Fotografier - uden katte

Det gør de også her, der plejer at sidde en anden hare der, men den var vidst ved at være gammel, så tror denne har “arvet” pladsen :smiley:

2 Synes om

Så blev nevøens gave pakket ind, har dog pakket den ned i en gammel kattelegetøjs æske :sunglasses:

7 Synes om

Mine fantastiske venner overraskede mig med denne dejlige fødselsdagsgave! De har selv malet en del af badeænderne blå. :hjerte:

Den får desværre ikke premiere i Herning, da man ikke kan få et dobbeltbur på udstillingen. Den er showshelter størrelse og er perfekt størrelse for Frederik, som dobbeltbur. Men for lille, som enkeltbur.

19 Synes om

:puuuuust: :tillykke: :puuuuust: Hvor er den fed. :thumbup:

1 Synes om

Tillykke med fødselsdagen :flag:, og sikke en dejligt gave. Med personlighed fornemme jeg :smil:
Undskyld samler du på blå badeænder :ups: undskyld jeg spørger

Med venlig hilsen

@velfa håber du kommer på banen med historien om dine badeænder. :hjerte:

@Beimis Prøv at søg på badeand, her på kattegale. :smil:

badeanden fylder år

1 Synes om

Min første racekat, som er en Korat, hedder Fanni og er også kendt, som den lille blå badeand.

Den grå farve hos katte hedder blå. Som de fleste Korater, så har Fanni en knirkende stemme. Hun vrænger dog også, så når hun er utilfreds, så kan hun let råbe en hel sportshal op. Men generelt, så lyder hun som om man trykker på en badeand…!

Den lille blå badeand

Korater er ikke så flashy, som andre racer. De findes kun i blå uden mønster og hvidt. De skal dog have store øjne og næsten alle får en smuk lysegrøn øjenfarve.
De har ofte en stærk personlighed, som man skal kunne lide, hvis man skal bo sammen med dem. De er kærlige og menneskeglade, men de har også en jernvilje, som gør, at man skal opdrage dem konsekvent.

11 Synes om

Tak for beskrivelsen @velfa :smil:
Af dejlige Fanni og racen

Med venlig hilsen

Vm i o-løb kommer tæt på

3 Synes om

Jeg fandt en :grin:

Jeg er spændt på hvad Simba siger til løberne, når de skal lige forbi mine vinduer :smiley:

4 Synes om

Jeg må huske ikke lige at gå tur med ham imens løberne er ude… Tror ikke han vil se løbere SÅ tæt på :grin:

3 Synes om

Hvad sagde simba til løberne?

Med venlig hilsen

Vi hørte eller så dem slet ikke, så de har været dejlig lydløse :smiley:

2 Synes om

Aften på Fredericia Vold

9 Synes om

Min ældste søn og jeg skal på fisketur i morgen ude ved vestkysten, så jeg har bagt muffins her til morgen. Vi kører allerede ved 4 tiden, så inden jeg går meget tidligt i seng, skal jeg også lige have smurt en god madpakke til os. Jeg glæder mig rigtig meget til en dag ved havet, bare ham og mig :fish:

Edit: Glemte billedet af mine muffins :grin:

12 Synes om


Street art i vores dejlig by Brande. Vi fik en softice, som smeltede hurtig end vi kunne spise den. 4 års vaccine til mindste manden og Mac D. Mad til aften. :denmark: Ferie… :grin:

17 Synes om

F*ck - det er godt lavet! :astonished::+1:
Måtte zoome helt ind, før jeg blev overbevist om, at de faktisk “kun” er 2-dimensionelle… :face_with_monocle: :grin:

4 Synes om

Lillebælt med kig til Fyn.

Man kan ane cirkelbroen på Østerstrand, hvor der er en eller anden koncert :slight_smile:

3 Synes om

Det er rigtig godt lavet. Det er bare nogle af de ting de har malet. De kommer igen og maler i år 2023. Det tiltrækker mange mennesker.

3 Synes om

Her til aften havde jeg besøg af 2 ligustersværmere udenfor kattegården, den ene sad godt gemt, men tog billeder af hovedet og rumpen på den.

12 Synes om