Fødsel

Så har vores hun kat fået de 2 første killinger, den første kom med numsen først, og nr 2 kom umidlbart efter. Mormis har gjordt et flot stykke arbejde, og jeg har bare kigget med. Hun holder pause nu :heart:

9 Likes

Så kom killing nr 3 :yellow_heart::yellow_heart:

3 Likes

Det lyder til at det har I helt styr på :smiley::+1:

Hun har spist alle moderkage og sikker fortsat i et væk :yellow_heart::blossom:

Det er helt normalt. Men hvis det er muligt for dig, så fjern dem før hun spiser flere, da hun måske kan få dårlig mave. Men lad hende bare selv bide strengen over hvis det er.

Ikke enig Kamilla :slightly_smiling_face: Lad hende spise, hun skal nok returnere dem, hvis det bliver for meget :slightly_smiling_face: Så lidt indblanden som muligt, bare observer :wink:

4 Likes

Jeg ønsker bare at kigge med og holde så meget ro som muligt :heart:

2 Likes

Enig her, hvis der kommer mange så kan det være hun ikke vil have alle moderkagerne, men lad det være hendes valg

3 Likes

Der er kommet 4 killinger

1 Like

Hun er en dygtig bette mutter mis :sunny::heart_eyes_cat:

1 Like

Jeg har bare hørt fra andre at de kan få dårlig mave af for mange, ikke at jeg har oplevet, Småkagen spiste kun én, hun havde for travlt med at føde :joy:

Mine har seriøst haft nogle prutter der sagde spar 2 dagen efter, men ellers ikke noget. De kuld hvor der har været mange spiser hunkatten ikke dem alle sammen, men hun får muligheden

2 Likes

Farver? Vi er da nødt til at vide hvilke farver der er, så vi kan se hvem der vandt ugens væddemål :wink:
VH
Susanne

5 Likes

Eller som Dione… åd alle 4 og afleverede 3 i mit skød efter de havde været i maven og vende :nauseated_face: Det var i mine øjne unødvendigt, men jeg solidaritetsbrækkede mig med hende :joy:

3 Likes

6 stk er der kommet :yellow_heart:

9 Likes

Hov - nu bliver det jo til ugens væddemål med joker! :slem:
Til lykke med dem :slight_smile:
VH
Susanne

1 Like

16 Likes

15 Likes

Fiona spiste 7 i første fødsel og fik tarmtømning i kæmpe stor blød og stinkende stil. Næste kuld spiste hun også 7 og der skete der ikke noget.
Hun knurrer så jeg skal ikke have fingere ned til hende.
Joy derimod hun skulle bare ikke nyde noget, de klamme moderkager skulle jeg bare fjerne.

Så ja lad missemor bestemme,

1 Like

Hun har spist alle 6 :heart: