Nåh, nu røg de på http://www.storskrald.dk - ind til min seng og bjerget af urtepotteskjulere på altanen, så må vi se om der viser sig en aftager
:)
Dejlige billeder… sikke du knokler… hvor bliver det dejligt at pakke UD på jeres nye slot…
Vagtskifte. Junior har fået lov at låne prinsessens plads i tårnkammeret:
Og se lige det lille betuttede væsen jeg fangede på sengen…sekunder inden Gizmos tilstedeværelse blev for meget og hun spunsede afsted igen:
Og den her danser jeg ballet med hele tiden…køber er ikke dukket op endnu og der er ikke plads til den inde i stuen længere…jeg sover på luftmadras - av min ryg:
Niggi kvalitetstjekker lukningen af flyttekasserne:
Hjørnet jeg er gået igang med at tømme her til aften:
Det hjælper da på reolen - heldigvis:
Og så er prinsessen tilbage i tårnkammeret - smukke Devi:
hvordan kan du proppe så meget ind i en et vær.? jeg tror du har flere ting end jeg har:uha: haha
Bedøm selv
Her er billeder af lejligheden taget lige før jeg begyndte at pakke ting i kasser: http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=8260
Jeg glæder mig meget til at se billeder, fra din nye lejlighed, når du er flyttet ind Tina
Fra i dag - jeg bliver aldrig færdig til i morgen klokken 11 -what
Jer der er flyttet med flyttefirmaer før…hvad har I gjort af tunge tidsskriftkassetter og store ringbind? Jeg er endt med at putte dem i store bæreposer (alle de poser der ligger i reolen på billederne), men jeg er da lidt nervøs for hvad flyttemændene siger til at skulle slæbe poser frem og tilbage. På den anden side kan der max være 1 poses indhold i en flyttekasse før den er for tung.
Oh well…det bliver ikke anderledes, kan ikke nå at gøre det om
Jesus da Tina -what Du trænger da om nogen til mere plads! Der er noget, der siger mig, at du er samlertypen
Jep
Men jeg prøver at begrænse mig og går til nedpakningen med hård hånd…hvilket man kan se ude på min altan…der ryger alt det ud der skal på lossepladsen i morgen - behøver jeg sige den er ved at være godt proppet
Puha , der er nok at se til :S…Sender masser af positiv energi til dig -bear-bear-bear-bear
Jaja, så fik jeg hentet nøglerne her til morgen:
…så lille mig vadede selvfølgelig straks over for at få stillet min nysgerrighed: havde malerne nu malet med de rigtige farver - så alt godt ud. Og så skulle jeg også lige have et par mål til blandt andet persienner med hjem.
Er I parate til at blive tæppebombet med billeder af mit nye hjem - inden det bliver fyldt med møbler og katte og ragelse -høhø
Badeværelset har fået den helt rigtige mørkebrune farve…jeg er vild med effekten af det mørke mod alt det hvide…
Og et billede ene og alene til ære for Ann K
Det er meningen jeg vil lave noget frihåndsnoget på væggen med enten guld eller sølv-maling…skal bare lige beslutte mig for hvad det skal være og hvilken farve:
Fra badeværelset mod soveværelset:
Entréen fra fordøren - her skal mit computerbord stå, det passer næsten som støbt:
Entréen mod køkkendøren:
Køkkenet, se lige min nye udsigt…
Det ene køkkenbord:
Og den anden side. Her kommer akvariet til at stå til venstre - og min nye (gamle) micro-ovn til højre):
Fra køkkenet mod stuen:
I entréen mod fordøren, synes altså stadig den dør er så flot med sine årer:
Fra stuedøren mod vinduerne:
Og fra vinduerne mod døren:
Udsigt fra stuen ud til den lukkede altan:
Fra stuen mod køkkenet:
Soveværelset, set fra døren:
Og det andet hjørne:
Og fra altandøren mod badeværelset:
Altanen, her kan Junior snildt ligge og strække sig og slikke sol:
Og her må der være plads til både et par tomatplanter og lidt kattegræs eller katteurt:
Mit gamle garderobeskab får ærespladsen her i fordybningen, så har jeg styr på værktøj, koste, støvsuger m.m. Og så har jeg indkøbt en kokosdørmåtte der bliver sat rundt om det nederste af afløbsrøret:
Så har I set lejligheden efter istandsættelse, før jeg begynder at fylde den.
Øj, hvor jeg glæder mig
det ser da ud til du får en del mere plads:thumbup:
hvor mange kvm. er den gamle og hvor mange er den nye:?
Det ser rigtig fint ud Tina, jeg kan godt forstå, at du glæder dig!
Og der er nu ikke noget, som at få ryddet godt og grundigt op og smidt ud, så man rigtig kan starte på en frisk! Det letter både rent fysisk, men også psykisk - synes jeg ihvertfald
Der skal I nok blive glade for at bo, dig og misserne.
[quote=Mette Stevnsborg;189246]det ser da ud til du får en del mere plads:thumbup:
hvor mange kvm. er den gamle og hvor mange er den nye:?[/quote]
Jeg går fra en 1-værelses på 42 kvm til en 2-værelses på 68 - så nogenlunde ligesom da du flyttede tidligere på året
[quote=Gizzemissen;189244]Og et billede ene og alene til ære for Ann K
[/quote]
:klapper:
Og iiiihhhh - hvor kunne jeg godt bruge det lige nu!!!
Har ene kvinde flyttet ca 1.5 ton klatremiljøer… og sat dem pænt på paller sådan at hvert slags miljø har sin egen palle ud på mit nye lager…
Dagen sluttede med at fylde bilen med det næstsidste læs af ragelset… heriblandt de store lagerreoler… jeg er traaaaart!!! gab
[quote=Ann K;189557] :klapper:
Og iiiihhhh - hvor kunne jeg godt bruge det lige nu!!!
Har ene kvinde flyttet ca 1.5 ton klatremiljøer… og sat dem pænt på paller sådan at hvert slags miljø har sin egen palle ud på mit nye lager…
Dagen sluttede med at fylde bilen med det næstsidste læs af ragelset… heriblandt de store lagerreoler… jeg er traaaaart!!! gab[/quote]
Så er vi to.
Har pakket og bakset og flyttet rundt siden klokken 7.30 i morges, afbrudt af afhentning af nøgler og besøg i den nye lejlighed. Klokken seks kom bror og far og så tog vi ud for at hente min nye seng. Og den skulle så slæbes op i lejligheden efterfølgende - sammen med alle de nyindkøb der fyldte hele bagagerummet.
Så blev der lige tid til lidt lynaftensmad sammen med min bror, inden vi ilede ned for at få en lille smule styr på kælderrummet inden det blev mørkt.
Nu er brormand gået hjem til lidt velfortjent hvile, men ingen hvile her. Jeg mangler stadig de nederste hylder i garderobeskabet, mit badeværelsesgrej, alle skabe i mit lille køkken - og så kom jeg lige i tanker om at de to kradsemiljøer sgi da også skal skilles ad -what
Jeg regner for øvrigt med at sove (hvis jeg overhovedet kan falde i søvn) i min store lænestol i nat, for der er ikke gulvplads til hverken min gamle seng eller luftmadrassen…øj, hvor jeg glæder mig til at i morgen er overstået.
Pas nu på ikke at ødelæg dig selv fuldstændigt. Jeg kan jo høre at du ikke er helt færdig endnu.
[quote=Gizzemissen;189595]
Pas nu på ikke at ødelæg dig selv fuldstændigt…[/quote]
Jo tak… og i lige måde
Heldigvis har du jo gode hjælpere og kan tillade dig at tage den tid det nu engang tager at få sat på plads, når først du har fået flyttet det hele…
Men puha - det er et kæmpeprojekt at skulle flytte!!!
Jeg kan jo høre at du ikke er helt færdig endnu
Åh nej… men næsten
I morgen er det planen at få lagerreolerne sat op… jeg har fået så meget plads nu, at jeg ikke længere er nødt til at bruge dem til at stable diverse elementer til klatremiljøerne, så nu kan jeg endelig få ting hevet op af diverse kasser og sætte dem frem, så de er lette lige at finde frem og pakke, når jeg får en bestilling… så jeg regner med at jeg vil bruge det meste af dagen i morgen på at få ryddet ud og op i alt… bare det, at jeg ikke længere skal rode fire kasser igennem for at finde et bestemt stykke stof, som matcher det stykke stof, der lå i en helt femte kasse, bliver så dejligt!
Mit nye lager ligger, hvor Nordsjællands postterminal tidligere havde til huse - lige pt er det en stor byggeplads… Forleden var jeg så snydeheldig at finde et næsten nyt postbur, der stod helt alene og var såååå ked af ikke at blive brugt :fløjte: Jeg spurgte naturligvis de håndværkere, som går og arbejder i bygningen, men ingen kendte noget til buret - så en hurtig afvaskning (for at få fjernet støv) og nu er det mit!!! Det har virkelig været en stor hjælp - og jeg glæder mig til at bruge det til alt det “løse”, når jeg skal ud på udstilingerne…
Ude på mit gamle lager ligger der meget lidt tilbage - det kan vel ikke engang fylde Gamle Gule halvt… og en stor del af det er faktisk tomme kasser, som jeg har gemt, for at have noget at pakke forsendelser i og så lige nævnte postbur med alt mit stof…
Men puha… hvor er jeg glad for at have fået overstået flytningen af klatremiljøerne!!! Damn det er TUNGT!!! også selv om man kan stable en hulens bunke ind i et postbur
ihhh hvor ser der bare hyggeligt ud
hvor bliver det bare godt for jer at få mere plads, jeg vil ønske dig en rigtig god flytning og jeg håber det kommer til at gå stærkt.
pøj pøj… og pas på ryggen
Hold da lige op du har da også knoklet som en gal.
Ja, jeg må indrømme at jeg er mere end glad for at banken ville låne mig penge nok til at der kunne blive råd til det billigste flyttefirma jeg kunne finde. Har altid flyttet udelukkende med familiens hjælp og med en bil og en trailer tager sådan en flytning altså nemt de første tre-fire dage.
I morgen tager flyttefolkene over…håber godt nok ikke de får et hjertetilfælde når de - især - ser kælderrummet, og så skal jeg bare koncentrere mig om at få tingene til at ende de rigtige steder. Og så er der jo lige de to familiemedlemmer der er indkaldt med førnævnte bil og trailer - til at køre alt det tiloversblevne på lossepladsen.
Det skal vi være færdige med i morgen inden lossepladsen lukker, for far skal køre lægevagt både søndag og mandag og Martin tør simpelthen ikke forsøge sig med trailer-kørsel (forstår ham godt).
Og så er jeg spændt på hvor meget 4 kattegale tøser…og så lige min bror…får gjort rent på søndag…forhåbentlig alt det der skal til, så jeg ikke behøver at vende tilbage hertil før synet på tirsdag.
Nåh, nu må jeg hellere lave lidt mere. Havde egentlig bare sat mig ned for at få bestilt noget tørfoder på zooplus inden jeg fra i morgen formentlig står uden internet i 10 dage. Og pludselig var min konto over 800 kroner fattigere
:):)
Sikke da en SKØN lejlighed, Gizze…
Jeg er VILD med farven på dit badeværelse
…og DYBT misundelig på den dejlige altan du får…
:fløjte:
Hvor bliver det bare dejligt for jer med lidt mere plads at lege på…