Fotografier - uden katte

Der er flere på matriklen der nyder haven i dag. :smile:

15 Synes om

Forår i Danmark…

Edit: Nina tog nogle bedre billeder med sin smartphone, så ville lige dele dem også



5 Synes om

hold da op I har det koldt deroppe nordpå!

Ja, nu har jeg jo gentagne gange i dag omtalt Billig Blomst som Helvedes forgård - så er spændt på om alle de ting der sker “when Hell freezes over” kommer væltende nu :crazy_face:

4 Synes om

Når man ser bort fra Ninas bemærkning, er det lige til at blive trist af :frowning: Der er ikke udsigt til over 10 grader i de næste 8 dage, har de lige sagt i vejrudsigten :frowning_face:

Jeg gider ikke mere nattefrost!

Du ved, der i Tilst, meget nordpå? :p: :grin:

1 Synes om

jeg er i mit home-away-from-home = solskin og 15 grader uhmmm :wink:

Weekend i Blåvand, 19-20 grader fantastisk



11 Synes om

Ja, du frister sørme også skæbnen idag :hoho:

Men det var knagme spøjst med det område hvor alt bare var frosset til is :slight_smile:

Ja, den weekend føles som meget længe siden nu, hvor man kan kigge ud på det stivfrosne græs hver morgen :frowning:

Ældstesønnen bliver 44 i dag, så vi kørte en tur til Juelsminde. Skønt vejr. Lige indtil på vejen hjemad, hvor vi rendte ind i både sne og hagl.

3 Synes om

Er det Alrø færgen derovre til venstre ?

  • jeg fik lige plantet 3 …juletræer …før det begyndte at sne her, håber ikke det er et varsel om en grøn vinter
1 Synes om

Nej det er en af søværnets skibe, der ligger fast i Juelsminde. Før lå den i Horsens, men der er de ved at bygge både her og der og alle vegne, så nu ligger den i Juelsminde.

2 Synes om

Hele flokken :heart_eyes: minus 1 som er skruk, og ruger på 8æg. :hatching_chick:

14 Synes om

Og de er åndssvagt store… Vi var lidt bange for, den ene ville angribe bilen for den ville sikkert vinde :stuck_out_tongue:

Hvad er det for nogen?

3 Synes om

Det kaldes høns Lykke… Lidt som dinosauruser bare med fjer :laughing:

3 Synes om

:joy: Min SP er også lidt bange for dem især når de kommer løbene fordi de tror der falder noget lækkert af (jeg har gjort dem godt tamme) :see_no_evil: Det er Brahma og Orpingtoner.

1 Synes om

Men de er alle gode som dagen er lang især hanen er så sød! Jeg var totalt bange i starten for da vi boede i Brovst og havde dværg silker var den hane vi havde sindsyg! Den bed og jagtede os rundt :joy: men min forbi er væk. Med ham her.

Bla bla bla…

Jeg overvejer helt at dele billeder af sommerfugle :stuck_out_tongue:

2 Synes om

Det er de sejeste høns, ever!!!

Også har de snesko - det må være en slags Maine Coons :breakdance:

2 Synes om