Forkert kat hentet

Så forresten en slank/tynd rødstribet kat her på vjen hjem. (Men det var så nooget af et stykke fra Skejby. Lige hvor jeg bor fatisk. Men den var smuttet gennem en have før jeg kom i nærheden, og ellers så er det jo ikke til at vide om den var nogens)
Men jeg får lige printet nogle af dem ud på skolen og hænger op i min fakta og netto (på henholdsvis Norges Allé og på Randersvej) og på uni. Samt den Brugs der ligger lige op til Nydamsvej.

Super flot Eva -thumbs

jamne det kan jeg da godt klare her i Århus V området hvor jeg bor - vores printer duer ikke men jeg kan da tage hen til mine forældre og få det gjort - kan hænge nogle op på hasle bibliotek og fakta og så videre

Det ville være suuuper, Elisabeth…såmange steder som muligt. -thumbs -thumbs -thumbs -thumbs -thumbs -thumbs -thumbs -thumbs -thumbs

Enig -thumbs

Jeg har fået følgende mail i dag, så den er noteret til efterlysning på Dyreværnet:

[b]Hej Denise

Vi har ikke fået katten herud, men jeg skriver en efterlysning her, så hvis den kommer eller vi høre noget skal vi nok kontakte dig.

Med venlig hilsen

Solveig Christensen
Dyreinternatet
Dansk Dyreværn Århus[/b]

Han kan også efterlyses her:
http://www.forsvundnedyr.dk/

Tak Mega, men jeg har ikke noget billede, som ser ud til at være det primære i efterlysningen :?

Der er nu sat ikke færre end 10 løbesedler op i området [bigloony]

FLOOOT -thumbs
Så beder jeg til de må virke, så missemanden kan blive neutraliseret OG mræket så han KAN blive ejet af nogen.
Brita -jegkrydser

Rigtig godt Annette -thumbs

Nice Annette -thumbs
Jeg var nede for at få printet på uni, men der var undervisning i lokalet, så kunne ikke komme til at printe i dag :frowning: Må gøre det torsdag i stedet, øv.

Så fik jeg også printet :slight_smile:

Super Eva -thumbs Vi må håbe der snart sker noget.

Ja, det må vi. Jeg ved ikke lige om Annette hængte op ved Skejby dyrlæge og i Skejby centret. Men fik en biologi veninde, xder bor der, til lige at gøre det. Og har så selv hængt op rundt omkring

MEN - jeg kom altså til at glemme at ændre dussøren, så der står stadig kun 500 kr -sorry Opdagede det først nu her da jeg havde hængt op rundt omkring.

Det er helt OK, Eva…det vigtigste er plakaterne er hængt op.
ÅH hvor jeg håber missedrengen dukker op -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser

Jeg husker, jeg gjorde dette, da Hanne Mega’s kat forsvandt hos anden opdrætter…
Jeg faxede billede af katten til samtlige dyrlæger i en radius af 50 km.
Billede samt beskrivelse af katten.
Hvis I ikke har billede, så nøjes med at beskrive katten. Jeg fik masser af tilkendegivelse fra dyrlæger som lovede at være opmærksom.
Bare et lille tip.

Så er der måske nyt i sagen.
En sød fyr har ringet til Brita for en lille halv time siden og fortalt at han i det område hvor rødemis er sluppet ud, går en rød fin kælen ung hanmis. Han ville med det samme gå hen i området igen og fortalte ydermere hvor han flere gange havde set katten gå rundt.
I der bor i området…prøv HVIS i kan…imorgen at undersøge området Kalmargade og især nogle boligblokke der skulle være der. Det er der han er set mange gange. Han prøver på at komme med folk ind.

Hvis nogle af jer går derhen og kigger, så ring til Brita hvis I ser den. Husk den skal have boller og IKKE være øremærket.

-jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser kom så mis, rend nu på den rigtig person -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser

Ja for pokker, det håber vi.
Hvis nogle af jer går forbi, så må I godt tage et par “plakater” med og sætte op på Kalmargade ved boligblokkene, hvis nu nogle tager den ind, eller manden ikke kan finde den igen.