Jeg kan anbefale at sætte den udenfor hele sommeren, et sted der ikke har alt for meget direkte sol. Tag den ind igen lige inden frosten kommer. Det gjorde jeg ved en jeg havde engang. Den voksede rigtig meget i løbet af sommeren og fik langt over 100 blomster bagefter.
Tak @solveig det har jeg noteret
Med venlig hilsen beimis ejer
Jeg blev helt forvirret - troede, det var MortilKatjas mus, du skrev om
Det troede jeg også først
Så er vi 3…
Det sjove ved glasbur er at man kan være heldig at se “livet” fra en mus perspektiv
Godt jeg har puttet paprør og huler nederst, så han kan lave de gange
Og så har han fået hans stamtavle, fedthalemus er ret nye i stambogs regi
Et forårsprojekt! En vandkunst er landet idag, og når engang det bliver lunere i vejret, så man kan holde ud at arbejde lidt ude, så er der et lille projekt klar Jeg ved noooogenlunde hvor den skal stå - udenfor hegnet, så kræene ikke begynder at gå og drikke af den med diverse spændende mave-/tarminfektioner som resultat
Sikke en sjov tingest
Så er min seng kommet, og blevet samlet
Sengen er fra Nordic Dream og er en Freja seng med lyse Frigg ben
Lagnet er fra CPH Dream
Den gamle seng bliver Katjas
Den skal vel bare opgraderes med et vandrensningsfilter…
Valdemar har i nat fundet drikkedunken, og været SÅ glad for den at han begravede den med det resultat at den var tom da jeg stod op
Jeg har gravet den fri og fyldt den op igen
Listede tidlig ud og gå I går morges, 5: 30 da det blev lyst var det her omkring hele tiden, sikke en dejligt syn
Ikke de bedste billeder, min telefon camera lever sit eget liv beklager
Rådyr har prøvet og maker dem, telefon zoom ud fra dem
Og lige efter dem svaner i masse vis, og der kom flere og flere
Med venlig hilsen beimis ejer
Valdemar har bare begravet ALT, lige fra madskåle til hans 2 sandbade, de sidste 2 har jeg gravet op igen
Nu kender jeg ikke fedthalemus’ evne til at komme op på ting, men vi havde ørkenrotternes madskål til at stå på en metalhylde eller et træhus. Så undgik vi for det meste, at de begravede skålen, og de ville ikke kunne lave en tunnel under, der risikerede at kollapse
Fedthalemus klatre helst ikke, de graver hellere ned af
Ørkenrotter klatrer heller ikke som sådan, men når de har et godt lag strø kan de komme op på ting. De er også gravere
Endnu en nat med en tømt drikkedunk, fordi NOGEN har dækket den til
Så nu har jeg prøvet dette og håber det fungere