Forventningens glæde til juletiden

Lidt triste nyheder på trøje-fronten. Manden rejser med arbejdet til frankrig d 27 november og er først hjemme d 2 december. Så ingen 1 december trøje, da de er pænt konservative i den franske virksomhed.

Muligvis skal han allerede til frankrig igen d 4, og så er der først gang i trøjerne d 7 december :flushed:

Så er Aslan og Simbas julekalender hængt op :smiley:

De får ikke en hver i år, da der plejer at være en lille pose med flere stykker i

8 Synes om

Så har Lucky, Faith og Hope fået nissehuer på :smiley:

7 Synes om

Hvor er de fine til dem

1 Synes om

Årets advents “krans”

De 4 små nisser er fra Klarborg, og de 4 lys er til lampeolie og nogen jeg har vundet. :smiley:

5 Synes om

Hvor er de dog flotte :heart_eyes: :star_struck:

1 Synes om

Mangler en gave til min nevø, og måske til Tobys far fra Toby, og så er jeg ellers færdig med gaverne

6 Synes om

Jeg mangler også kun 1 gave, så er alle i hus. Jeg er altid i god tid, men jeg tror, det er første gang, at alle gaver er klar over en måned før :joy: Det kom sig dog mest af, at jeg har tidspres på pakkekalenderen i år. Så bestilte jeg alt samtidig

5 Synes om

Det er også besluttet, at manden er i Frankrig både d 1 december og fra d 4-7 :expressionless: Jeg prøver at overbevise ham om, at franskmændene nok sætter pris på en juletrøje med en enhjørning :joy: Vi ender nok med weekendtrøjer i år, når han fjerner 5 dages julesjov

5 Synes om

Jeg har det dejligt nemt, jeg skal nemlig slet ikke købe nogen gaver, så det julegaveræs er jeg stået af :grin:
Holder heller ikke jul som sådan, for mig er det en aften som alle andre :nissevink:

5 Synes om

Min far gider heller ikke holde jul, ikke siden hans mor døde da jeg var 16 år.

Men han får nu stadig en gave fra mig og i år også en fra Toby :smiley:

4 Synes om

Jeg har lige taget peberkager ud af ovnen :joy:

Det er væsentligt tidligere end normen, men ligesom pakkekalenderen, er tingene rykket lidt.
Vi skal nogle faste ting hvert år (bla pynte kagerne), men vi har færre dage at gøre det i år, da mit ene barns behandling fylder meget. Så et hurtigt kig på kalenderen sagde, at i morgen er den bedste kagepyntedag, så kl 6 her til morgen røg de første kager i ovnen.

5 Synes om

Vi har forresten fået en ny kageudstikker i år :grin:

15 Synes om

Den er fantastisk :smile: Sådan en ville kunne få mig til at bage småkager :clap:t2: link til hvor den kan købes? :slightly_smiling_face:

4 Synes om

Den er købt på den tyske amazon. Jeg ved ikke, om de stadig har den.

3 Synes om

Den er også på temu…

1pc, Katzenkeks-ausstecher-stempel, Cartoon-kätzchen-keksform, 3d-stereo-kuchen-dekorationswerkzeuge Für Backwaren-küchenbacken | Schauen Sie Sich Jetzt Die Heutigen Angebote An | Temu Germany

(Har selv brugt temu nogle gange og har intet negativ at sige om det… men ellers kan tekst kopiers)

3 Synes om

De har også dem her




Som nok er lidt specielle :joy: Men min datter elsker dem, så hun får en hel kagedåse fyldt, som hun kan dele lidt ud af

11 Synes om

Jeg er da også helt tosset med dem…julegave til mig fra kattene :grin: :+1:

5 Synes om

Hvad med forsendelse, kommer der afgift fra PestNord/Told?

1 Synes om

Vi har ikke prøvet at blive ramt af told der

3 Synes om