I denne “søde” ventetid…
Kan jeg jo passende spamme jer med billeder af det jeg venter på
Nu må de næste par uger godt gåååååååååå :juhu:
I denne “søde” ventetid…
Kan jeg jo passende spamme jer med billeder af det jeg venter på
Nu må de næste par uger godt gåååååååååå :juhu:
Jeg kan godt forstå at du glæder dig.
Han er meget smuk
nuurh…
kan godt forstå du glæder dig!!
jeg er misundelig!
Nu er jeg godt nok ikke så meget til heste, men jeg kan da godt se, at han er en dejlig lille fyr
ÅÅÅÅÅRH! Hvor er han bare MEGA lækker
Sikke en daaaajlig farve han har fået efter følpelsen… Eeeeelsker de der mørk fukse
TILLYKKE med ham, Tine Hvor bliver det dejligt for dig, med noget andet at tænke på og komme lidt væk fra stuen
Hvor er han fiiiiin, kan godt forstå du glæder dig
Nu spørger jeg lige (undskyld hvis det er et super dumt spørgsmål, er ikke så klog på heste) men kan man allerede ride på ham?
[QUOTE=StinePigen;816725]Hvor er han fiiiiin, kan godt forstå du glæder dig
Nu spørger jeg lige (undskyld hvis det er et super dumt spørgsmål, er ikke så klog på heste) men kan man allerede ride på ham? :)[/QUOTE]
Man bliver kun klogere ved at stille spørgsmål jo Han er kun 10 måneder gammel nu, og man starter somregel først ryttertilvænning osv. når de er omkring de 3 år
Så der går lige et par år…
Åh, ja det kan jeg godt se, så går der lidt tid endnu
Dejlig er han i hvert fald, tillykke med ham
Han er meget smuk Tine, er han en Valhalla?
Han ser dejlig ud
Tillykke med ham!
Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh haaaaaaaa… suk MUMSIG MUMSIG MUMSIG*
Er nødt til at lægge et besøg ind på katte nus hos Ingrid og katte/hypper nus hos dig hen mod sommeren… Han er bare lækker Tine - Endnu engang stooooort tillykke
Han er da en fin lille hest. Tænk, at de skal være tre år, før man kan begynde at ride på dem. Så lærte jeg også noget i dag.
Tak for lykønskningerne allesammen…at han er SMÅK kan jeg jo kun sige, at jeg er meget enig i
Pia: Nej det er han ikke Han er en Prince T-søn
Marianne: Du skal som sagt være meget meget velkommen
han er rigtig flot…stort tillykke med ham…er han DV…og wow sikke en far…
Welsh
ok, tak for svar
Hvor er han bare lækker! Men det har jeg jo vist sagt før
Har han en profil på hestegalleri, eller?
Og wauw, en lækker farmand han også har…
Hvor det en dejlig “blæretråd”
Vi kan tage hinanden i hånden og vente sammen… Jeg ville dog ønske at der kun var et par uger til jeg var så heldig
Mere “dumt spørgsmål” - hvis man først kan ride på en hest når den er tre år… hvad bruger man den så til i mellemtiden? Bare nusser den og snakker med den? (ikke at det ikke osse kan være skønt, men… en hest er vel primært noget man rider på, eller…?)