Fotografier - uden katte

Hold da op…

Sådan en er både skræmmende og flot

1 Synes om

Holy f*cking moses - de var jo på vej til at pakke hele skuret ind! :scream:
Men en imponerende konstruktion, må man sige…

2 Synes om

Ja man kan ikke blive andet en lidt imponeret.
Og sjovt nok, så har jeg overhovedet ikke været generet af hvepse. Og de har jo tydeligvis været der længe.

1 Synes om

De har jo haft travlt med at bygge …

2 Synes om

Det er selvfølgelig rigtigt

Hold da op, det ser vildt ud :flushed:

Dem der kender mig godt, ved nok godt at jeg ikke trives i for meget varme, som fx. den varme vi har haft her på det sidste. Jeg bliver dårlig, endnu mere inaktiv end jeg plejer, og mit humør daler voldsomt. Denne uge har jeg har jeg overlevet på at have ikke en, men to blæseren kørende… Tør slet ikke tænke i elregning! :see_no_evil:

6 Synes om

Jeg glæder mig helt vildt over, at dagen i dag skulle være den sidste med temperaturer over 25° … i et par dage :surrender:

7 Synes om

Katja fik lokket mig over i Netto og købe pride-ting, hun fik et flag, som er sat i vinduet indtil imorgen, hvor hun tager hjem.

8 Synes om

I dag har jeg været til Silkeborg Rovfugleshow, og havde fornjelsen af at komme helt tæt på Savanne Hornuglen Ulla

19 Synes om

Ja, Dorte siger det så godt, er crazy et bo de har lavet

… også søgte de måske i virkeligheden om byggetilladelse til en udvidelse, også blev det bare til en nedrivning i stedet for :muhaha:

ej, spøg til side, det er da kun godt de ikke har generet dig, for der er da været mere end et par stykker i det bo

4 Synes om

Har snakket med naboerne og ingen af dem har været generet af hvepse.
De har nok været der i noget tid, Rom og hvepseslotte blev ikke bygget på én dag :wink:

4 Synes om

Nye tænder og så bagefter ansigtsmasker sammen med Katja :smiley:

8 Synes om

Gær eller ej, så ser den nu meget lækker ud :grin:

Jeg bryder mig ikke specielt meget om hverken bananer eller mørk chokolade, så forhåbentlig falder den i kærestens smag :crossed_fingers:t2::joy:

8 Synes om

Syntes nu at banankage og bananer ikke smager ens,
Min afdøde mand haddede virkelig bananer, men han var vild med banankagen, min datter bagte

1 Synes om

Som en af dem, der ikke kan klare at spise bananer, men godt kan lide banankage, så er jeg helt enig :slight_smile:

1 Synes om

Jeg smagte på kagen og hvis man skraber chokoladen af, så smagte den faktisk fint :+1:t2:

4 Synes om

Spiste du kun chokoladen? :flushed:

4 Synes om

Kan godt se den kunne misforståes :joy_cat:. Jeg spiste det sammen :tihi:

3 Synes om

Dygtige mig har allerede ødelagt Simbas nye kradsetræ…

Jeg satte hulen på en skrue den ikke skulle på, men kunne ikke få den af igen, så måtte ødelægge hulen før sen slap…

Dog var det ikke så dyrt og tror faktisk også Simba er for tung til det…

Hulen står på gulvet og så fik jeg samlet resten lidt…

Det er et gulv-til-loft kradsetræ

Tror Simba skal have nogen til Maine Coon, hvis det skal være et holdbart gulv-til-loft kradsetræ :confused:

1 Synes om