Føllebobben

I denne “søde” ventetid… :felix:

Kan jeg jo passende spamme jer med billeder af det jeg venter på :hjertehop:

Nu må de næste par uger godt gåååååååååå :juhu:

Jeg kan godt forstå at du glæder dig.:slight_smile:
Han er meget smuk :wehuu:

nuurh…
kan godt forstå du glæder dig!! :slight_smile:
jeg er misundelig!

Nu er jeg godt nok ikke så meget til heste, men jeg kan da godt se, at han er en dejlig lille fyr :hjerte:

ÅÅÅÅÅRH! Hvor er han bare MEGA lækker :hjerte: :hjerte: :smiley: :smiley:

Sikke en daaaajlig farve han har fået efter følpelsen… Eeeeelsker de der mørk fukse :hjerte:

TILLYKKE med ham, Tine :slight_smile: Hvor bliver det dejligt for dig, med noget andet at tænke på og komme lidt væk fra stuen :slight_smile:

Hvor er han fiiiiin, kan godt forstå du glæder dig :lovelove:
Nu spørger jeg lige (undskyld hvis det er et super dumt spørgsmål, er ikke så klog på heste) men kan man allerede ride på ham? :slight_smile:

[QUOTE=StinePigen;816725]Hvor er han fiiiiin, kan godt forstå du glæder dig :lovelove:
Nu spørger jeg lige (undskyld hvis det er et super dumt spørgsmål, er ikke så klog på heste) men kan man allerede ride på ham? :)[/QUOTE]

Man bliver kun klogere ved at stille spørgsmål jo :slight_smile: Han er kun 10 måneder gammel nu, og man starter somregel først ryttertilvænning osv. når de er omkring de 3 år :slight_smile: Så der går lige et par år… :slight_smile:

Åh, ja det kan jeg godt se, så går der lidt tid endnu :slight_smile:
Dejlig er han i hvert fald, tillykke med ham :slight_smile:

Han er meget smuk Tine, er han en Valhalla?

Han ser dejlig ud :slight_smile:
Tillykke med ham!

Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh haaaaaaaa… suk MUMSIG MUMSIG MUMSIG*

Er nødt til at lægge et besøg ind på katte nus hos Ingrid og katte/hypper nus hos dig hen mod sommeren… Han er bare lækker Tine - Endnu engang stooooort tillykke :smiley:

Han er da en fin lille hest. Tænk, at de skal være tre år, før man kan begynde at ride på dem. Så lærte jeg også noget i dag. :slight_smile:

Tak for lykønskningerne allesammen…at han er SMÅK kan jeg jo kun sige, at jeg er meget enig i :hjertehop:

Pia: Nej det er han ikke :slight_smile: Han er en Prince T-søn :slight_smile:

Marianne: Du skal som sagt være meget meget velkommen :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

han er rigtig flot…stort tillykke med ham…er han DV…og wow sikke en far…

Welsh :slight_smile:

ok, tak for svar

Hvor er han bare lækker! :inlove: Men det har jeg jo vist sagt før :tihi:
Har han en profil på hestegalleri, eller?

Og wauw, en lækker farmand han også har…

:smiley: Hvor det en dejlig “blæretråd” :smiley:

Vi kan tage hinanden i hånden og vente sammen… Jeg ville dog ønske at der kun var et par uger til jeg var så heldig :wink:

Mere “dumt spørgsmål” - hvis man først kan ride på en hest når den er tre år… hvad bruger man den så til i mellemtiden? Bare nusser den og snakker med den? (ikke at det ikke osse kan være skønt, men… en hest er vel primært noget man rider på, eller…?)