Forventings glæde til juletiden

Den der duft, når man åbner døren til stuen, efter juletræet er kommer der ind og stå :blush:

Med venlig hilsen

4 Synes om

Nåede lige her fra morgen af, og lave havregryns kugler, om de når og få chokolade på i dag, tjja men ellers er de klar i morgen

Jeg fik ikke lavet klejner, syndes lige der var noget der tog overskuddet, jeg bla andet skulle have brugt på det, men både alm og norske blev købt hos bageren i går, da jeg var i staden, så tjernte bager penge på mig, men bagerne skal også leve. Stod godt nok noget og diskuterer med mig selv om jeg skulle, men den det er den eneste gang i år jeg har købt

Der blev to tallerkener

Med venlig hilsen

9 Synes om

Jeg holder så meget af denne her, men det kling kling, kan lige pludselig bliver for meget, men nu går jeg og få ordnet noget i køkkenet og det mørke vejr vi har i dag, bliver den tændt

Mange gange vil jeg have den tændt den 24, sommetider piller jeg lyd af den, men i går duede det ikke, pga af vinduet stod på klem og jeg gik og lavde noget, jeg ikke turde så tæt på med papir

Med venlig hilsen

9 Synes om

Vi fik and og flæskesteg i går, mit alles. Incl. hjemmegjorte sukkerbrunede. I dag er der dømt afslapning og en portion rester til aften.

3 Synes om

Nu er vi nået til det punkt min forventningsglæde har drejet sig om … er lige kommet hjem fra julefrokost og alt julehejs overstået for denne gang :rundtosset:

9 Synes om

Det er nok mig der er den mærkelige, men det er da nu jeg rigtig nyder jule dekorationer, nyder træet og pynten, simpelthen bare nyder det hele , og andre flyver rundt for at få alt fra væk, så fra i morgen er alt tilbage til hverdagen igen

Med venlig hilsen

2 Synes om

Hvis jeg havde pyntet op til jul, ville jeg ikke pakke julen ned før efter nytår … på Island slutter julen ikke før 6. januar, men jeg har som regel pillet alt ned, enten 1. eller 2. januar.
I år har jeg slet ikke været i julehumør og derfor jeg heller ikke har gjort noget ud af julen herhjemme …

3 Synes om

Sådan har jeg det også, og fordi jeg overgiver mig der, er hverdagens logistik

Med venlig hilsen

Katja har i laaaaang tid ønsket sig et fursuit…

Juleaften fik hun et furry-hovede af mig, hendes far og en af hendes fars kammerater :smiley:

Hun har næsten ikke været Katja siden :grin:

Hun havde også ønsket sig nogle steampunk-googles, det fik hun af hendes onkel :smiley:

11 Synes om

hvor er de fede og hvor er det endnu mere fedt at i giver hende lov. nogle ville nok aldrig havde brugt penge på det

3 Synes om

Det er også pænt dyrt, selvom dette hovede var brugt…

Hun vil gerne have noget der er lavet specielt til hende, men det har vi ikke råd til…

Så hun må “nøjes” med brugt, eller med hendes Dino-masker, som hun maler på og klistre pels på :smiley:

De der Goggles er vidst noget hun ville have med når hun skal starte på Epos Efterskole næste år :smiley:

4 Synes om

jeg har set dem og de er dyrer, men er mange ikke også håndlavet?
synes jeg har set nogle vise hvordan de fremstilles, men jeg har ikke fingrene til det…
kender en der laver kopier af kendte film figurer og får taget de bedste billeder af hende selv med det på og det er så flot og magisk…

3 Synes om

Jo det er de, og matrialerne i sig selv er også møjdyre

3 Synes om

Jeg kan huske mormor og bedstemor, i deres juledekorationer altid, var en fugl eller en piberensere nisse i, mormors kalenderlys var der en lille egern i, vi får sjældent de fugle brugt i dekorationer, jeg syndes de er så flotte og julet på en måde. Eller jeg syndes de høre julen til, gjorde det også sidste år. Men nu sidder de i grene jeg har hængt i loftet

Med venlig hilsen

8 Synes om