Flytning fra land til by (stort til småt)

Åh håber de snart falder til :klappekat:, kattelem hvor føre den hen, undskyld hvis du har forklaret det,
Er det ikke dejligt og få dem hjem
Med venlig hilsen

1 Synes om

Kattelemmen er ud til trappeopgangen, så de kan komme op og være sammen med os.
Vi har jo delt det store rum i kælderen, så kattene kunne få den ene halvdel, den eneste måde de kan få fri adgang til resten af huset er via en kattelem

4 Synes om

Åh, sikke dog en smart ide :ok:. De har egen dør :smiley:

Med venlig hilsen

2 Synes om

Så skal der spartles og tapet op.

Døren til forgangen var også kommet, s nu har vi vores kattesluse, dejligt betrykkende :grin:

Agatha, Mik, Skipper og Plet har indtaget vores nye hjem, de andre virker trykke på deres værelse, men er neget usikker på den nye kattelem

13 Synes om

Tak for opdatering på kattene, har tænkt på dem flere gang i dag

Med venlig hilsen

1 Synes om

Nu mangler vi kun at Frej også forlader værelset, de skal lige vænne sig til den nye kattelem og trappen

11 Synes om

Tillykke.
Den dag misserne flytter er den “rigtige” for mig.

Vi havde sovet her 2 dage, men den dag vi hentede potteplanter, krims og katte, var vi helt høje i bilen. NU flyttede vi

3 Synes om

Har de slet ikke prøvet at gå på trapper før? De ser ud som om det er meget nyt for dem :slight_smile:

1 Synes om

åh altså hende der Kis-missen, hvor er hun skøn! Det er de andre også men ved ikke hvorfor jeg lige har et svagt øjeblik når det handler om hende :slight_smile:

4 Synes om

Det skyldes din tortie-defekt :cool:

3 Synes om

Altså - jeg har ingen (diagnosticeret…) tortie-defekt, og jeg er sgu’ også lidt vild med hende… :sunglasses: :heart_eyes:

2 Synes om

Hæhæ, og det siger hende med stribe-defekten :muhaha:

3 Synes om

Måske ikke, men du er rigeligt belastet i forvejen …

1 Synes om

Nogen gange er det altså godt at man kender folk i forvejen og ved hvordan deres humor er :joy:

3 Synes om

Det må være al den Vogon Poetry, jeg lytter til… :scream:

Vær glad for, du ikke kan se mit ansigtsudtryk pt… :hmpf:

3 Synes om

Nej de har aldrig prøvet trapper før.

Hun er også virkelig skøn, og nu hun er blevrt pæn i pelsen, ja så er hun også blevet mere køn

5 Synes om

Det kan godt give lidt knubs, især nedad hvis bobbere har rally :gruble:
Jeg er i hvert fald glad for vi har undgået de store “ulykker” for mine har godt nok taget nogle koldbøtter gennem tiden :smile:
Nogle mere kunstfærdige end andre :crazy_face:

4 Synes om

Og det er selvfølgelig mere overvældende at skulle lære at gå på trapper som voksen end som killing :slightly_smiling_face: Igor og Yuri havde i hvert fald ingen problemer da de flyttede ind.

3 Synes om

ja, det er også min bekymring ikke mindst om de springer imellem tremmerne på gelænderet, for så er der langt ned.
Skipper og Plet er startet på rally op og ned af trapperne og den bette Kis følger pænt efter.

De første gang op og ned har de været forsigtige, men de lære hurtig :slight_smile:

6 Synes om

Kan godt følge jer i bekymringen
Du kunne, ved godt det ikke er pænt, men nu du/i pakker køkkenet ud, tage det pap der og sik sakke imellem tremmer det vil da lige gøre dem opmærksom på hallo pas på her, lidt lige som små børn, de ikke må.
Eller en rulle pænt julepapir, alm gavepapir, det holder ikke noget. Men de bliver opmærksom på det. Og så stille helt oppe ved trappen fjerne mere og mere.
Undskyld men sådan gjorde jeg ved beimis første gang, han skulle passe der er jo en lille rapo ud ved kælder trappe og ham ud på den og ville springe ned. Og fra stue etage op til først, er der hall med 3 sider med tremmer ud mod hall, det resulterede bare i så gik han rund oven på gelænder, sådan en med rundringning :smirk_cat: :dokdok: :yikes:

Med venlig hilsen

Med

2 Synes om