Forventningens glæde til juletiden

Tak

Har lige gang i det første konfekt
Første gang jeg laver cornflakes toppe med appelsin
Jeg syndes ikke de skulle være større opskrift sagde 24 stykker jeg fik det her

8 Synes om

Ser godt ud :savle:

1 Synes om

Så har jeg fået begynt med konfekt

9 Synes om

Og det blev til lidt mere
Marcipan tilsat smag med forskellige spiritus
Som gajol med granatæble, baliys, Grand Marnier og Cointreau

Når ja og hvem tro i der hjalp, eller ville gerne
Ja jeg burde have taget billeder, men hvem tro i der tog en kugle af de marcipan med spiritus i
Inden der blev overtrækket med chokolade.

Og nåede og spise den inden jeg fik sluppet hvad jeg havde i hænderne,
og hvem sad pludselig med poten ned i skålen med smeltet chokolade, sådan en pote kan suge meget, bare så i ved det
Og ja hun nåede og få spist meget chokolade for jeg havde fingerne i marcipan med frugt farve skulle lige have dem tørret inden jeg kunne gribe køkkenrulle og kat, men hun var igang med og vaske poten
Og nej jeg måtte ikke tørre poten, hun vaskede selv

9 Synes om

Hun lyder simpelhen så herlig med at skulle have poterne med i alt :hjerte: Ja ja, udfordrende uden tvivl, men skøn samtidig :inlove:

3 Synes om

Øjjj det var lige en tur tilbage til min barndoms jul.
Mor lavede altid cornflakes toppe og jeg elskede dem :drooling_face:

2 Synes om

Ja udfordrende :grin: absolut
Og ja hun kan åbenbart lide chokolade, det er jo kattemad :wink:

3 Synes om

Det er første gang jeg laver dem, men ja jeg tager altid noget fra barndommen som stadig skal være der til jul
Så er det rigtigt jul

2 Synes om

Jeg tror altså jeg må lave dem også.
Jeg havde fuldstændig glemt alt om dem,nu tror jeg ikke jeg kan få dem ud af hovedet igen :grinning:

3 Synes om

Hvordan laver du dem

2 Synes om

Jeg er helt vild med din pige…

Men vær lige over hende i morgen om hun får det dårligt, for chokolade kan være farligt. Hunde vises der hvert år billeder af som har chokolade forgifning…

Men det skulle kunne give meget kvalme og opkast. (Ikke at jeg ved så meget om det, men jeg husker bare skræmme kampagnerne)

2 Synes om

Jeg har haft øje på hende hele tiden tiden
Og har det i morgen til jeg skal ud af hjemmet

3 Synes om

Jeg brugte denne her opskrift
Samt tilsatte to dråber appelsin olie
Jeg gik efter opskriften på 24
Men lavede mange flere mener jeg fik alle med på billederne pluds 2 smagsprøver
Brugte de her forme

2 Synes om

Da jeg stadigvæk har flyttekasser i stuen, og intet overskud, har jeg ikke rigtig pyntet op. Men kom i tanke om jeg havde noget julepynt der ikke var blevet pakket ned på sin plads, så det var let at finde frem, så dette er mit års julepynt. Og så er jeg sammen med en ven, blevet inviteret til juleaften hos et vennepar jeg har, som er gift og bor sammen med hendes far, så i år holder jeg privat jul med nogen jeg kender for første gang siden 2010. Fem mennesker det kan jeg lige overskue, god mad og så tænker jeg at vi nok får spillet lidt forskellige spil, som vi plejer når vi ses. :juletrae01: :nissepar:

13 Synes om

Man er nød til at prøvesmage ingredienserne til konfekt :tihi:

11 Synes om

Jeg er gået på juleferie (næste arbejdsdag er 6. januar), og ham her er pakket ind, som før-julegave til min kæreste. :heart_eyes:

10 Synes om

I dag laver jeg klejner og brændte mandler med dumle

F

For ikke at nævne at hus nissen har forsøgt at bygge en snemand indenfor til kattenes fornøjelse

10 Synes om

Har lavet dobbelt portion af mandlerne for de er rigtig gode og resten af “sukkeret” er ret god i kaffe og te

4 Synes om

Hva dælen?! Han har da ikke fortalt mig han havde planer.

4 Synes om

Det er jo ikke alting du skal vide @Osquary :smile:
Håber han havde nogle smagsprøver med hjem af de gode brændte mandler :yatta:

2 Synes om