Fotografier - uden katte

Næææææh det er ikke tit man ser andre med Fedthaler, er din fra opdrætter? :heart_eyes:

Jeg har selv 5stk, 3 importer fra England (AcomysRodentsUK), 1 med ophav fra Tyskland fra TinyZoo opdræt og 1 ukendt ophav.

6 Synes om

Ja det er han :smiley: Han er fra Mulle’s fedthalemus :smiley:

Ahhh hende kender jeg godt, ej hvor sjovt :smiley:

http://pedigree.musgerbil.dk/pp_pedigree.php?id=Mulle's%20Valdemar&db=gerbils&gens=3

Ja hun er rigtig sød :smiley:

Jeg har haft en fedthale før for mange år siden, men har så haft hamstere i mellemtiden, men er kørt lidt “død” i dem, så ville prøve med en fedthale igen, og Valdemar er simpelthen SÅ sød og dejlig :smiley:

Og jeg fik endda selv lov til at navngive ham :smiley:

3 Synes om

@Juvena Har du evt lyst til at vise hvordan du indretter dine fedthalers bure? :smiley:

Smider dig lige en Pb kan se det bliver en lidt langt indlæg :crazy_face:

Haha, det er helt iorden :smiley:

Det kunne også bare være en ny tråd :wink:

4 Synes om

Hvor er hun bare yndig :heart_eyes:

1 Synes om

Vi er også meget glade for hende :hjerte: og hun er faldt så godt til her i Dk og vores familie.
Her et fra starten af Marts og baby billeder :smiling_face_with_three_hearts:

11 Synes om

Jeg er helt solgt.
:hjerte:
Tillykke med hende hun er virkelig smuk.

1 Synes om

Klerk er ikke frisk på nyt køkken porcelæn :yum:
Det er ellers lige min still :rofl:

13 Synes om

Ahh det vækker minder til barndommen hvor man så det der i tv :see_no_evil::smiling_face_with_three_hearts:

1 Synes om

Ja Han giver gode minder fra barndommen :grinning: Han er min farvorit figur, derfor havde vil også video med ham, da mine ben var små og de er derfor lige vilde med ham. Og hurra for you-tupe, så børnebørnene også kan se ham.
Frej er lige så skudt i ham og elsker når jeg laver TJ med muldvarpen.
Alke børnebørn har fået en muldvarp bamse, der kan sige lydene ,:joy:

5 Synes om

Du må da have det fine spisestel at nyde din mad på - så kan Knerk
få en bliktallerken, hvis han hellere vil det, nå!

1 Synes om

Det bliver i dag nødt til og have som spisestel, men hvad hedder butikken, findes den på nettet,den ser så spændende ud :star_struck:

Med venlig hilsen

1 Synes om

Men så blev benene længere, og så var det ikke så sjovt mere? :klappe:

4 Synes om

:rofl: :klappe:

Hold da k… En gang vrøvl :lol:
Syntes jeg er er så OPS på autocorrect, men her har den godt nok snydt mig :lol:

Vi havde også video med muldvarpen, da mine børn var små :grinning:

3 Synes om

Jeg er ved at afprøve en opskrift på hvid/mørk chokolademousse … skal om et par timer kaste mig ud i forsøget på et lag hindbærgele ovenpå, men det skal liiige have lov til at sætte sig først.
Og så lige blåbær og et hindbær på toppen ved servering i morgen aften :slight_smile:

håber det ender med at smage lige så godt, som jeg tror :slight_smile:

Jeg har i hvert fald ikke et alternativ til dessert i morgen aften ud over vin … så forsøgskaninerne må jo spise det som det bliver :hoho:

9 Synes om