Forkert kat hentet

Kan nok ikke nå det i morgen, men vil lige tage en tur i kalmar området på onsdag og kigge efter ham. Kan være den samme som jeg så i sidste uge, det var lige omkring kalmargade

-jegkrydser hvor vil jeg altså håbe i finde ham -jegkrydser

Hej

Er der ikke en der vil være sød at sende mig den plakat i hænger op? Så kan jeg printe den ud og hænge den op heri Århus V? :slight_smile:

Skriv til mig, så sender jeg min mail (hvis den ikke kan ses i profilen)

nu har jeg været rundt i området i godt og vel 1½ times tid uden det store held, snakkede med nogle håndværkere der og spurgte om de havde set en lille rød misling, det havde de dog ikke, men de så mange katte i området og om de lige var røde,grå el sorte bed de ikke så meget mærke. det er osse et kæmpe område, selve kalmargade er betonblokke hvor der så er kælder,åbne opgange osv. rundt om kalmargade er der så masser af villaer hvor en kat nemt ka boltre sig og blive væk.
tager derover igen iaften og tager lidt vådkost med osse som vi stiller frem. jeg har nemlig set hvor kattene i området holder til.
det er på en gammel byggegrund til højre når man er ca midt i kalmargade.
så ikke mindre end 2-3 katte der bare ingen lille rød misling
har ikke printet nogen efterlysning ud da vores printer er løbet træt for blæk
det er osse en stor opgave for en enkelt mand at søge området igennem, så måske der skulle laves et team der render området igennem i et par timer

Det lyder rigtig godt Johnny -thumbs

SUPER Johnny
Men du skal huske på at:
kigge ham i ørene…INGEN mærkning
men til gengæld boller bagi OG han er ca. 10-12 måneder
Han er rød makrelspottet og med en svag hage
Det er de bedste kendetegn vi har
NÅ ja…og han er kælen…MEGET kælen.
Han der ringede til mig iaftes fordi han havde set BÅDE opslag OG kat ville også lede igen.
OG…her kommer noget morsomt.
Vi har fået ny bibliotekar på arbejde og Jesper skulle jo fortælle lidt om sig selv idag…han bor fisme i området OG havde set opslagene…han lovede at kigge efter og han HAR fået at vide hvad han skal kigge efter.
Jeg undlod dog at sige katten var makrelspottet… -høhø jeg sagde bare den var stribet [bigloony]

Åhhh hvor er det lækkert at høre at folk har set mine opslag… det gør mig glad :smiley:

FREM - jeg skal hen til mine forældre idag og kan få printet ud…

Det har du også al mulig grund til at være (glad) for dette her beviser blot det nytter noget AT gøre noget OG samarbejde er en god ting.
Jeg kan mærke vi nok skal få fat i kalorius -høhø det handler blot om tid.
Jeg tager også ud i området imorgen…er der andre der også gør, kunne vi jo lave en lille date [smilie=hate-tunz.gif] …det er nemt nok…sted og klokkeslet…kan blot aftales.

Jeg sidder her og får helt tårer i øjnene over alt det arbejde I gør for at finde den stakkels mis.Håber af hele mit hjerte at det lykkes.

Jeg har også fulgt med i tråden fra start af, bor desværrre ikke selv i området :frowning:
Men er også helt varm om hjertet over jere indasts alle sammen -forelsket

jeg vil osse tage derud imorgen omkring middag, hvis det da ikke lykkedes os at finde mislingen iaften, har allieret mig med fruen og så går vi en god tur i området bevæbnet med lækkert katteguf og hvis det passer at den er så kælen og kommer når der er mennesker osv skal det nok lykkedes meget snart at få fat på mislingen

GLIMRAGENDE
Håber I finder missedrengen.
Jeg er hjemme hele aftenen…I ringer bare…(86968260/20660119)
Jeg ved Susannes gemal også står stand by ved fonen -thumbs
Jeg KAN bare mærke dette her nok skal lykkedes [bigloony]

Elisabeth - tror bare folk har skrevet en efterlysning med store bogstaver i WORD og printet det ud. Jeg skrev på et tidspunkt et forslag - i starten af tråden.

Og alletiders til I der har sat plakater op, Annette og Eva - ved ikke om der var flere ?

Johnny super du gider gå rundt og kigge efter lille mis. Ærgerligt det er et stort område, men hvis der kom flere plakater op, med dusør 1000 kr. på, så var chancerne større.
Og er der børn der, så kontakt dem, der er ikke nogen der er så engagerede som børn ved udsigt til belønning og finde katte, og så siger de det til deres kammerater.

Vi håber det bedste for jer gæve mennesker derovre -thumbs -thumbs

Johnny - Super du kigger i dag, jeg tager op og kigger efter ham i morgen middag.

hello

så er vi lige kommet hjem efter ca 2 timers søgen i området omkring kalmargade, desværre igen uden held, men det regner jo osse en del så chancen for at mislingen kommer frem fra sit skjul er nok ikke stor.
vi har hældt en ds kattemad ud på noget sølvpapir der hvor jeg tidligere idag observede katte. det er lagt ca midt på den tomme grund lige efter de første 3 blokke til højre i kalmargade og så næsten ude ved p-pladsen.
jeg vil tage derover igen imorgen og kigge efter den nok omkring middag.
hvis andre har samme plan ku vi evt mødes på den mc donald der ligger lige overfor og så drikke en kop mokka og lige få styr på slagets gang.

Johnny - har jeg, så sender dig lige en pb. :slight_smile:

Hvor er det dejligt som I prøver og prøver -thumbs -jegkrydser

Enig -thumbs

Hvad siger I til McDonald kl. 13?
Jeg er ikke kendt i området som I -uha men McD. kan jeg vel finde [bigloony]