Næææææh det er ikke tit man ser andre med Fedthaler, er din fra opdrætter?
Jeg har selv 5stk, 3 importer fra England (AcomysRodentsUK), 1 med ophav fra Tyskland fra TinyZoo opdræt og 1 ukendt ophav.
Næææææh det er ikke tit man ser andre med Fedthaler, er din fra opdrætter?
Jeg har selv 5stk, 3 importer fra England (AcomysRodentsUK), 1 med ophav fra Tyskland fra TinyZoo opdræt og 1 ukendt ophav.
Ja det er han Han er fra Mulle’s fedthalemus
Ahhh hende kender jeg godt, ej hvor sjovt
http://pedigree.musgerbil.dk/pp_pedigree.php?id=Mulle's%20Valdemar&db=gerbils&gens=3
Ja hun er rigtig sød
Jeg har haft en fedthale før for mange år siden, men har så haft hamstere i mellemtiden, men er kørt lidt “død” i dem, så ville prøve med en fedthale igen, og Valdemar er simpelthen SÅ sød og dejlig
Og jeg fik endda selv lov til at navngive ham
@Juvena Har du evt lyst til at vise hvordan du indretter dine fedthalers bure?
Smider dig lige en Pb kan se det bliver en lidt langt indlæg
Haha, det er helt iorden
Det kunne også bare være en ny tråd
Hvor er hun bare yndig
Vi er også meget glade for hende og hun er faldt så godt til her i Dk og vores familie.
Her et fra starten af Marts og baby billeder
Jeg er helt solgt.
Tillykke med hende hun er virkelig smuk.
Ahh det vækker minder til barndommen hvor man så det der i tv
Ja Han giver gode minder fra barndommen Han er min farvorit figur, derfor havde vil også video med ham, da mine ben var små og de er derfor lige vilde med ham. Og hurra for you-tupe, så børnebørnene også kan se ham.
Frej er lige så skudt i ham og elsker når jeg laver TJ med muldvarpen.
Alke børnebørn har fået en muldvarp bamse, der kan sige lydene ,
Du må da have det fine spisestel at nyde din mad på - så kan Knerk
få en bliktallerken, hvis han hellere vil det, nå!
Det bliver i dag nødt til og have som spisestel, men hvad hedder butikken, findes den på nettet,den ser så spændende ud
Med venlig hilsen
Men så blev benene længere, og så var det ikke så sjovt mere?
Hold da k… En gang vrøvl
Syntes jeg er er så OPS på autocorrect, men her har den godt nok snydt mig
Vi havde også video med muldvarpen, da mine børn var små
Jeg er ved at afprøve en opskrift på hvid/mørk chokolademousse … skal om et par timer kaste mig ud i forsøget på et lag hindbærgele ovenpå, men det skal liiige have lov til at sætte sig først.
Og så lige blåbær og et hindbær på toppen ved servering i morgen aften
Jeg har i hvert fald ikke et alternativ til dessert i morgen aften ud over vin … så forsøgskaninerne må jo spise det som det bliver