Forslag til collage - hvad synes i?

[QUOTE=Eife;943378]Wow, det er da ellers bare SÅ nice en collage du har fået frem der :smiley:

Hehe, hvor mange fonter var du igennem inden du fik valgt den rigtige? :tihi:[/QUOTE]

1… For jeg ved ikke hvad jeg fik trykket på eller ikke trykket på men lige pludselig ville den ikke indstallerer dem på pc’en mere, så det blev ligesom bare den…

Men til gengæld fandt jeg en jeg ikke kunne bruge i word men af en eller anden årsag godt kunne bruge i Photofiltre til trods for at den ikke var installeret… Meget meget mystisk…

Men mange tak!

[QUOTE=Helene C;943383]1… For jeg ved ikke hvad jeg fik trykket på eller ikke trykket på men lige pludselig ville den ikke indstallerer dem på pc’en mere, så det blev ligesom bare den…

Men til gengæld fandt jeg en jeg ikke kunne bruge i word men af en eller anden årsag godt kunne bruge i Photofiltre til trods for at den ikke var installeret… Meget meget mystisk…

Men mange tak![/QUOTE]

Spøjst :gruble: Men godt du fik fundet ud af det alligevel…
Jeg var selv igennem ræææætti’ mange, da jeg fik linket af Elisabeth :tihi:

[QUOTE=Eife;943391]Spøjst :gruble: Men godt du fik fundet ud af det alligevel…
Jeg var selv igennem ræææætti’ mange, da jeg fik linket af Elisabeth :tihi:[/QUOTE]

Jeg det er faktisk virkelig irriterende! For der er nogle jeg gerne ville have ind på min computer, men nææææh nej… Det er lige præcis typisk mig at få trykket på et eller andet - eller mangel på samme - så det ikke virker mere…