Fluenet / petscreen til vinduer?

[QUOTE=Nattig;1260615]Det er nogle meget flotte vinduesrammer I har bygget, synes jeg. :slight_smile:

Jeg kom til at tænke på, at man nogle gange måske kan se, hvilke katte ejeren til vævet passer.

Hvis det er dyre racekatte, så sidder kattevævet nok indenfor fluenettet.
Men er det huskatte i topform, så har ejeren måske lært på den hårde måde, at kattevævet skal sidde udenpå fluenettet.!

Bitten ( en lille kvik hunhuskat ) sprang engang ind gennem fluevævet hos mig.[/QUOTE]

Det fluenet jeg har, er lavet af glasfibre, og det er der ingen kat som bare lige hopper igennem. Mit net har siddet i snart 11 år. og der er stadig ikke en ridse i nettet på trods af at både killinger og voksne ret tunge british shorthair ofte har klatret i det.

Og jeg tror ikke vi herinde selekterer efter om det er racekatte eller dejlige husmisser. Vi passer på vores misser hvad enten der er papir eller ikke på dem

@Alice

Jeg tror, du “missede” min pointe. :slight_smile:
Men hvis fluenettet er så stærkt, at det også kan fungere som kattevæv, så er det selvfølgelig unødvendigt med flere lag.

Opdatering:

Efter et varmt forår, hvor selv en ventilator ikke var nok til at gøre lejligheden beboelig, bed jeg i det dyre æble og fik petscreen-net installeret. Og jeg er allerede glad for dem! Florian nyder også den kolde brise gennem lejligheden. :thumbup:

Hurra for feriepenge! Så mangler jeg bare en Roomba, så jeg kan slippe for at støvsuge hver anden dag… :stuck_out_tongue:

[QUOTE=Cecilie;1286329]Opdatering:

Efter et varmt forår, hvor selv en ventilator ikke var nok til at gøre lejligheden beboelig, bed jeg i det dyre æble og fik petscreen-net installeret. Og jeg er allerede glad for dem! Florian nyder også den kolde brise gennem lejligheden. :thumbup:

Hurra for feriepenge! Så mangler jeg bare en Roomba, så jeg kan slippe for at støvsuge hver anden dag…. :p[/QUOTE]

Eller rengøringshjælp :stuck_out_tongue: Can’t wait til vi får rengøring på!