Hvordan reagerer kattene på situationen?
Enig, men for os er det kommet løbenden, med at pakke ned og man vænner sig forbavsende hurtig til at det ser bart ud.
Det er vi to om, jeg er så klar til at bo fast i det nye hus også selv om vi ikke er færdige og har køkken endnu. lige så snar katteværelset i kælderen er klar, så rykker vi til Struer.
De har jo dagene alene, som hvis gik vi på arbejde. de første dage hang de meget på os når vi kom hjem, nu har de vænnet sig til det og er som de plejer. Men de nyder møblerne er væk og flere rum er åbne, så nu er der virkelig ræs på genne huset.
Den eneste jeg tror har fornemmet der er noget anderledes på vej er Agatha, for hun ligger ved siden af mig 24/7, når vi er hjemme
Holder jeres tidsplan?
Med venlig hilsen
Nej ikke helt, og dog. men vi er så heldige at overtagelsen af vores er rykket til ca 17 dec så vi har lidt mere tid at løbe på, men tænker det bliver laden, det kniber med af få tømt inden overtagelsen. Ny ejer har dog sagt vi gerne må vente med noget af det.
Vi er rimelig med nede i det nye, gang og forgang bliver malet 2. gang i morgen. resten kan først males når tømmeren er færdig. han kommer i denne uge og laver det sidste, så vi er klar til at få køkkenet sat op i uge 50
Knud er i gang med at lave katteværelse i kælderen, så tænker vi kan flytte ind i weekenden.
tirsdag tager vi en tørn i laden igen og håber vi får styr på det sidst, så det er klar til at flytte.
Det er hovedsaglig alt værktøjet, hvor knud skal have soteret, hvad han vil have med
Så er der masser af affald til et nyt bål og ikke mindt en masse der skal køres på genbrug ikke mindst af maling og hvad der ellers stå, som vi ikke har brug for i det nye hus.
Men jeg føler vi er godt med og skal nok nå det også at få gjort rent på gården inden vi overdrager den til ny ejer
Dejligt stort spisekammer.
Jeg kan se i skal have nutella med slik på til aften
Hvor dejligt. Jeg synes aldrig man kan få for meget god opbevaringsplads.
ja er også mega glad for den især også fordi jeg får lidt mindre skabsplads i køkkenet
Nej den stod på biksemad i aften. De øvrige madvare mangler, da der stadig er lidt malinglugt efter at gulvet blev malet, så venter lige med de madvare der ikke er i glas
Enig, Huset gode opbevaringspladser som spisekammer og det gode loft var en af årsagerne til vi valgt dette hus
Åh er så misundelig, sådan en dejligt spise kammer, den ser dejligt ud
Med venlig hilsen
Velkommen hjem
Tillykke med indflytning og i er nået så langt
Hvad siger kattene
Med venlig hilsen
Jeg elsker papkasse-TV bordet og havestolene - det levede vi med her i op mod 1/2 år, fordi jeg liiige kom til at købe en hest mere end planlagt, så vi måtte prioritere staldbygning før indretning af stueetagen…
Kattene kommer først med i morgen, skal lige male 2 gang omkring vinduerne i katteværelset
Kommer der til at være noget, så ds kan komme op og kigge ud af vinduerne?
Fordi gulvet er forskelligt lige nu, så ligner det lidt, at sofaen vender mod en scene
Ja selvfølgelig, de får jo alt med fra det gamle katteværelse, der er to gulv til loft kradsetræ er og en tønde, et hus de har deres foder på og kattebakkerne.
Ud over at de får dagslys igennem vinduerne, så er der ikke noget at se, for rummet er i kælderen.
Åh ja, det havde jeg ikke tænkt på
Over middag kørte vi hjem, for at pakke kattene og deres harbengut.
Desværre passer kradsetræerne ikke i højden. en enkelt at de korte stammer er ået i stykker, så desværre kan vi ikke samle en hel gulv til loft kradsetræ, så de må nøjes med en halv og tønden, samt et par køjer og huler.
Vi kan godt mærke på dem at de har været meget alene den sidste måned, så et par af dem var noget skræmte, da vi lukkede op for dem. De har fået lov til at gå lidt i fred og har lige været ned ved dem, nu var alle rolige og gerne ville snakke, så tænker de er helt klar til at undersøge huset i morgen.