Naboen er ved at plante en ny hæk
Brownie har næsten været dygtig idag…
Istedet for at tisse og pumle inde i hans bur, så gjorde han det på Simbas smudsmåtte foran Simbas toilet
(Det hvide er grus)
Manse’s nuværende køretøj (indsat her for ikke at spamme kattebillede tråden… )
Manse er godt kørende , den anden viste jeg ikke fandtes, skal vi sige jeg kiggede lidt i krystal kuglen ikke en ord om at tage fejl
Med venlig hilsen
Der har lige været en far og søn og hente nogle baby-pinde, de havde endda et æg med fra dem de har
Ægget er dobbelt så stort som mines æg, og hvis den klækker bliver den en af de her 3 arter (den sidste siger manden er en rosenblad, og det er ham der har taget billederne)
Det bliver spændende om der kommer noget ud
Den ser god ud
Med venlig hilsen
Det er den også
Virkelig flotte billeder
Med venlig hilsen
Valdemar holdt store vaskedag, der er video sidst i Dette link (facebook) hvor man også kan se Simba holder øje
Det ligner violer. De er så fine
Googlede violer og de kunne godt ligne Martsvioler, og de kan åbenbart spises
Tror dog jeg lader dem stå
Tog ud på min plet “ude i ingenting” - både for at spise min frokost i det dejligste forårssolskin, og for lige at få trænet “ro på hånden”.
Der er ikke meget for mig, som kræver mere ro i kroppen, end når jeg er på skydebane.
Og efter lidt “øvelse”, fik jeg tre “hurtige” skud lige efter hinanden, som sidder samlet
Øver mest at lave skud, som simulerer jagt mest muligt, hvor der lægges til krop, afsikre, sigte og så skyde så “hurtig” som muligt samtidig med, at der er ro og fuldstændig kontrol.
Man kan ikke ligge og sigte i lang tid med min kikkert, da det alligevel kun er 4x forstørrelse, så det er med at blive god til de hurtige skud - det er kikkerten bedst egnet til, og som regel det der er mest relevant ift jagt.
Når jeg så har 2x tre skud som dem her, så plejer jeg at stoppe - så man stopper mens det går godt
Her noget tid efter kan det mærkes at hverken kæbe eller skulder er vant til belastningen af tredive skud, sådan lige efter hinanden
Så jeg må jo hellere af sted igen snart …
Har vist aldrig fået vist vores Paya her på KG. Nogle kender hende nok allerede uden for KG - men vil da også lige vise hende til jer her inde.
Taina by Glamour - her hjemme blot kendt som Paya.
Shih Tzu 9mdr - import, DKK.