Flytning fra land til by (stort til småt)

Så er der monteret gardiner i køkken og soveværelse

Træls de er skæve

Dem i soveværelset kan kun trækkes 50 cm ned, så siger den underlige lyde

4 Synes om

Ej øv… du må prøve at kontakte jysk og spørge hvordan den fejl skal rettes eller om de så skal byttes

Men hvor er de ellers fine

1 Synes om

hvis der er købt i jysk, så ville jeg klart prøve at kontakte dem - de plejer altså at være enormt velvillige til byt, hvis der er fejl :slight_smile: Jeg har også prøvet gardinfejl, og de byttede helt uden brok, selvom fejlen måske kunne være skyldt lidt alternativ opsætning :ups: De tog bare den defekte retur og gav mig en ny :slight_smile:

5 Synes om

De byttede helt uden problemer og sagde jeg kom bare med dem hvis de ikke rettede sig. Det var benbart et kendt problem de trak skæv

5 Synes om

Nu med køkken, så i aften er der dømt rengøring

19 Synes om

Hvor er den fin køkkenet :blush:, god fornøjelse med rengøring i aften, syndes det er lidt utrolig, du kan få taget en billed uden der er katte der undersøger om køkkenet er samlet rigtig :wink:

Med venlig hilsen

1 Synes om

Kattene får lov til at blive på værelset, når der er håndværker i huset, da dørene jo nærmest står åbne konstant og jeg stoler ikke på de passer på at kattene render ud.
I går var den også sat op men ikke fastmonteret og da blev den undersøgt efter alle kunstens regler

6 Synes om

Sp er vi klar til jul, og fra nu af tager vi den med ro, medxresten af renoveringen

Ænderne står og langtidssteger

Eneste minus, er at Elgiganten har leveret det forkerte køleskab, det har givet lidt skår i glæden

Glædelig jul

14 Synes om

I har haft travlt og sikke meget plads…

I må have en dejlig aften

1 Synes om

Hvor jeg dog fornemmer i da haft travl, men i blev da færdige til jul. Får i køleskabet byttet, håber i havde en god juleaften

Med venlig hilsen

Vi har haft travlt og kom sent i seng d. 23, men nøj det var godt at komme så langt.
Juletræet blev pyntet d. 24 om formiddagen og den var et hit hos kattene,

Skal dog siges, vi var ikke kommet så langt uden hjælp fra vores børn, samt @line_refsgaard og hendes mand

8 Synes om

Så er juleferien forbi. Knud har malet første gang rundt om vinduerne og jeg har sat det sidste tapet op i gangen

Om vi får malet mere i dag, tror jeg ikke, vi fik lige et overraskelse besøg af min bror og svigerinde fra Lolland ( de har holdt jul hos min mor og køre hjem i morgen)

15 Synes om

Mens Knud har malet i gangen, har jeg fået afprøvet vores køkkenø. Jeg havde fået købt for meget mælk

Det er en fornøjelse med så meget plads og ikke mindst en ordentlig arbejdshøjde

14 Synes om

Vi har anmeldt to skader til ejerskifteforsikringen
Der er flere steder i stuen, hvor gulvene mangler understøttelse, et sted giver gulvet sig ½ cm.
Samt vi opdagede juleaften at emhætten er koblet på genvindingsanlæget og ikke ud af de dertilhørense ventiler i taget
Sønnike kom ud fra toilettet med bemærkingen.
Det er sjovt mor. der lugter slet ikke af julemad i køkkenet, men det dufter dejligt af brunede kartofler ude på toilettet :lol:

Samtlige udluftninger er i taget, men der føre ingen rør til dem

Vi har tegnet en udvider ejerskifte forsikring hos samme selskab der har vores øvrige forsikringer

10 Synes om

Nej det er overhovedet ikke sjov men :klappe: :klappe:

Med venlig hilsen

2 Synes om

Vi har i dag haft besøg af taksator fra ejerskifteforsikringen og får uden brok lavet de to anmeldte skader, samt der vil blive undesøgt om genvindingsanlæget, stadig fungere optimalt, når nu enhætten kobles fra. :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

13 Synes om

Vi får hver dag lavet lidt, men det er ikke så nemt at vise billeder af, de de er småting og finish, som lister osv vi har gang i.
Der er sat loftlister og gulvlister op i børne værelse, soveværelse, gange, samt loftlister i stuen, samt solgt den ene hold af vores sofaer, så det har givet mere plads at arbejde på. tænker vi senest i weekenden får sat vores fototapet op, så vi kan få flyttet møblerne på plads

Der er sat lidt hylder og knager op i køkkenet (undskyld køkkenøen roder, men den bliver brugt til at ligge fra på )

14 Synes om

Det er virkelig flot og så meget jer

2 Synes om

Syndes nu godt jeg kan se der sker noget :smil:

Med venlig hilsen

2 Synes om

Tusind tak :heart:

Tusind tak :heart: ja det er dejligt at se det går fremad, men det er svært at vise det hele på billeder især de små detaljer

3 Synes om