Mette S - nej, kameraet blev kun lige husket da vi grillede. kattene var jo oppe i den nye lejlighed. Vi var mest i Tina’s gamle.
Nårh…du havde da rig mulighed for at knipse imens du sad og så hypheste i fjernsynet -høhø Med mindre det altså var for spændende?
Gizzemissen - Den smule jeg fik set af springningen var alt for spændende Men huskede jo ikke kameraet der, hehe
Kender det godt, det med kameraet
(Nu kan jeg se dem… Tak… )
Ihhh Hvor i hygger
Det ser super hyggeligt ud!
Er du forresten ved at være kommet lidt på plads??
[quote=Rimmen;195829]Det ser super hyggeligt ud!
Er du forresten ved at være kommet lidt på plads?? :)[/quote]
Det hjælper.
Har faktisk slet ikke tid til at sidde her lige nu, for lige om snart kommer min far med min store rumdeler der skal samles og stilles op - så kan jeg rigtigt komme til at tømme kasser, jeg mangler nemlig hylderne til mine bøger især
Og så regner jeg med mit internet kommer op i løbet af et par dage og så begynder jeg at kunne uploade billeder af processen
[quote=Gizzemissen;195880]Det hjælper.
Har faktisk slet ikke tid til at sidde her lige nu, for lige om snart kommer min far med min store rumdeler der skal samles og stilles op - så kan jeg rigtigt komme til at tømme kasser, jeg mangler nemlig hylderne til mine bøger især
Og så regner jeg med mit internet kommer op i løbet af et par dage og så begynder jeg at kunne uploade billeder af processen
[/quote]
Det bliver spændende at se! Jeg synes det er fantastisk at indrette et nyt hjem!
God fornøjelse med det hele!
:)
Sikke nogen dejlige billeder
Jeg glæder mig også meget til at se billeder fra det nye hjem - for nu har jeg fulgt med i hele denne flyttetråd.
Yes! Endelig er min egen computer sat til igen - og mit internet kører…så her kommer en ordentlig bunke flyttebilleder - både med og uden misser…
Devi er første nysgerrige mis i den nye lejlighed, her ovenpå køleskabet på vej over i vindueskarmen:
Kattebakke - tjek:
Gad vide hvad der er i den kasse? Den dufter bekendt…
Gizmo…hvor er du?
Devi fortsætter efterforskningen:
Og Junior opdager en kattebakke i stuen:
Badeværelset undersøges:
Hov…hvad er det der er der? Devi har aldrig set et badekar før:
Gizmo tjekker kattebakkefaciliteterne i soveværelset:
Junior har opdaget spisebordet og en masse tomme vindueskarme i stuen:
Se da lige gal ud i hovedet Junior…din spunk:
Stuen som den så ud da flyttemændene havde sagt farvel:
Og fjernsynet var selvfølgelig det første der blev stillet op og sat til - med plads ved siden af til de to vitrineskabe der skulle komme dagen efter:
Min nye seng med eksperimental-sengetøj:
Udpakningen er allerede begyndt i soveværelset, jo hurtigere, jo bedre:
Modsat sengen står mine gamle stuereoler der skal bruges til opbevaring. Der bliver boret en gardinstang op i loftet og hængt forhæng for så jeg ikke behøver se på dem:
Og min computers nye hjem i enden af entreen…pt. opbevaring for transporttasker:
Devi undersøger de nye vitrineskabe - nedefra:
Min sengekammerat:
Niggi indvier det nye kradsetræ på altanen:
Det er da ret pænt…skal bare lige have gjort det mere stabilt for det kollapser næsten hver gang Junior vil bruge det:
Altankassen med hvid lavendel, blåpuder og en kæmpestor katteurt…mangler lidt jord og et par ekstra planter til at fylde det sidste ud:
Så har far været her med min rumdeler der er samlet og sat på plads - og så kunne kradsetræet også komme op:
Og som lovet er Gizmos pokaler kommet ind i det ene vitrineskab:
I det andet står der lige nu en blandet landhandel der venter på et endeligt hjem:
Jaaaa…persienner - så behøver vi ikke fortælle at det stort set har været møgvejr siden de kom op:
Niggi ovenpå rumdeleren - ahhh, udsigt:
En tyk røv kan altid være i et kradsetræ selvom det klager sig:
Junior kigger ind i stuen igennem vinduet:
Hva’? Dum? Hvem, mig?
Reolerne i soveværelset bliver mere og mere proppede - blandt andet med alle mine stoffer:
Smuk dreng på altanen:
Han er blevet god til at holde vagt derude:
En “lille” dreng i et badekar…i et badekar:
Gad vide hvem han har fået øje på?
Devi højt til vejrs på altanen:
Gizmo, lige vågen efter en fødselsdagsmorfar:
Devi kan se alt deroppefra:
Udsigt fra soveværelset ud mod altanen:
Der er altså alliker derovre mor:
Og Junior tager en slapper ovenpå vagttjenesten:
Smukke, dejlige Devi der har taget flytningen så flot:
Og billedbevis på at Niggi ikke bare er et flyveegern men også en klatreged:
Og så fik jeg lige syet et sengetæppe og et par puder af noget af alt det stof jeg købte sidste gang i Stof & Stil:
Farven passer da meget godt til en dejlig blåbasse:
Niggi er fortrukket til altanen:
Og drengene gider ikke lege fotomodeller mere:
Der er stadig en del der skal pakkes ud og have hjem plus jeg mangler nogle opbevaringsløsninger her og der, men det går da bestemt fremad
[quote=Gizzemissen;185864]Der er ikke noget der hedder hurtigt ud af fordøren i disse dage, som det måske kan ses:
Et styk næsten tom reol - hvor fantastisk…
Og så kigger man lidt til venstre og bliver helt ked:
…[/quote]
Og så kigger man lidt til venstre og bliver helt ked:***
Jamen du milde kineser da…jeg tror heller aldrig jeg nogensinde før har set nogen samle SÅ mange ting sammen på så lidt plads -what
Hvordan i alverden har der været plads til dig og kattene at røre jer på…
Jeg ka’ søreme godt forstå du er glad for at få en større lejlighed
Hej Gizze…
Tak for en masse dejlige billeder - du har bare en lækker stil mht indretning.
Og lur mig, om jeg ikke ser et kattetræ fra gulv til loft på altanen ???
Møgforkælede katte, si’r jeg bare.
Fantastisk lækkert indrettet lejlighed - der skal du og kattene nok finde jer godt til rette.
Hvor ser det bare helt vildt hyggeligt ud Tina! Der er godt nok kommet noget mere plads!
[quote=Felis;199124]***
Og så kigger man lidt til venstre og bliver helt ked:***
Jamen du milde kineser da…jeg tror heller aldrig jeg nogensinde før har set nogen samle SÅ mange ting sammen på så lidt plads -what
Hvordan i alverden har der været plads til dig og kattene at røre jer på…
Jeg ka’ søreme godt forstå du er glad for at få en større lejlighed[/quote]
Jamen, det er skam simpelt…jeg er genetisk ud af en samlerfamilie. Til gengæld har jeg indenfor det sidste halve års tid lært den ædle kunst at kassere, den mangler mændene i familien stadig at lære
Og så er jeg tilsyneladende velsignet med nogle helt fantastisk gode opbevaringsmøbler
Men ja, det er skønt at have fået mere plads…nu hvor jeg er igang med at pakke ud er jeg igang med endnu en sorterings-runde…mit kælderrum er nemlig krøbet en del ved flytningen, så der skal noget ekstra ud…
[quote=Gizzemissen;199139]Jamen, det er skam simpelt…jeg er genetisk ud af en samlerfamilie. Til gengæld har jeg indenfor det sidste halve års tid lært den ædle kunst at kassere, den mangler mændene i familien stadig at lære
Og så er jeg tilsyneladende velsignet med nogle helt fantastisk gode opbevaringsmøbler
Men ja, det er skønt at have fået mere plads…nu hvor jeg er igang med at pakke ud er jeg igang med endnu en sorterings-runde…mit kælderrum er nemlig krøbet en del ved flytningen, så der skal noget ekstra ud…[/quote]
:fløjte::fløjte::fløjte::fløjte:
Jeg synes i dén grad, at du skulle skille dig af med det ÆKLE, GRIMME, INTETSIGENDE cremefarvede fuglebur med en grøn plante i…
:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:
Jeg synes i dén grad, at du skulle skille dig af med det ÆKLE, GRIMME, INTETSIGENDE cremefarvede fuglebur med en grøn plante i…
:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:[/quote]
Dét kan jeg da slet ikke forstå at du synes -høhø
:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:
Næe… det tænkte jeg nok… men smag og behag er jo forskellig…
Dejlige billeder - du har da fået et skønt hjem.
Og så har du jo også nogle smukke katte, der rigtigt kan nyde livet med alle de klatremuligheder, de har til rådighed.
PS. Devi ligner stadig en lille uskyldig engel - det kattefjæs er altså ikke til at stå for.
[quote=Eva;199154]
PS. Devi ligner stadig en lille uskyldig engel - det kattefjæs er altså ikke til at stå for.
[/quote]
Det tænkte jeg også, da jeg så hende på det lokale internat og egentlig var på udkig efter en hankastrat