Forventningens glæde til juletiden

:kram:

4 Synes om

:kram:

2 Synes om

Om mindre end et døgn, skal her være ryddet op, gjort rent, pyntet … og syet et par julegaver, alle gaver pakket ind

9 Synes om

:troste:

Jeg har mere end én gang den sidste uges tid tænkt på, hvor glad jeg er for, at jeg ikke skal lægge hus til i morgen. Det ville være helt uoverskueligt for mig - selv uden særligt mange fysiske udfordringer

8 Synes om

Vi er havnet i kirsebærsovskrise … den er udsolgt alle vegne :surrender:
Hvad ‘‘BEEEEP’’ sker der …??

7 Synes om

karamelsovs ? …tyndtpisket flødeskum, smeltet sukker blandet op med vand til en lidt tynd karamel…vendes i skummet…en håndfuld hakkede mandler…

5 Synes om

Til nabo og låne
Evt en pose jordbær op af fryseren og lave jordbær snuse

Jeg har købt så meget dessert kirsebær jeg sagtens kunne lave til naboen :see_no_evil: nå ja det er bare dessert kirsebær skal selv lave det til sovs

4 Synes om

Min Købmand har åbent i morgen, så jeg kører derhen og ser om de har kirsebærsovs … ellers må jeg se, hvad de har af frosne bær.
Har du en opskrift på sød frugtsovs?

3 Synes om

Bliver det ikke meget sødt?
Kirsebærsovs er da også sød, men der er også lidt syrlighed …

3 Synes om

Kig efter dessert kirsebær på glas

Eller en - to pose frose jordbær

Og køb så en kartofler mel

Sukker hvis du ikke har

2 Synes om

Jeg har begge dele :ok:

2 Synes om

De her så jeg sidste år og kiggede længe på i år
Med da så de var sar ned med 60 procent kom de med hjem

11 Synes om

Jeg er lige ved at tro, at min mand fik årets bedste gave i går :hjerte:
Vi var nede og besøge min storesøster, svoger, nevø og niece - sidst nævnte på 16 år er sindssyg kreativ og har lavet en julegave til os, og på til og fra kortet står der til Moster og Onkel, ikke moster og Rasmus som tidligere, hvilket jeg fortalte ham i bilen på vej hjem også havde jeg ellers en rørt og meget glad mand :hjerte:

Før vi begyndte at holde jul sammen, kørte jeg altid ned til min storesøster lille juleaften og enten spillede spil eller tog på tur med børnene, og det manglede jeg godt nok forrige år da jeg første gang holdte med svigerfamilien, så i år passede det mig perfekt at vi tog derned i år, og havde en hyggelig rolig dag med dem :hjerte:

13 Synes om

Nu nævner jeg det bare igen for en ordens skyld - amarenakirsebær :cherries: De er garanteret ikke udsolgt. De er søde, men også syrlige.

Jeg ved godt, man ikke sådan kan lave om på sine juletraditioner, men hvis der nu ikke er andre udveje …

5 Synes om

nah…det er afhængihedsskabende

4 Synes om

Det tvivler jeg på, de har i Menstrup … og hvis de har, koster de sikkert spidsen af en jetjager :flushed:

3 Synes om

Det gør det
Det gør desser kirsebær også

Ked af du ikke bor her

Jeg har fået købt rigtigt af dessert kirsebær på tilbud stadig dyrt i forhold til kirsebærsovs

Men også fået købt på tilbud 2 dessert kirsebærsovs

Hvis nu verdrn væltede for mig

Men begynder og føler jeg er med , sådan da
Så havde du fået af mig det jeg havde overskud af

6 Synes om

Købmanden havde kirsebærsovs :ok: … men 34 kr. for ½ liter, der blev jeg altså nærig og købte kun én.
Hvad sker der for de priser … :besvimer:

7 Synes om

Glædelig jul :heart: jeg er klar til at smide anden ind kl 10.30, når altså julemorgenturen med verdens bedste hundepige er klaret. Tænker jeg skal finde en nissehue fren til turen

6 Synes om

Sidste kat :smiley:

8 Synes om