Så er der monteret gardiner i køkken og soveværelse
Træls de er skæve
Dem i soveværelset kan kun trækkes 50 cm ned, så siger den underlige lyde
Så er der monteret gardiner i køkken og soveværelse
Træls de er skæve
Ej øv… du må prøve at kontakte jysk og spørge hvordan den fejl skal rettes eller om de så skal byttes
Men hvor er de ellers fine
hvis der er købt i jysk, så ville jeg klart prøve at kontakte dem - de plejer altså at være enormt velvillige til byt, hvis der er fejl Jeg har også prøvet gardinfejl, og de byttede helt uden brok, selvom fejlen måske kunne være skyldt lidt alternativ opsætning
De tog bare den defekte retur og gav mig en ny
De byttede helt uden problemer og sagde jeg kom bare med dem hvis de ikke rettede sig. Det var benbart et kendt problem de trak skæv
Hvor er den fin køkkenet , god fornøjelse med rengøring i aften, syndes det er lidt utrolig, du kan få taget en billed uden der er katte der undersøger om køkkenet er samlet rigtig
Med venlig hilsen
Kattene får lov til at blive på værelset, når der er håndværker i huset, da dørene jo nærmest står åbne konstant og jeg stoler ikke på de passer på at kattene render ud.
I går var den også sat op men ikke fastmonteret og da blev den undersøgt efter alle kunstens regler
Sp er vi klar til jul, og fra nu af tager vi den med ro, medxresten af renoveringen
Ænderne står og langtidssteger
Eneste minus, er at Elgiganten har leveret det forkerte køleskab, det har givet lidt skår i glæden
Glædelig jul
I har haft travlt og sikke meget plads…
I må have en dejlig aften
Hvor jeg dog fornemmer i da haft travl, men i blev da færdige til jul. Får i køleskabet byttet, håber i havde en god juleaften
Med venlig hilsen
Vi har haft travlt og kom sent i seng d. 23, men nøj det var godt at komme så langt.
Juletræet blev pyntet d. 24 om formiddagen og den var et hit hos kattene,
Skal dog siges, vi var ikke kommet så langt uden hjælp fra vores børn, samt @line_refsgaard og hendes mand
Så er juleferien forbi. Knud har malet første gang rundt om vinduerne og jeg har sat det sidste tapet op i gangen
Om vi får malet mere i dag, tror jeg ikke, vi fik lige et overraskelse besøg af min bror og svigerinde fra Lolland ( de har holdt jul hos min mor og køre hjem i morgen)
Mens Knud har malet i gangen, har jeg fået afprøvet vores køkkenø. Jeg havde fået købt for meget mælk
Det er en fornøjelse med så meget plads og ikke mindst en ordentlig arbejdshøjde
Vi har anmeldt to skader til ejerskifteforsikringen
Der er flere steder i stuen, hvor gulvene mangler understøttelse, et sted giver gulvet sig ½ cm.
Samt vi opdagede juleaften at emhætten er koblet på genvindingsanlæget og ikke ud af de dertilhørense ventiler i taget
Sønnike kom ud fra toilettet med bemærkingen.
Det er sjovt mor. der lugter slet ikke af julemad i køkkenet, men det dufter dejligt af brunede kartofler ude på toilettet
Vi har tegnet en udvider ejerskifte forsikring hos samme selskab der har vores øvrige forsikringer
Nej det er overhovedet ikke sjov men
Med venlig hilsen
Vi har i dag haft besøg af taksator fra ejerskifteforsikringen og får uden brok lavet de to anmeldte skader, samt der vil blive undesøgt om genvindingsanlæget, stadig fungere optimalt, når nu enhætten kobles fra.
Vi får hver dag lavet lidt, men det er ikke så nemt at vise billeder af, de de er småting og finish, som lister osv vi har gang i.
Der er sat loftlister og gulvlister op i børne værelse, soveværelse, gange, samt loftlister i stuen, samt solgt den ene hold af vores sofaer, så det har givet mere plads at arbejde på. tænker vi senest i weekenden får sat vores fototapet op, så vi kan få flyttet møblerne på plads
Der er sat lidt hylder og knager op i køkkenet (undskyld køkkenøen roder, men den bliver brugt til at ligge fra på )
Det er virkelig flot og så meget jer
Syndes nu godt jeg kan se der sker noget
Med venlig hilsen
Tusind tak
Tusind tak ja det er dejligt at se det går fremad, men det er svært at vise det hele på billeder især de små detaljer