Fotografier - uden katte

Nej… :crazy_face:

@Jeanette Hvis du får brug for at stable karrene i højden :tihi:

3 Synes om

Dog ikke, skulle det ske, så har vi en på lager :lol:

1 Synes om

@Skattekat
Ja du har de dejlige velopdragen tamme Leo og Alma
Jeg vælger uden og blive spurgt at holde de vilde slags


Flere gang dagligt de ligger/sidder der, selv når der bliver gået i den anden ende af haven. Men den række gulerødder der er sået i haven, tro jeg de har trådt ned, rækken er forsvundet

Med venlig hilsen

10 Synes om

Her til aften er den unge hare tilbage :smiley:

7 Synes om

Jeg ville lige se, hvor tæt jeg måtte komme, var kun få skridt fra den :smiley:

8 Synes om

Vi har masser af harer i området, og en del af dem holder fast til her, hvor de har deres faste sæder.
Hvis man lader som om man ikke ser dem, kan man passere helt tæt forbi - de er fast overbeviste om, at de er usynlige, så længe de bare sidder helt stille… :see_no_evil: :rabbit2:

8 Synes om

Samme her, du tro de er usynlige, men jeg lader dem blive i troen :slightly_smiling_face: :joy:

Med venlig hilsen

5 Synes om

Det gør de også her, der plejer at sidde en anden hare der, men den var vidst ved at være gammel, så tror denne har “arvet” pladsen :smiley:

2 Synes om

Så blev nevøens gave pakket ind, har dog pakket den ned i en gammel kattelegetøjs æske :sunglasses:

7 Synes om

Mine fantastiske venner overraskede mig med denne dejlige fødselsdagsgave! De har selv malet en del af badeænderne blå. :hjerte:

Den får desværre ikke premiere i Herning, da man ikke kan få et dobbeltbur på udstillingen. Den er showshelter størrelse og er perfekt størrelse for Frederik, som dobbeltbur. Men for lille, som enkeltbur.

19 Synes om

:puuuuust: :tillykke: :puuuuust: Hvor er den fed. :thumbup:

1 Synes om

Tillykke med fødselsdagen :flag:, og sikke en dejligt gave. Med personlighed fornemme jeg :smil:
Undskyld samler du på blå badeænder :ups: undskyld jeg spørger

Med venlig hilsen

@velfa håber du kommer på banen med historien om dine badeænder. :hjerte:

@Beimis Prøv at søg på badeand, her på kattegale. :smil:

badeanden fylder år

1 Synes om

Min første racekat, som er en Korat, hedder Fanni og er også kendt, som den lille blå badeand.

Den grå farve hos katte hedder blå. Som de fleste Korater, så har Fanni en knirkende stemme. Hun vrænger dog også, så når hun er utilfreds, så kan hun let råbe en hel sportshal op. Men generelt, så lyder hun som om man trykker på en badeand…!

Den lille blå badeand

Korater er ikke så flashy, som andre racer. De findes kun i blå uden mønster og hvidt. De skal dog have store øjne og næsten alle får en smuk lysegrøn øjenfarve.
De har ofte en stærk personlighed, som man skal kunne lide, hvis man skal bo sammen med dem. De er kærlige og menneskeglade, men de har også en jernvilje, som gør, at man skal opdrage dem konsekvent.

11 Synes om

Tak for beskrivelsen @velfa :smil:
Af dejlige Fanni og racen

Med venlig hilsen

Vm i o-løb kommer tæt på

3 Synes om

Jeg fandt en :grin:

Jeg er spændt på hvad Simba siger til løberne, når de skal lige forbi mine vinduer :smiley:

4 Synes om

Jeg må huske ikke lige at gå tur med ham imens løberne er ude… Tror ikke han vil se løbere SÅ tæt på :grin:

3 Synes om

Hvad sagde simba til løberne?

Med venlig hilsen