Fordrag i Randers om tandproblemer v. Pia Bisgaard

[QUOTE=PiaB;1022288]jeg har bare ikke været nede og snakke med Pia endnu om hun ville være med i noget samkørsle :S det kommer jeg først mandag når jeg har fri fra skole (fordi der gik ged i min uge :S )
hmm bøvl…

HVIS Pia vil køre selv er der jo i princippet plads til både Sim Sim og Gitte i Shanas lille mazda :slight_smile:
men vil Pia nu med op at køre og måske har sin mand med som teknisk hjælp, så er bilen fyldt - og det ved jeg først på mandag… :S[/QUOTE]

[QUOTE=Sim-Sim;1022344]Pia, du kan jo ringe til hende…så behøver du ikke bruge tid på at tage ind til hende…hvis hun er midt i en konsultation, kan du jo sidde og vente længe…

Jeg ved, at jeg ikke orker at tage bussen ned til Gunderup og fra Gunderup tilbage til Aalborg…så hvis det foregår sådan, så trækker jeg mig…:slight_smile:

EDIT: Jeg trækker mig…det jeg skal vide om tænder, kan jeg spørge Pia om i en konsultation.
God fornøjelse til jer andre…:-)[/QUOTE]

Hehe, det er HELT i orden at I først giver besked senere… Det er faktisk Shana I skal spørge om lov :høhø: Det er hende der skal vide antallet så hun kan bage småkager :stuck_out_tongue:

Super, jamen så giver jeg besked straks jeg høre fra Shana :slight_smile:

Og mht. småkagerne, så er der købt rigeligt chokolade ind, så 2 fra eller til gøre nok ingen forskel…

Hvis det er de småkager du havde med ud til mig dengang der var fotoshoot, så gør det STOR forskel :smiley: De er nemlig så gode at man ikke nøjes med én eller tre for den sags skyld :wink:

Det er det gg

Charlotte bager jo selvfølgelig bare 5 pr mand, så no problem :stuck_out_tongue:

Jeg kan jo ikke ringe til Pia før hun er i klinikken - og det er hun mandag, når jeg alligevel skal ned i Vejgaard efter skole :smiley: Så jeg giver lyd så snart jeg har været dernede :slight_smile:

Jeg er ret sikker på(99,9%) at Pia kører selv, det er ialtfald det jeg har hørt noget om.
Marina

Nej, men du kunne have sendt hende en mail…du taler første gang om det den 29 i et indlæg ovenfor…
Hvis jeg sad i hendes konsultation og ventede på at skulle til med en syg kan, ville jeg blive rimelig utilfreds med, at dyrlægen skal bruge en del af min konsultationstid til at svare på spm om, hvorvidt hun vil køre med jer eller ej. :frowning:

Desuden har vi jo ventet i næsten 1 uge, på at få at vide om vi kunne køre med eller ej, helt unødvendigt og det er dårlig planlægning.

Men hvorfor skriver jeg dette…for at begrunde hvorfor jeg har trukket mig…og så det samme måske ikke sker en anden gang for andre. :slight_smile:

Du må dælme meget undskylde at min sidste uge endte NOGET anderledes end jeg havde planlagt den! den onsdag jeg skulle have været i Vejgaard gik i kaos pga. bachelor og det gjorde torsdag også… og at blive syg i fredags var f.eks. ikke lige en del af mine planer… Du må dælme undskylde min sygdom spilte din tid…

og jeg kunne ALDRIG drømme om at tage andres konsultationstid - men pænt vente til hun har tid… sådan er vi jo nok så forskellige - jeg vil LANGT hellere aftale det med hende personligt end at sende en mail.
Jeg kan jo så høre på Marina at hun har tænkt sig at køre selv og så er den prut jo så slået :slight_smile:

      • Updated - - -

Men Gitte - hvis du stadig vil med - så smid lige Shana en pb… det er deres bil og jeg kan ikke lige lure hvordan og hvorledes vi gør det. Det kan være Charlotte bedre kan det :slight_smile:

[QUOTE=PiaB;1022656]Du må dælme meget undskylde at min sidste uge endte NOGET anderledes end jeg havde planlagt den! den onsdag jeg skulle have været i Vejgaard gik i kaos pga. bachelor og det gjorde torsdag også… og at blive syg i fredags var f.eks. ikke lige en del af mine planer… Du må dælme undskylde min sygdom spilte din tid…

og jeg kunne ALDRIG drømme om at tage andres konsultationstid - men pænt vente til hun har tid… sådan er vi jo nok så forskellige - jeg vil LANGT hellere aftale det med hende personligt end at sende en mail.
Jeg kan jo så høre på Marina at hun har tænkt sig at køre selv og så er den prut jo så slået :slight_smile:

      • Updated - - -

Men Gitte - hvis du stadig vil med - så smid lige Shana en pb… det er deres bil og jeg kan ikke lige lure hvordan og hvorledes vi gør det. Det kan være Charlotte bedre kan det :)[/QUOTE]

Nu er det jo ikke din sygdom i fredags der spildte min tid, men det at du ikke fandt andre måder at kontakte Pia Bisgård på end ved personligt fremmøde.

Jeg kunne have fået anden kørsel…min søster bor lidt længere nede på min vej…hun kunne have kørt, hvis hun havde vidst det. Hun kunne have flyttet en anden aftale hun havde på tirsdag, hun spurgte mig flere gange om jeg skulle af sted, jeg svarede hver dag, at jeg afventer svar fra dig.
Og nu er det for sent…min søster vil ikke flytte sin aftale med så kort varsel.

I kunne alle have kørt med mig, Shana, GitteS og dig.
Min søsters bil har 5 sæder og 5 sikkerhedsseler…I var blevet hentet og bragt og jeg betalte benzinen til min søster.

Hvis der er nogle der vil spare portoen så sig til hvad jeg skal tage med. Litter Lifters, senge, hængekøjer, krøyerkuglepuder, pasminatørklæder, flotte håndmalede kattebilleder malet af Tina-gizzemissen, hittemus og hittemissebamser hæklet af Pia B, strikkede ting, filtede futter, tæpper til vindueskarmene og transportkasserne, smykker eller hvad man nu har i tankerne

Så har jeg også meldt til. Det er godt nok også længe siden jeg har været i studiekredsen.

      • Updated - - -

Har du nogen kyller på lager? Tænker at de små Trunter skulle prøve at smage.

[QUOTE=Sim-Sim;1022666]

Jeg kunne have fået anden kørsel…min søster bor lidt længere nede på min vej…hun kunne have kørt, hvis hun havde vidst det. Hun kunne have flyttet en anden aftale hun havde på tirsdag, hun spurgte mig flere gange om jeg skulle af sted, jeg svarede hver dag, at jeg afventer svar fra dig.[/QUOTE]

Jamen foredraget er da en onsdag ?

Nå men har sendt Shana en PB, håber at kunne komme med :wink:

[QUOTE=GitteS;1022755]Jamen foredraget er da en onsdag ?
[/QUOTE]

Jamen, det er også det jeg mener…selvom jeg skrev tirsdag…:smiley:

Hi hi kay, blev lige pludselig helt forvirret :slight_smile:

[QUOTE=Sim-Sim;1022666]Jeg kunne have fået anden kørsel…min søster bor lidt længere nede på min vej…hun kunne have kørt, hvis hun havde vidst det. Hun kunne have flyttet en anden aftale hun havde på tirsdag, hun spurgte mig flere gange om jeg skulle af sted, jeg svarede hver dag, at jeg afventer svar fra dig.
Og nu er det for sent…min søster vil ikke flytte sin aftale med så kort varsel.

I kunne alle have kørt med mig, Shana, GitteS og dig.
Min søsters bil har 5 sæder og 5 sikkerhedsseler…I var blevet hentet og bragt og jeg betalte benzinen til min søster.[/QUOTE]

Men helt fair, så havde du jo ikke nævnt noget om den mulighed, og at den kun eksisterede hvis det med kørsel blev afklaret hurtigt? :slight_smile:
Du vidste den var der, og kunne jo så have valgt at kontakte Pia og fortælle at der var en anden mulighed, men det gjorde du jo så ikke :slight_smile:

[QUOTE=Eife;1022801]Men helt fair, så havde du jo ikke nævnt noget om den mulighed, og at den kun eksisterede hvis det med kørsel blev afklaret hurtigt? :slight_smile:
Du vidste den var der, og kunne jo så have valgt at kontakte Pia og fortælle at der var en anden mulighed, men det gjorde du jo så ikke :)[/QUOTE]

Nej, for der var jo ingen grund til at min søster skulle køre helt til Randers…jeg mente at det var nemmere(for min søster) at jeg kørte med andre.
Der ville jo ikke have været plads til Shana,PiaB GitteS Pia Bisgård + evt hendes mand…og mig + min søster der kører bilen…i min søsters bil.
Men hvis jeg havde hørt at Pia Bisgård ville køre selv…så havde jeg sagt at min søster kunne køre os alle.
Men PiaB virkede så opsat på at få Pia Bisgård til at køre med Shana…så jeg ventede.
Men jeg hørte jo aldrig noget…of det er jo ikek endelig bekræftet, at Pia Bisgård kører selv, selvom jeg hele tiden har haft det på fornemmelsen :slight_smile:

Jeg kan sagtens tage kyller med…de koster 75 øre stykket

Bare sådan en 20 stykker, for skal jo lige se om de vil spise sådan nogle og ikke bare lege med dem. :høhø: