Flere Brædstrup billeder

Ja jeg fik først kigget på billederne i aften :ups: men her er lidt billeder jeg fik taget lørdag i Brædstrup

Mine kattes bur - begge i afslappet stil

Unni

Så var jeg forbi Susannes drenge - Søren Sko

Igor

Begge drengerne

Søren ville altså kigges på! :hjerte:

Igor ville nok egentligt allerhelst bare gerne kunne sove videre

Måske det egentligt også var det Junior helst ville, da jeg kom forbi ham og Tina? :tihi:

Cocio… øøøøh… Ib!

Så kom vi forbi en perser, som var ved at få ordnet sit lækre hår

og så skete der noget helt vildt - den bevægede sig :uha:

(og det er naturligvis skrevet med et glimt i øjet :høhø:)

Men den var faktisk rigtig god til at sidde og se ENORMT nuttet ud!

Vores lille smukke russer-pige nabo :hjerte:

Hun synes verdens var bedst under sit tæppe :tihi:

Så besøgte vi lige dejlige Rose - hun er altså en LÆKKER lille lilla tortie burmeser pige :smiley:

Nabo burmeseren, som jeg desværre aldrig lige fik luret hvem var

Ren udstillingshygge

hov - det var ham Coc… nå nej Ib! og hans gode ven :smiley:

Over for os var der to unge russere ude at lege :hjerte:

… og så nåede jeg desværre ikke flere billeder på den udstilling :ups:

:smiley: TAAAAAAK :slight_smile: Var der jo først søndag, men HAR hørt noget om det cocio :tihi:

Øjjj nogen fine misser allesammen. Får lyst til at kramme dem allesammen!! :love2:
Og perseren der… Ihhh! Såå fin! Og jeg synes ellers ikke om persernes ansigt normalt, men ham/hende der! Ihh!

Hoooooold da op en fantastisk øjenfarve den sidste kat har :besvimer:

Yay - et billede af Søren Sko i ro! Hvordan har du da gjort det? For Søren Sko på dommerbordet er nærmest som en cirkusforestilling, der går amok :høhø: Han er godt nok både sød og kærlig, men jeez hvor han kan mange kunster, når han slipper løs på slap line!
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1011628]Yay - et billede af Søren Sko i ro! Hvordan har du da gjort det? For Søren Sko på dommerbordet er nærmest som en cirkusforestilling, der går amok :høhø: Han er godt nok både sød og kærlig, men jeez hvor han kan mange kunster, når han slipper løs på slap line!
VH
Susanne[/QUOTE]

Det vat da en super forstilling, han gav søndag. Vi var rigtig mange der fik dagens grin, da han gik rundt med de der grønne fjer i munden. Han forstår virkelig at underholde, så jeg glæder mig til at se ham igen.

Igor :hjerte: dåne

Fine billeder du har taget :smiley:

Og gætter på det er godt at det du tog af mig ikke er med :tihi:

[QUOTE=PiaB;1011595]Måske det egentligt også var det Junior helst ville, da jeg kom forbi ham og Tina? :tihi:

[/QUOTE]

Kæft et fjæs. Han ligner en der er parat til at gnave benet af en uskyldig forbipasserende…og jeg der naivt troede at vi sad og hyggede på stolerækkerne :tihi:

Super billeder du ellers fik taget i ventetiden :thumbup:

Skønne billeder af skønne katte.:hjerte: Tak for kigget. :slight_smile:

Dejlige billeder :slight_smile:

[QUOTE=Susanne W;1011628]Yay - et billede af Søren Sko i ro! Hvordan har du da gjort det? For Søren Sko på dommerbordet er nærmest som en cirkusforestilling, der går amok :høhø: Han er godt nok både sød og kærlig, men jeez hvor han kan mange kunster, når han slipper løs på slap line!
VH
Susanne[/QUOTE]

Jeg er ret sikker på, at det også må have været ham, der i flere omgange forsøgte at pille mit burgardin ned. Det lykkedes ham også at pille en af hægterne af :høhø: Der kom lige en lille pote ind i buret oppe foroven. Chili syntes i øvrigt, det var enormt spændende :slight_smile:

Man må ikke mobbe, nå!

Hilsen Coci.ib. :wink:

Skønne billeder! Og ja, Junior ser da godt nok glubsk ud der L Men Igor er nu osse et velvalgt navn :smiley: Han ser ikke ud som om man skal ta’ p*s på ham, for ellers…!

Og wow en perser med batterier i? :wink: Den er godt nok fin! Jeg elsker at se på perserne på udstillingerne, for hvor ER de flotte når de har fået håret sat op til narrestreger. Men gud fri mig hvor et ARBEJDE det kræver… Så er det altså nemmere med de korthårede :smiley:

[QUOTE=Susanne W;1011628]Yay - et billede af Søren Sko i ro! Hvordan har du da gjort det? For Søren Sko på dommerbordet er nærmest som en cirkusforestilling, der går amok :høhø: Han er godt nok både sød og kærlig, men jeez hvor han kan mange kunster, når han slipper løs på slap line!
VH
Susanne[/QUOTE]

det var faktisk ikke så svært - jeg tog ham på sengen! :høhø: kløede ham lidt bag øret og bad ham ligge pænt - wupti :smiley:

(og hvis du kan bruge nogle af billederne af Søren sko og Igor, så snupper du bare :slight_smile: )

[QUOTE=Lykke;1011642]Igor :hjerte: dåne

Fine billeder du har taget :smiley:

Og gætter på det er godt at det du tog af mig ikke er med :tihi:[/QUOTE]

tja det ved jeg ikke - synes bare ikke lige jeg ville offentliggøre billeder af “nye udstillere”, uden at spørge :tihi:

det er marinas chokolade burmeser tror det er Sweet Pea :slight_smile:

Øj nogle flotte billeder og sikke nogle skønne katte:smelter:

Hvor er det nogle skønne billeder du har fået taget Pia! Men nu var det jo også nogle flotte motiver :thumbup:

Skønne skønne billeder …Selvom jeg kikkede forgæves efter nogle britebamser :slight_smile:

jeg kom desværre ikke selv forbi nogle (måske der ikke var så mange lørdag :? ) inden jeg lige pludselig skulle op med Unni…

Briterne var lidt gemt nede i det bagerste hjørne (2 rækker længere nede end os), så var også meget tilfældigt jeg så dem… Husker det os som at der kun var meget få…