Og iiiihhhh - hvor kunne jeg godt bruge det lige nu!!!
Har ene kvinde flyttet ca 1.5 ton klatremiljøer… og sat dem pænt på paller sådan at hvert slags miljø har sin egen palle ud på mit nye lager…
Dagen sluttede med at fylde bilen med det næstsidste læs af ragelset… heriblandt de store lagerreoler… jeg er traaaaart!!! gab[/quote]
Ann, du kan da køre her forbi efter endt slæberi og bz’e mit badekar - no prob! Håndklæder og kolde drikke følger med
Jeg er sikker på du bliver rigtig glad for mere plads…
Jeg er selv gået fra en 1er til en toer for næsten 4 år siden. Jeg nyder stadig at kunne lukke døren ind til soveværelset, fx…
Ihhh… Takker… men tror nok at jeg afslår tilbuddet. Vil sikkert falde i søvn på vejen :klapper:
Til gengæld har jeg adviseret Jan om, at det i morgen forventes, at vi tager ud at spise - bare på kineseren eller lignende billigt sted!
Jeg trænger i den grad til at få noget pænt, rent og velduftende tøj på!!! Og føle mig som et nogenlunde attraktivt menneske igen…
Den sidste klædeskabsoprydning fik vist fjernet lidt for meget gammelt udrangeret kluns, som jeg kan bruge til at knokle… Faktisk har jeg kun et sæt tilbage - og jeg er stensikker på at det i morgen kan stå alene pgr den solide blandig af sved, støv og snavs, der efterhånden har samlet sig i stoffet… jeg rent ud sagt stinker lige i øjeblikket!!! Trods et godt brusebad i morges…
Jaja, du ved, hvor jeg bor - badekar og Kbhs bedste pizzeria om hjørnet, alternativt noget fra min store fryser (hader at købe ind og elsker at købe på tilbud - man er vel jyde).
Øhm, den står på Rødovre-tamtam på mandag (?) Sanela og jeg har lumske planer om at invitere os selv
Jamen jeg kan da lige komme med en lille kort opdatering. Jeg har fået lov at låne min fars bærbare og en dongle så jeg lige kan komme lidt på nettet.
Vi (jeg selv, min bror og tildels min far) har ligget vandrette indtil nu…men nu har vi forladt min gamle lejlighed, så der kun er synet i morgen formiddag tilbage.
Det tog både lørdag (med kyndig og fantastisk uvurderlig hjælp fra Eva K og TineL) og søndag at få det sidste ragelse smidt ud og alt gjort rent så det var klart til i morgen.
Selve flytningen gik som en drøm, mine flyttemænd var så flinke begge to og mente selv at det havde været en helt fantastisk flytning.
Når mit syn i morgen er overstået kan jeg se frem til at skulle pakke en hulens masse flyttekasser ud og formentlig gå igang med en grov-sortering mere, for der er meget der ikke er plads til i mit nye hjem. I hvert fald i kælderen…mit kælderrum er blevet meget mindre -what
Lige nu sidder der to hårdtarbejdende mænd her i min stue og venter på den mad jeg har bestilt til os fra Just-Eat…i går endte vi med at grille sammen med de damer, hvis I spørger sødt er jeg sikker på at Eva vil vise billeder af seancen -høhø
Der skal nok komme billeder senere når jeg kommer til at sidde ved min egen computer og kan uploade igen.
Men nu ved I i hvert fald at vi har overlevet. Og misserne elsker den nye lejlighed. Den første morgen vågnede jeg op med hele 3 katte i sengen og Devi havde haft hele stuen for sig selv.
Aaaaggggggggg, jeg har overset denne tråd
Hvor er det badeværelse da blevet flot, og sikke meget plads I har fået, hvor er jeg glad på jeres vejne.
Glæder mig til billeder af den møbleret.
Aah, når jeg lige tænker. Så kan man åbenbart ikke her lave albums der kun er for kontakter og admin og så tro at linket virker. Ærgeligt, det kan man ellers på facebook.
Edit: Kan I se dem nu? Har gjort albummet offentligt.
Tak for billederne, synes godt jeg kan se hvor smadret jeg var især i mine ansigtsudtryk.
Og så kan jeg med eftertryk konkludere, at det vist var på tide der blev farvet hår i går aftes…jeg var i den grad blevet grå - og kunne i den grad ikke affinde mig med det