulle blive til NOM. Her slog hun en birma og så ventede Sceneshowet. Kia bar hende så fint og da Celinea nu har haft udstillingspause i 4 mdr så var det skønt at hun vandt BIS 3-2 mod en brun tabby birma.
Søndag kom og jeg havde fået æren af Luigi. Han er hurtig og endnu engang tak til udstillerne for og komme med deres katte til tiden for han var nemlig færdig med ALT kl 12… så da mine katte sku på var jeg færdig næsten.
DK Vandoll KIss me Kelly Rag n kl.12 fik sin EX 1 og var til NOM mod kæmpe skovkatte og mco og lille Kelly bare forsvandt. Nom gik til en lækker MCO.
CH. DK Vandoll Great Gavin Rag d03 kl.7 han havde jo skiftet klasse og det var nu ingen skam. Mors flødebasse bare charmede hele dagen og fik uden problemer sit CACIB og sku til NOM mod en dansk Ragdoll han. Gavin tog nom og måtte en tur på scenen med Kia. Han tog en stemme men tabte til Cliff og det var helt fair.
SP. DK Wrensted Celinea DSM Rag g03 kl. 2 sku op på Jørgens bord søndag og fik sin HP. Hun havde konkurrence til NOM af en NFO, en birma og en MCO. Jørgen endte med og vælge Celinea og ja endnu engang var Kia på pletten til og præsenterer Dronningen til NOM. Som dagen skred frem sku dronningen på scenen og hun valgte da og gøre rent bor og blive ENSTEMMIGT BIS og Kia kunne løfte hende endnu engang og måtte hjælpe mig ned til buret med alle mine præmier.
Endnu engang tak til Kia for du vil tage vores katte på scenen. YOU ARE THE BEST!!!
Stort tillykke til alle med deres resultater.
Tillykke med resultaterne.
KH
Linda