Fotografier - uden katte

Når man ikke kan “læse” :joy::see_no_evil:
Manden spurgte om jeg ikke ville lave en bette pizza til ham, det kunne jeg da godt lige smide i mikroen med baby på armen, og sætte den til 12min

8min og der kom tykt røg ude fra køkkenet :roll_eyes::scream: Den skulle KUN have 3min i mikro og 12-14min i OVN!

:woman_facepalming:t3::woman_facepalming:t3::woman_facepalming:t3:

Hvem pokker skriver kun tiden for ovnen på forsiden - men begge tider på bagsiden hvor ingen kigger. :see_no_evil:

Så fik jeg endelig hængt mit skilt op som min svigerfar lavede til mig sidste forår…

nå…kom til at købe et “nyt” objektiv, så det skulle lige prøves …

fætter langøre og en citronsommerfugl …

Så kom mine ponyer fra USA :heart_eyes::clap:t3:

Der er flere på matriklen der nyder haven i dag. :smile:

Forår i Danmark…

Edit: Nina tog nogle bedre billeder med sin smartphone, så ville lige dele dem også

hold da op I har det koldt deroppe nordpå!

Ja, nu har jeg jo gentagne gange i dag omtalt Billig Blomst som Helvedes forgård - så er spændt på om alle de ting der sker “when Hell freezes over” kommer væltende nu :crazy_face:

Når man ser bort fra Ninas bemærkning, er det lige til at blive trist af :frowning: Der er ikke udsigt til over 10 grader i de næste 8 dage, har de lige sagt i vejrudsigten :frowning_face:

Jeg gider ikke mere nattefrost!

Du ved, der i Tilst, meget nordpå? :p: :grin:

jeg er i mit home-away-from-home = solskin og 15 grader uhmmm :wink:

Weekend i Blåvand, 19-20 grader fantastisk

Ja, du frister sørme også skæbnen idag :hoho:

Men det var knagme spøjst med det område hvor alt bare var frosset til is :slight_smile:

Ja, den weekend føles som meget længe siden nu, hvor man kan kigge ud på det stivfrosne græs hver morgen :frowning:

Ældstesønnen bliver 44 i dag, så vi kørte en tur til Juelsminde. Skønt vejr. Lige indtil på vejen hjemad, hvor vi rendte ind i både sne og hagl.

Er det Alrø færgen derovre til venstre ?

• jeg fik lige plantet 3 …juletræer …før det begyndte at sne her, håber ikke det er et varsel om en grøn vinter

Nej det er en af søværnets skibe, der ligger fast i Juelsminde. Før lå den i Horsens, men der er de ved at bygge både her og der og alle vegne, så nu ligger den i Juelsminde.

Hele flokken :heart_eyes: minus 1 som er skruk, og ruger på 8æg. :hatching_chick:

Og de er åndssvagt store… Vi var lidt bange for, den ene ville angribe bilen for den ville sikkert vinde :stuck_out_tongue:

Hvad er det for nogen?

Det kaldes høns Lykke… Lidt som dinosauruser bare med fjer :laughing: