Foredrag om Barf i Herning torsdag den 3/9

Mette - Det vil jeg lige prøve at undersøge.

Helle - Okay :slight_smile: havde det godt på fornemmelsen, men mig og geografi :wink:

Jeg tror altså, at vi vasker katte i morgen, og så kommer på torsdag. Bugatti skal bare “klatvaskes”, for han blev jo vasket i sidste uge.

Kommer på torsdag (som sædvanligt med stress i baggagen :tihi: )
Vibeke. Har du ikke stadig mit nummer? Du kan bare ringe, så finder vi da ud af noget.

Hvad betyder det her?

“Man kan godt deltage uden at være medlem en enkelt gang prisen er da 15 kr. pr. gæst.”

Medlem af hvad? :slight_smile:

[quote=Eva K;250887]Hvad betyder det her?

“Man kan godt deltage uden at være medlem en enkelt gang prisen er da 15 kr. pr. gæst.”

Medlem af hvad? :slight_smile:
[/quote]

Det betyder at man godt kan komme selvom man ikke er medlem af studiekredsen… Hvis man kommer en gang imellem mener jeg det koster 20 kr. men er det første gang koster det 15 kr. Ellers kan man vælge et medlemsskab som koster… ja hvad pokker er det nu det koster?? 150-200 kr. om året tror jeg. Jeg smiler jo bare og betaler :høhø:

Okay, tak :slight_smile: Det er jo godt at vide at man lige skal have lidt kontanter med

Det er en rigtig god idé. Hvis jeg kender Brita ret, så har hun pakket bilen til bristepunktet med ting og sager, så det skal ikke blive noget problem at få brugt lidt penge.

Vi kommer :slight_smile: Fire styk fra det nord og midtjydske for at lære om barf:-)

Jep det gør vi. Leopold har sagt han godt vil med og spise smagsprøver:tihi:
Knus Elin

Jeg har faktisk taget en feriedag idag for at pakke bil :tihi:

Det bliver nu ikke så meget jeg kommer med, for jeg har ikke nået at få syet dèt jeg gerne ville og der skal jo også være noget at sælge på søndag i Gram :høhø:
Syg stenspiser (der dog meget hurtig var rask) og en misling med lungebetændelse som skal have mad hver 3.-4. time og som NU er blevet et vanedyr så man KUN vil have mad hos Brita…det tager lidt tid når der også er 18 andre misser der skal køsses på, og et fuldtidsarbejde at udfylde.
Så min symaskine er ikke blevet så meget motioneret som jeg gerne så.
Men jeg kommer da både med transporttæpper, nullerputsenge og et par burgardiner…og hvad jeg nu finder på.
Sæsonen for hittemisser er ikke overstået, så der skal stadig skrawes penge sammen, desværre

Elin - tag Leopold med - så kan de se en RIGTIG sej bengal!

hihi

Jeg glæder mig til at se jer i aften :thumbup:

Man betaler 35 kr. for at deltage incl. kaffe og kage, hvis ikke man er “medlem”. Og der kan købes sodavand for 5 kr. pr. stk. Drikkevarer osv. må ikke medbringes :slight_smile:

Er det ikke i aften, at den nye “sæson” starter? Altså hvor man kan melde sig ind for det næste år - og hvad er det, at det koster?

Det er først efter nytår, at den nye sæson starter.

OK, jeg troede bestemt, det var i aften efter sommerferien - men så venter vi da bare til efter nytår med at melde os ind sådan rigtigt :høhø:

Nej, hvor spændende. Det ville jeg gerne med til - men der er langt fra Kolding, og så skal jeg vist også lige ind og bruge mine Jan Gintberg-billetter… Men jeg ser frem til et fyldigt referat :slight_smile:

mvh. tina

Tak for en hyggelig og lærerig aften! Det satte bestemt nogle tanker igang, men jeg ved ikke helt, om vi har mod på at fodre på den måde.

Jeg siger også tak for en rigtig hggelig aften og et super spændende foredrag, som har bekraftet mig i at BARF er bedst, det er naturligt mad for et rovdyr, og der findes altså ikke tørkost på fire ben eller vinger i naturen, så jeg vil BARF’e, er startet lidt med for længst, og der var gode tips til hvordan en kræsen kat kommer på BARF, så Zilaz, der kommer andre boller på suppen hi hi.
Og det var rigtig hyggeligt at møde nogle af jer her inde fra.

Også et tak for sidst herfra mig :slight_smile: Jeg synes også, at det var et meget spændende foredrag og en dejlig aften i samvær med skønne kattefolk :thumbup:

For mit vedkommende, skal det lige bundfælde sig, inden jeg tager stilling. Jeg ville klart foretrække en “både og”-løsning (af praktiske grunde) og det lød jo ikke til, at det er nogen god idé. Og så glæder jeg mig faktisk over, at de fleste af vores katte har lyst til at spise de mus, de fanger i haven.

Tak for en hyggelig aften fra både Mogens og jeg.
Det var et meget meget spændene foredrag, som virkelig satte gang i hvordan man får de kære misser over på et fornuftigt foder. Vi er enige om at køre mere og mere over på Barf, nu skal vi så lige have de sidste to stædige kameler øh katte med på ideen også.
Knus Elin