Der er flere på matriklen der nyder haven i dag.
Forår i Danmark…
Edit: Nina tog nogle bedre billeder med sin smartphone, så ville lige dele dem også
hold da op I har det koldt deroppe nordpå!
Ja, nu har jeg jo gentagne gange i dag omtalt Billig Blomst som Helvedes forgård - så er spændt på om alle de ting der sker “when Hell freezes over” kommer væltende nu
Når man ser bort fra Ninas bemærkning, er det lige til at blive trist af Der er ikke udsigt til over 10 grader i de næste 8 dage, har de lige sagt i vejrudsigten
Jeg gider ikke mere nattefrost!
Du ved, der i Tilst, meget nordpå?
jeg er i mit home-away-from-home = solskin og 15 grader uhmmm
Ja, du frister sørme også skæbnen idag
Men det var knagme spøjst med det område hvor alt bare var frosset til is
Ja, den weekend føles som meget længe siden nu, hvor man kan kigge ud på det stivfrosne græs hver morgen
Ældstesønnen bliver 44 i dag, så vi kørte en tur til Juelsminde. Skønt vejr. Lige indtil på vejen hjemad, hvor vi rendte ind i både sne og hagl.
Er det Alrø færgen derovre til venstre ?
- jeg fik lige plantet 3 …juletræer …før det begyndte at sne her, håber ikke det er et varsel om en grøn vinter
Nej det er en af søværnets skibe, der ligger fast i Juelsminde. Før lå den i Horsens, men der er de ved at bygge både her og der og alle vegne, så nu ligger den i Juelsminde.
Og de er åndssvagt store… Vi var lidt bange for, den ene ville angribe bilen for den ville sikkert vinde
Hvad er det for nogen?
Det kaldes høns Lykke… Lidt som dinosauruser bare med fjer
Min SP er også lidt bange for dem især når de kommer løbene fordi de tror der falder noget lækkert af (jeg har gjort dem godt tamme)
Det er Brahma og Orpingtoner.
Men de er alle gode som dagen er lang især hanen er så sød! Jeg var totalt bange i starten for da vi boede i Brovst og havde dværg silker var den hane vi havde sindsyg! Den bed og jagtede os rundt men min forbi er væk. Med ham her.
Bla bla bla…
Jeg overvejer helt at dele billeder af sommerfugle
Det er de sejeste høns, ever!!!
Også har de snesko - det må være en slags Maine Coons