Flyttebilleder

Nu laver jeg altså en tråd, jeg kan proppe alle mine flyttebilleder ind i efterhånden som de kommer.

Vi kan starte med et par stykker fra i dag.

Her er for eksempel billedligt bevis på hvorfor jeg skal have en dobbeltseng i den nye lejlighed:

Sengen var lige 5 minutter før blevet rykket ud fra alkoven og placeret midt i stuen mellem lænestole og tv-bord…og bang…så var der ingen plads til mig :tihi:

Devi holdt klogeligt afstand fra drengelusene i sengen:

Derefter skulle tøserne undersøge alkoven som jeg nu fylder med flyttekasser. Det var meget spændende.

Devi konkluderede straks at hendes mor vist havde snydt lidt med malingen bag sengen :ups:

Og et eller andet spændende er der vist heromme:

Niggi på samme sted - et øjeblik senere væltede Devi rammen henover hende (ingen kom til skade):

Og så lige et enkelt fra i går. Sådan tilbragte kræene 1½ time imens vi ventede (forgæves) på en der ville komme og se på en masse urtepotter jeg har til gratis afhentning fra min altan…humøret i de grønne tasker var ikke højt tilsidst :uha:

Flere billeder følger henover de næste 2-3 uger :ok:

Ej hvor er det en god ide med en billedserie fra din flytning.

Dejligt at kunne sidde helt hernede i Ribe og følge med i hvad du sådan går og foretager dig.:wehu:

Vil nu altså gerne lige have en alvorlig samtale med dig næste gang vi mødes. Det ligner altså ikke noget sådan at putte mislingerne ind i grønne tasker når du nu lige har ommøbleret stuen. Det er da klart at sådanne bette skind skal have det hele undersøgt med snuden og ikke igennem nettet af at transporttaske.
Fy skam dig Tina -lynogtorden-lynogtorden-lynogtorden

Glæder mig til at se flere “flytte billeder” fra dig

Og god fornøjelse:altforvarmt:

Hilsen Sanne

IH…altså.
Det har du ret i - vi er jo blot slaver. :klapper:

Hjertelig til lykke med lejligheden.
Du glæder dig formentlig rigtig meget :wehuu:

Pyh, ja kan godt forstå humøret var lidt anstregt hos dem til sidst. Træls at vedkommende ikke dukkede op :frowning:

Men dejligt at se billeder fra flytningen

:):slight_smile:

Herlige billeder, og nu er det lige om snart at du flytter til dit nye slot.

Det bliver bare så dejligt for dig og kattene at få lidt mere plads at hærge på.

:rock::rock:

Hvor ser det bare flot ud med en grøn plante i et bur - må jeg nappe den idé ??

:kryds:

Det må være skønt for dig at få mere plads :thumbup:

Personligt hader jeg at flytte det er 16 år siden , vi selv flyttede og det gør jeg ikke igen . -høhø…

Men når det er over , bliver både du og dine skønne misser glade for det :wehu:

[quote=Therese;183028]Hvor ser det bare flot ud med en grøn plante i et bur - må jeg nappe den idé ??

:kryds:[/quote]

Du napper alt hvad du vil. Jeg plejer at have en enlig hyacint stående i buret om vinteren, for jeg elsker duften og jeg ved Devi æder den og det er jo ikke det smarteste. Resten af året står der en kunstig grøn plante i som på billedet :ok:

[quote=Kaja;183096]Personligt hader jeg at flytte det er 16 år siden , vi selv flyttede og det gør jeg ikke igen . -høhø…
[/quote]

Jeg hader også at flytte, eller sagt på en anden måde: jeg hader at pakke ned og selve flytningen og så videre, men jeg elsker at pakke kasser ud igen og indrette det nye hjem.

Jeg har i øvrigt ikke tal på hvor mange gange og hvor mange steder jeg i løbet af den sidste måned har ytret sætningen: “Jeg kan slet ikke finde ud af det, det er jo over ti år siden jeg flyttede sidst” :tihi:

:ok:

Tak Gizze… det ser bare godt ud…

:inlove:

Fire spritnye billeder fra Kristi Flyvedag i det lille hjem…

Devi har pludselig opdaget at man faktisk har overblik over næsten hele stuen fra sengen nu, det udnyttede hun i formiddags med lidt afslapning imens hun passede på nogle af de stoffer jeg var igang med at sortere:

Og aftensmaden - inkl. Bachs dråber - bliver indtaget på skrivebordet - så kan de tre bøller møfle rundt på gulvet :tihi:

Og så lidt gensidig pelspleje onkel og niece imellem:

Og et uden blitz så de ser lidt mere normale ud -høhø

Knipser videre i morgen igen, nu er det ved at være sengetid for os alle fem…

:):):slight_smile:

Tak for dejlige billeder - nu skal du ikke sove ret mange gange før det er NU !!!

:wehu::wehu:

Tak for billederne. Min første tanke da tråden lige var ved at uploade og det ovenstående billede kom frem var “Hov, hvad laver Mea der. Jeg er da ikke inde på billeder af hende”. Har bemærket før at Devi og Mea minder en del af hinanden, men der blev jeg godt nok lige forvirret. :ups::tihi:

Skønt de næsten allerede føler sig hjemme :thumbup::thumbup:

Hvor bliver det skønt for jer med noget mere plads. :thumbup:

Vi flyttede for 2 år siden og det gider jeg heller ikke rigtigt igen føreløbig- vi havde 70-75 flyttekasser + det løse. -what

Flytning? -what og :kryds:

JEg står som en af de øverste på ventelisten i ejendommen… Men I Guder, med alt mit gøgemøg -what
Der skulle hives rigtig meget ud…
Det er så et af mine projekter.
Flot klaret, Tina, det bliver da superskønt at få det overstået :ok:
Selvom der nok vil gå lidt tid, før du føler dig hjemme det nye sted, så vil det komme :slight_smile:
Spændende proces :ok:

Sikken nogle dejlige billeder :slight_smile: Misserne ser ud til at tage det hele i ophøjet ro… og så er det vigtigste jo opnået :stuck_out_tongue: Det bliver skønt med mere plads, det har du også ventet på længe… :ok:

-LOL ej hvor sjovt, det ser ud til de syntes det er rigtig hyggeligt og sjovt når tingene står anderledes-LOL
Sådan var mine også og når jeg pakkede og det var især spændende at se kasserne indefra:tihi:

Her skulle de lige følge med i min strømpe-nedpakning og de hjalp med til at presse dem mere sammen.

jeg glæder mig til at følge jeres ned/udpakning for der er jo ofte frivillige hjælpere -høhø

De synes det er fedt, fat det hvem der kan.

Nu har jeg jo også prøvet at overnatte ude med de tre af dem, så jeg forventer ikke de store problemer med dem før og efter flytningen, det er jo bare nyt og spændende. Devi er den eneste jeg er lidt nervøs for, alene af den grund at hun sidst hun var hjemmefra gik igang med en hypersoignering omkring en måned senere. Men jeg tror nu nok det skal gå.

Det er nogle skønne strømpepressere du har dig…jeg har allerede været tæt på at pakke kattene ned, især Devi og Niggi er slemme til at udse sig en flyttekasse og så lige tage en morfar, så nu forsøger jeg at fylde og lukke dem i et hug :tihi:

Har været ude og tømme Ikea i Århus i dag, så lige nu er det ikke flyttekasserne der er sjove, men de to blå tasker med gardiner, sengetøj, tæpper og alt muligt andet der står i entreen. Måske jeg kan få ldit pakkefred…narj vel? -høhø

Der er ikke noget der hedder hurtigt ud af fordøren i disse dage, som det måske kan ses:

Et styk næsten tom reol - hvor fantastisk…

Og så kigger man lidt til venstre og bliver helt ked:

Og hvad pokker gør man ved 12 ekstra store tidsskriftsholdere fyldt med vintage film-magasiner som det åbenbart er enormt svært at finde nyt hjem til? Smide dem ud nænner jeg alligevel ikke, men hold da op de står i vejen…

Men alkoven er da ved at blive pænt fyldt med flyttekasser, så lidt må jeg da have lavet:

Junior synes tilsyneladende at alt det der flytte-ståhej er meget, meget trættende:

Devi tog en slapper i vindueskarmen hvor hun nød lidt frisk luft og udsigten til en blå himmel:

Og Gizmo fandt en fredelig plads til en lille morfar:

Er det bare mig…eller er han ikke ret støvet? :tihi:

Det var lørdagens billeder…

Kan du ikke forære de der tidsskrifter til en af de der genbrugs boghandlere? :slight_smile:

Har skam allerede forsøgt, der er ingen i Randers der vil have dem…og de er da trods alt på engelsk, jeg kunne bedre forstå det da jeg for ti år siden prøvede at afsætte fem årgange af et tysk film-magasin :tihi: