Førstegangsfødende har brug for hjælp

Manglende viden/erfaring er i min verden det samme som at være uøvet ( uøvet er nok bedre at bruge end ordet ‘dum’ ). Jeg ved ikke hvorfor du mener, man SKAL gøre sig dum for at få hjælp ??? …Det handler vel blot om, at man beder om råd, fordi man har erkendt man står med et problem, man ikke selv har løsningen på, eller i en situation man ikke har været i før ?? - Og ligegyldig hvordan man vender og drejer det, så er kattefødsel så vigtig en begivenhed, at jeg er fløjtende ligeglad med, om jeg fremstår som både dum og uviden …Jeg vil øjeblikkelig søge den hjælp, som jeg ikke selv magter - uanset tidspunkt på døgnet.

[quote=“Alice”]

Manglende viden/erfaring er i min verden det samme som at være uøvet ( uøvet er nok bedre at bruge end ordet ‘dum’ ). Jeg ved ikke hvorfor du mener, man SKAL gøre sig dum for at få hjælp ??? …Det handler vel blot om, at man beder om råd, fordi man har erkendt man står med et problem, man ikke selv har løsningen på, eller i en situation man ikke har været i før ?? - Og ligegyldig hvordan man vender og drejer det, så er kattefødsel så vigtig en begivenhed, at jeg er fløjtende ligeglad med, om jeg fremstår som både dum og uviden …Jeg vil øjeblikkelig søge den hjælp, som jeg ikke selv magter - uanset tidspunkt på døgnet.[/quote]

Enig -thumbs

[quote=“Alice”]

Manglende viden/erfaring er i min verden det samme som at være uøvet ( uøvet er nok bedre at bruge end ordet ‘dum’ ). Jeg ved ikke hvorfor du mener, man SKAL gøre sig dum for at få hjælp ??? …Det handler vel blot om, at man beder om råd, fordi man har erkendt man står med et problem, man ikke selv har løsningen på, eller i en situation man ikke har været i før ?? - Og ligegyldig hvordan man vender og drejer det, så er kattefødsel så vigtig en begivenhed, at jeg er fløjtende ligeglad med, om jeg fremstår som både dum og uviden …Jeg vil øjeblikkelig søge den hjælp, som jeg ikke selv magter - uanset tidspunkt på døgnet.[/quote]
jamen så er vi enige,var også det jeg ville frem til,du skrev det bare på en anden måde :slight_smile: :slight_smile:

okay :slight_smile: så er der 2 metoder som begge er lige gode,der er ingen teoretiske årsager til at den ene skulle være at fortrække frem for den anden,når vi taler infektions risiko. :slight_smile:

okay :slight_smile: så er der 2 metoder som begge er lige gode,der er ingen teoretiske årsager til at den ene skulle være at fortrække frem for den anden,når vi taler infektions risiko. :)[/quote]

Uhhhhhh I en situation hvor de ikke aner hvad de skal gøre -bleg

Hvad er så nemmest på et fora at forklare, piger der ikke lige har prøvet tingene før -uh

I den situation skal man vel bare gøre, hvad der er bedst for den sakkel der sidder midt i det -uh

okay :slight_smile: så er der 2 metoder som begge er lige gode,der er ingen teoretiske årsager til at den ene skulle være at fortrække frem for den anden,når vi taler infektions risiko. :)[/quote]

Uhhhhhh I en situation hvor de ikke aner hvad de skal gøre -bleg

Hvad er så nemmest på et fora at forklare, piger der ikke lige har prøvet tingene før -uh

I den situation skal man vel bare gøre, hvad der er bedst for den sakkel der sidder midt i det -uh[/quote:21w8few7]

Enig -thumbs du gjorde nemlig lige det som du er god til,nemlig at hjælpe,og det er dejligt [bigloony]