Foredrag om klikkertræning, adfærd el. lign med Ayoe... interesseret?

Jeg måtte desværre melde afbud til klikkertræningsdagen med Helle Lenschow i KBH hos Battlestar tidligere på året, og det er jeg rigtig øv over!

Så jeg har snakket med Ayoe og hun laver gerne et tilsvarnede arrangement forudsat der er interesse. Til gengæld vil jeg så ligge hus og misser til. Men er der interesse for det?

Tilkendegiv her om du kunne være interesseret i et sådant arrangement.
[ul]
[li]Prisen kendes ikke endnu, men jo flere vi er jo billigere. Jeg har ikke snakket pris endnu med Ayoe. Der kommer sandsynligvis et max. antal deltagere, men hvis mange skulle være interesseret kan der måske laves 2 arrangementer[/li][li]Det vil blive engang til sommer, det finder vi lige ud af med Ayoe[/li][li]Emnerne… det kan jeg ikke forestille mig andet end vil blive hvad vi kunne synes er interessant så kom med forslag[/li][li]Geografisk placering, Slagelse centrum, nemt at komme til både med bil, bus eller tog[/li][/ul]Håber på opbakning :slight_smile:

Super idé - :slight_smile: Håber mange tilmelder sig, så vi kan få gang i noget kattetræning :slight_smile:

Ja, det håber jeg også… men der har ikke været den store opbakning indtil nu… desværre.

Kom nu folkens… er der slet ikke nogen der kunne være interesseret? :slight_smile:

Hmmmm… slet ikke nogen interesserede …overhovedet :?

Jeg synes det kunne være meget sjovt, men ikke så sjovt at jeg gider turen til Slagelse :slight_smile:

Jeg har det som Vivi - Slagelse …

Jeg synes også Slagelse er liiidt langt væk. Medmindre der var nogen, der havde bil og vi så kunne arrangere samkørsel?

Jeg syntes så tilgengæld slagelse er en genial idé :slight_smile: og jeg var også en af dem der ikke lige kunne komme med sidste gang, så jeg og kæresten er i hvertfald med på idéen, hvis altså lige den bliver en dag vi kan og det ikke kommer til at koste alt for meget.

Og så lige med hensyn til placeringen, så er Slagelse da ikke så langt væk fra københavn igen, tager det ikke kun omkring en halv time i tog? det er jo ingenting

Ihi - og andre plejer at give mig tørt på, fordi jeg har svært ved at komme til udstillinger eller andre katte-arrangementer med off. transport: De fleste sportshaller har meget dårlige fra-tog-til-hal forbindelser, hvis der da overhovedet er en buslinie. Haller er kun for børnefamilier med bil :? Eller nowet :slight_smile:
Men hvis man interesserer sig for klikkertræning, så lyder det da til, at beliggenheden er OK mht off. transport :slight_smile:

Jeg har først set tråden nu, men er klart med på sådan en omgang :slight_smile:
Jeg kan godt komme til Slagelse :wink:

For mig vil det koste 250 kr bare i transport og når prisen for selve arrangementet skal lægges oveni, så er det simpelthen for meget på en SU. Så det er ikke så meget transporttiden jeg “stejler” over (som er knap 1½ time hver vej) :slight_smile:

[QUOTE=MiSi;856585]
Men hvis man interesserer sig for klikkertræning, så lyder det da til, at beliggenheden er OK mht off. transport :-)[/QUOTE]

Jamen det er helt sikkert til at komme til - både med off. transport og med bil.
Min interesse for emnet er bare ikke så stor, at jeg gider bruge en hel dag på arrangementet :slight_smile:
Jeg kører til gengæld gerne forbi Slagelse til udstilling :tihi:

Jeg er også helt sikkert interesseret i at høre om klikkertræning. Men hvem er Ayoe og hvad indebærer arrangementet?

Er selv lige nybegynder med klikkertræningen, så det kunne være fedt med inspiration :slight_smile: Kan dog ikke deltage, hvis det bliver i juli.

Jamen, der er også forfærdelig langt til Slagelse hvis man er Københavner… det er jo UDKANTSDANMARK :stuck_out_tongue: Det er SÅ langt væk :høhø: (hvis man skulle være i tvivl, skal det forstås med et glimt i øjet :wink: )

[QUOTE=Fischer;856576]Jeg syntes så tilgengæld slagelse er en genial idé :slight_smile: og jeg var også en af dem der ikke lige kunne komme med sidste gang, så jeg og kæresten er i hvertfald med på idéen, hvis altså lige den bliver en dag vi kan og det ikke kommer til at koste alt for meget.
Så hvis jeg skal videre til Ayoe og høre om pris… kan jeg så regne med jer 2 forudsat at det bliver en dag i kan?

Og så lige med hensyn til placeringen, så er Slagelse da ikke så langt væk fra københavn igen, tager det ikke kun omkring en halv time i tog? det er jo ingenting[/QUOTE]
tager en times tid fra KBH Hovedbanegård, 45 min fra Høje Tåstrup.
EDIT: Jeg regner jer 2 med i forhåndsinteresserede i forhold til at få en pris fra Ayoe… skriv lige tilbage herinde hvis det er forkert forstået.

[QUOTE=MiSi;856585]Ihi - og andre plejer at give mig tørt på, fordi jeg har svært ved at komme til udstillinger eller andre katte-arrangementer med off. transport: De fleste sportshaller har meget dårlige fra-tog-til-hal forbindelser, hvis der da overhovedet er en buslinie. Haller er kun for børnefamilier med bil :? Eller nowet :slight_smile:
Men hvis man interesserer sig for klikkertræning, så lyder det da til, at beliggenheden er OK mht off. transport :-)[/QUOTE]
Misi, kanonindlæg :wink:
EDIT: kan ikke helt lure om du måske er interesseret i at deltage… :?

[QUOTE=Gucci;856616]Jeg har først set tråden nu, men er klart med på sådan en omgang :slight_smile:
Jeg kan godt komme til Slagelse ;)[/QUOTE]
Kanon Gucci, så tæller jeg dig med indtil videre på samme måde som med Fischer og kæresten hvis jeg skal høre Ayoe om en pris… og der er ikke noget bindende tilmelding indtil videre… vi snakker teoretisk plan indtil videre da der er en masse hvis’er :slight_smile:

Jep, DSB er dyr transport medmindre man får fat i en Orange Billet. Og der er faktisk den der hedder Orange Sviptur (http://www.dsb.dk/om-billetter-og-kort/indland/billetter/dsb-orange/dsb-orange-sviptur/vard-at-vide-om-orange-sviptur/) hvor man kan rejse rundt i hele Sjællandsregionen (se http://www.dsb.dk/global/billeder/produktside/orange/orange%20sviptur/sjaelland_medlokalbaner.pdf) for 139,- tur/retur i hverdage efter kl. 16 eller hele lørdagen og den gælder også til S-togene. Det kan gøres endnu billigere pr. person hvis interesserede københavnere arrangerer samkørsel.

[QUOTE=Vivi_Fletcher;856716]Jamen det er helt sikkert til at komme til - både med off. transport og med bil.
Min interesse for emnet er bare ikke så stor, at jeg gider bruge en hel dag på arrangementet :slight_smile:
Jeg kører til gengæld gerne forbi Slagelse til udstilling :tihi:[/QUOTE]
Forsk interesser og prioriteter er der jo altid og vil altid være. Sådan er det bare :slight_smile:

[QUOTE=Annika;856943]Jeg er også helt sikkert interesseret i at høre om klikkertræning. Men hvem er Ayoe og hvad indebærer arrangementet?

Er selv lige nybegynder med klikkertræningen, så det kunne være fedt med inspiration :slight_smile: Kan dog ikke deltage, hvis det bliver i juli.[/QUOTE]
Ayoe er adfærdskonsulent for både hunde og katte. Jeg har selv tidligere brugt hendes kompetencer og hjælp i form af en adfærdskonsultation (besøg i mit hjem m. kig på katten og dens problem, udformning af program til løsning af problemet samt opfølgning på dette - altså virker programmet) på den ene af mine katte som var kronisk stresset, da jeg fik ham fra tidligere ejer. Jeg blev henvist til hende af Helle Lenschow som også er her på KG. Personligt kan jeg kun anbefale Aoye meget og jeg ville til enhver tid bruge hende igen hvis jeg får problemer som jeg ikke selv kan løse. Annika, du kan se hendes hjemmeside her: http://misbehaving.dk/velkommen

Men ellers er et program som sådan ikke fastlagt endnu!! Vi som har lyst til at deltage (hvis det bliver til noget) kan komme med forslag til hvad VI gerne vil høre om. Så kan det godt være at Ayoe siger fint. Udfra de ønsker der måtte være til adfærd, klikkertræning og deslige sammensættes programmet.

Puha… foregående indlæg blev langt !

Så lige for at samle op. Som jeg læser alle ovenstående indlæg er vi indtil videre 5 muligvis interesserede (Fischer +påhæng; Gucci; Annika, mig), så jeg går videre til Ayoe for at få en pris på et sådan arrangement.

Som nævnt i allerførste indlæg, så har jeg et stort hus m. stor stue hvor vi uden problemer vil kunne være nogle stykker. Jeg har også 3 stk. bæster som vi kan bruge til praktisk brug under en evt. seance :wink:

Hvor lang tid et arrangement kommer til vare vides endnu ikke. Et bud er måske et par timer. MEN da Ayoe og Helle (som var foredragsholder på første arrangement… men bor i Jylland) kender hinanden har Ayoe og jeg snakket om evt. at kontakte Helle lige for at høre hvad der fungerede godt der mht. teori vs. praksis, altså lære af deres erfaringer :slight_smile: Herunder måske også noget med max antal deltagere sådan at alle for noget ud af det og ikke føler de kommer til at brænde inde med spørgsmål el. lign.

Hvis der skulle være kommet flere interesserede i forhold til et klikkertrænings/adfærds minikursus/foredrag så skriv endelig i tråden :slight_smile:

Hvis jeg kan den dag er jeg også meget interesseret:D

Måske jeg kan få nogle fif til alle møgkræene:ups:øøøh jeg mener mine små yndige katte:love2:

Og jeg kan vist godt finde til Slagelse:tihi:

Tine

Skoglund - du er hermed noteret på interesselisten :slight_smile:

Jeg laver hermed en officiel forespørgsel om samkørsel fra Storkøbenhavn :slight_smile: Jeg bor selv i Albertslund. Jeg kan muligvis låne min mors lille gaaaaaaaamle Citröen og vil i så fald kunne have op til 4 personer med - hvis vi sidder tæt :slight_smile:

Jeg er med på noget samkørsel hvis det er :slight_smile:
Jeg bor (snart) I smørum, så måske noget same op i Tåstrup?
Ellers ved jeg at DSB har det der grupperabat, så jeg kan lige undersøge hvad man kan få her, hvis man rejser flere sammen.

Jeps det er helt rigtigt forstået at vi er interesseret, men som andre også nævner så afhænger det lidt af hvornår det bliver, da jeg kommer til fra i næste måned af at skulle arbejde i weekender, men håber ikke det bliver noget problem. For kunne utroligt godt tænke mig at komme lidt igang med noget træning med misserne :slight_smile: