Flyttebilleder

Mette S - nej, kameraet blev kun lige husket da vi grillede. :slight_smile: kattene var jo oppe i den nye lejlighed. Vi var mest i Tina’s gamle.

Nårh…du havde da rig mulighed for at knipse imens du sad og så hypheste i fjernsynet -høhø Med mindre det altså var for spændende?

Gizzemissen - Den smule jeg fik set af springningen var alt for spændende :wink: Men huskede jo ikke kameraet der, hehe

Kender det godt, det med kameraet :tihi:

(Nu kan jeg se dem… Tak… )

Ihhh Hvor i hygger :smiley:

Det ser super hyggeligt ud! :thumbup:

Er du forresten ved at være kommet lidt på plads?? :slight_smile:

[quote=Rimmen;195829]Det ser super hyggeligt ud! :thumbup:

Er du forresten ved at være kommet lidt på plads?? :)[/quote]

Det hjælper.

Har faktisk slet ikke tid til at sidde her lige nu, for lige om snart kommer min far med min store rumdeler der skal samles og stilles op - så kan jeg rigtigt komme til at tømme kasser, jeg mangler nemlig hylderne til mine bøger især :tihi:

Og så regner jeg med mit internet kommer op i løbet af et par dage :rock: og så begynder jeg at kunne uploade billeder af processen :kryds:

[quote=Gizzemissen;195880]Det hjælper.

Har faktisk slet ikke tid til at sidde her lige nu, for lige om snart kommer min far med min store rumdeler der skal samles og stilles op - så kan jeg rigtigt komme til at tømme kasser, jeg mangler nemlig hylderne til mine bøger især :tihi:

Og så regner jeg med mit internet kommer op i løbet af et par dage :rock: og så begynder jeg at kunne uploade billeder af processen :kryds:[/quote]
Det bliver spændende at se! Jeg synes det er fantastisk at indrette et nyt hjem! :thumbup:
God fornøjelse med det hele!

:):slight_smile:

Sikke nogen dejlige billeder

:tak:

Jeg glæder mig også meget til at se billeder fra det nye hjem - for nu har jeg fulgt med i hele denne flyttetråd.

:slight_smile:

Yes! Endelig er min egen computer sat til igen - og mit internet kører…så her kommer en ordentlig bunke flyttebilleder - både med og uden misser…

Devi er første nysgerrige mis i den nye lejlighed, her ovenpå køleskabet på vej over i vindueskarmen:

Kattebakke - tjek:

Gad vide hvad der er i den kasse? Den dufter bekendt…

Gizmo…hvor er du?

Devi fortsætter efterforskningen:

Og Junior opdager en kattebakke i stuen:

Badeværelset undersøges:

Hov…hvad er det der er der? Devi har aldrig set et badekar før:

Gizmo tjekker kattebakkefaciliteterne i soveværelset:

Junior har opdaget spisebordet og en masse tomme vindueskarme i stuen:

Se da lige gal ud i hovedet Junior…din spunk:

Stuen som den så ud da flyttemændene havde sagt farvel:

Og fjernsynet var selvfølgelig det første der blev stillet op og sat til - med plads ved siden af til de to vitrineskabe der skulle komme dagen efter:

Min nye seng med eksperimental-sengetøj:

Udpakningen er allerede begyndt i soveværelset, jo hurtigere, jo bedre:

Modsat sengen står mine gamle stuereoler der skal bruges til opbevaring. Der bliver boret en gardinstang op i loftet og hængt forhæng for så jeg ikke behøver se på dem:

Og min computers nye hjem i enden af entreen…pt. opbevaring for transporttasker:

Devi undersøger de nye vitrineskabe - nedefra:

Min sengekammerat:

Niggi indvier det nye kradsetræ på altanen:

Det er da ret pænt…skal bare lige have gjort det mere stabilt for det kollapser næsten hver gang Junior vil bruge det:

Altankassen med hvid lavendel, blåpuder og en kæmpestor katteurt…mangler lidt jord og et par ekstra planter til at fylde det sidste ud:

Så har far været her med min rumdeler der er samlet og sat på plads - og så kunne kradsetræet også komme op:

Og som lovet er Gizmos pokaler kommet ind i det ene vitrineskab:

I det andet står der lige nu en blandet landhandel der venter på et endeligt hjem:

Jaaaa…persienner - så behøver vi ikke fortælle at det stort set har været møgvejr siden de kom op:

Niggi ovenpå rumdeleren - ahhh, udsigt:

En tyk røv kan altid være i et kradsetræ selvom det klager sig:

Junior kigger ind i stuen igennem vinduet:

Hva’? Dum? Hvem, mig?

Reolerne i soveværelset bliver mere og mere proppede - blandt andet med alle mine stoffer:

Smuk dreng på altanen:

Han er blevet god til at holde vagt derude:

En “lille” dreng i et badekar…i et badekar:

Gad vide hvem han har fået øje på?

Devi højt til vejrs på altanen:

Gizmo, lige vågen efter en fødselsdagsmorfar:

Devi kan se alt deroppefra:

Udsigt fra soveværelset ud mod altanen:

Der er altså alliker derovre mor:

Og Junior tager en slapper ovenpå vagttjenesten:

Smukke, dejlige Devi der har taget flytningen så flot:

Og billedbevis på at Niggi ikke bare er et flyveegern men også en klatreged:

Og så fik jeg lige syet et sengetæppe og et par puder af noget af alt det stof jeg købte sidste gang i Stof & Stil:

Farven passer da meget godt til en dejlig blåbasse:

Niggi er fortrukket til altanen:

Og drengene gider ikke lege fotomodeller mere:

Der er stadig en del der skal pakkes ud og have hjem plus jeg mangler nogle opbevaringsløsninger her og der, men det går da bestemt fremad :ok:

[quote=Gizzemissen;185864]Der er ikke noget der hedder hurtigt ud af fordøren i disse dage, som det måske kan ses:

Et styk næsten tom reol - hvor fantastisk…

Og så kigger man lidt til venstre og bliver helt ked:

…[/quote]

Og så kigger man lidt til venstre og bliver helt ked:***

Jamen du milde kineser da…jeg tror heller aldrig jeg nogensinde før har set nogen samle SÅ mange ting sammen på så lidt plads -what

Hvordan i alverden har der været plads til dig og kattene at røre jer på…

Jeg ka’ søreme godt forstå du er glad for at få en større lejlighed

:tak::tak:

Hej Gizze…

Tak for en masse dejlige billeder - du har bare en lækker stil mht indretning.

Og lur mig, om jeg ikke ser et kattetræ fra gulv til loft på altanen ???

:uha::uha:

Møgforkælede katte, si’r jeg bare. :stuck_out_tongue:

Fantastisk lækkert indrettet lejlighed - der skal du og kattene nok finde jer godt til rette.

:tak::tak:

Hvor ser det bare helt vildt hyggeligt ud Tina! Der er godt nok kommet noget mere plads!

[quote=Felis;199124]***
Og så kigger man lidt til venstre og bliver helt ked:***

Jamen du milde kineser da…jeg tror heller aldrig jeg nogensinde før har set nogen samle SÅ mange ting sammen på så lidt plads -what

Hvordan i alverden har der været plads til dig og kattene at røre jer på…

Jeg ka’ søreme godt forstå du er glad for at få en større lejlighed[/quote]

Jamen, det er skam simpelt…jeg er genetisk ud af en samlerfamilie. Til gengæld har jeg indenfor det sidste halve års tid lært den ædle kunst at kassere, den mangler mændene i familien stadig at lære :tihi:

Og så er jeg tilsyneladende velsignet med nogle helt fantastisk gode opbevaringsmøbler :ok:

Men ja, det er skønt at have fået mere plads…nu hvor jeg er igang med at pakke ud er jeg igang med endnu en sorterings-runde…mit kælderrum er nemlig krøbet en del ved flytningen, så der skal noget ekstra ud…

[quote=Gizzemissen;199139]Jamen, det er skam simpelt…jeg er genetisk ud af en samlerfamilie. Til gengæld har jeg indenfor det sidste halve års tid lært den ædle kunst at kassere, den mangler mændene i familien stadig at lære :tihi:

Og så er jeg tilsyneladende velsignet med nogle helt fantastisk gode opbevaringsmøbler :ok:

Men ja, det er skønt at have fået mere plads…nu hvor jeg er igang med at pakke ud er jeg igang med endnu en sorterings-runde…mit kælderrum er nemlig krøbet en del ved flytningen, så der skal noget ekstra ud…[/quote]

:fløjte::fløjte::fløjte::fløjte:

Jeg synes i dén grad, at du skulle skille dig af med det ÆKLE, GRIMME, INTETSIGENDE cremefarvede fuglebur med en grøn plante i…

:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:

Jeg synes i dén grad, at du skulle skille dig af med det ÆKLE, GRIMME, INTETSIGENDE cremefarvede fuglebur med en grøn plante i…

:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:[/quote]

Dét kan jeg da slet ikke forstå at du synes -høhø

:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:

Næe… det tænkte jeg nok… men smag og behag er jo forskellig…

:stuck_out_tongue:

Dejlige billeder - du har da fået et skønt hjem.

:wehu::wehu::wehu::wehu:

Og så har du jo også nogle smukke katte, der rigtigt kan nyde livet med alle de klatremuligheder, de har til rådighed.

:thumbup::thumbup::thumbup:

PS. Devi ligner stadig en lille uskyldig engel - det kattefjæs er altså ikke til at stå for.

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

[quote=Eva;199154]
PS. Devi ligner stadig en lille uskyldig engel - det kattefjæs er altså ikke til at stå for.

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:[/quote]

Det tænkte jeg også, da jeg så hende på det lokale internat og egentlig var på udkig efter en hankastrat :ups: