Øv da også ![]()
Jan den slet ikke redes
Med venlig hilsen
Øv da også ![]()
Jan den slet ikke redes
Med venlig hilsen
Vores gunnera i går aftes, når den først mangler vand, så er det tørt her
Vandslangen blev smidt over til den med det samme, her til morgen
Havde en hyggedag sammen med barnebarnet den anden dag, så vi fik begge lavet en tatovering. Hendes en betydningsfuld dato og jeg fik denne her ![]()
Sikke en flot katte tegning ![]()
Med venlig hilsen
Ej hvor er den fed. ![]()
Jeg så nogle billeder af oversvømmelse i Fredericia i går. Men det har så ikke lige været hos dig?
De billeder var mest inden for voldene, jeg bor lige udenfor dem ![]()
Dog er Treldevej/6. Julivej krydset tæt på, men det ligner mest dårlig kloakering der…
Her hos mig slap vi for vand i kælderen ![]()
https://youtube.com/shorts/6gg6O8lf5Uw?feature=share
Lige imens det stod på. Det var vildt at se ![]()
Vi fik ca ca 8mm i går i en enkelt byge
Troede ikke det nye kradsetræ jeg bestilte var gulv til loft, men det var det, så måtte op på stige ![]()
Ingen ødelagte huler, dog er jeg i tvivl om dimsen til loftet sidder ordenligt, men tror ikke det vælter, så stor bunden er ![]()
Simba prøvede det allerede inden det var færdigt… Begge hængekøjer er godkendt ![]()
Holy moses - det er jo en hel katte-bjerglandsby, risikerer han ikke at fare vild…?
![]()
Haha, jeg spår det mest er hængekøjerne der bliver brugt ![]()
Det koster omkring 830 kr ![]()
Hvor er ham Simba en heldig kat ![]()
Med venlig hilsen
Jeg var godt klar over, at det var en rigtig sød fyr jeg havde fundet mig, men jeg havde ikke forventet en tidlig ekstra fødselsdagsgave, da jeg mener det er mere end rigeligt han har inviteret mig ud og spise, men han var uenig og jeg har lige modtaget dette ![]()
Hvor er det fedt! ![]()
Den er jo lige dig
, hvor er du heldig og tillykke
med fødselsdagen
Med venlig hilsen
Det er det nemlig, så jeg glæder mig til at skulle tage det i brug ![]()
Tak, der er heldigvis lige et par dage endnu, han syntes bare jeg skulle have en ekstra overraskelse i ugen op til ![]()
Jeg er da OVERHOVEDET ikke misundelig ![]()