Giv barnebarnet nye bukser og brug ham som støvsuger
Normalt får jeg gerne støvsuget inden de kom
Det der er en evig kamp …
Med enkelte af mine ørkenrotter, måtte vandflaskens metaltud stikke ned gennem toppen og flasken lå så oven på - og så blev der sat platform ind, så de kunne nå op til den …
For ellers skal man begrænse mængden af bundstrø alt for meget.
Kunne det være en mulighed at lave en separat tråd om fedthalemusen?
Det var også det, vi gjorde… Efter råd fra en gammel opdrætter. En rigtig rigtig olding af en opdrætter
Du må give dem farvede halsbånd på
Har lige læst på en eller anden blog, at der ikke er varsel om forhøjet vandstand på Fyn. Det må så være ved kysterne. Her midt på øen er den i hvert fald en del højere end normalt …
Du må i gang med at plante ris
Idag er Katja på besøg/overnatning
Hun har længe “trængt” til en ny plante på hendes værelse hjemme hos hendes far, og da mine planter “yngler” sindsygt meget fik hun nu et “barnebarn” til den plante jeg selv fik af en bekendt
Det er en Svigermors Skarpe Tunge
Og så ville hun gerne holde Valdemar, men han var i så dyb søvn at han bare sov i hendes hænder
Syndes godt nok de små fugle jeg fodder omme i køkkenhaven, er vokset lidt, billed taget igemmen vinduet
Med venlig hilsen
Er det en trane ?
Jeg mener det er en fiske hejrer
Med venlig hilsen
Forhelvede, ville give Valdemar en nyudklækket vandrende pind, men tabte pinden ned i buret og nu er den væk
Sikke en dejligt stitch der er på billedet der hende kan du kun være glad for , den smil og glæde smitter så meget
Med venlig hilsen