Wuuuhuuu, vores mennesker har bygget nyt V.I.P hønse sted Og så siger man at Orpingtons er en tung race og siddepind gerne skal være ca 30cm over jorden det har mine ikke hørt noget om!
Skal snart være mormor, så et puslebord skal der til
Normalt hader jeg farven gul, men jeg er vild med synet af de gule raps marker…
Og ser man sådan en rapsmark mod en blygrå, regntung himmel, bliver den faktisk helt selvlysende
Sådan taber man sig (ca ) 5 kg på et par minutter
De ca. 5 kg overskudshår blev doneret til parykproduktion
Wow og flot frisure efter de minus 5kg
Det er SÅ sejt gået, Nina! Kæmpe bifald herfra
Fra det fine billede forfra på fb kan jeg sige, at det klæder dig altså super at have sådan en page
Tak
Den vokser og vokser…igen måtte de nederste grene af hvis vi vil kunne gå rundt uden at blive stukket på de grene…den stikker virkelig slemt…Abernes skræk skal man ikke spøge med…den gør avs…den er så flot og når først den har fået fat…så vokser den
Købte et par billige (15,- stk) roser i små potter, som lige passer til mit køkkenvindue
De har en let duft og jeg bliver SÅ glad, når jeg får øje på dem.
Jeg har vist bare “noget” med roser
Når de en gang ikke længere får nok ud af stå i små potter, så bliver de plantet ud, men der går forhåbentlig længe til
De skulle jo gerne være lavet til at stå i potte og være små og pæne og når de står i køkkenvinduet, så får jeg kigget til dem dagligt ift vand osv
Kan de plantes om med held?
Ja med lidt held
Snakkede med min mor om dem, fordi jeg faktisk var i tvivl om de tålte livet i så lille en potte, eller om de skulle pottes om til noget større.
Men hun har nogle gange haft held af, at plante dem ud i haven, når rosen ikke kan trække mere næring ud af jorden i potten
De holder ikke evigt ude i haven. Hendes ar levet mellem 5 og nu 14 år ude i haven. Det afhænger helt sikkert af, hvad de er for en type rose/hvor hårdfør den egentligt er og så de forhold man kan give dem ude
Jeg lever naivt i den tro, at jeg kan få glæde af dem længe herinde og så kan de komme ud i rosenbedet bagefter - så må vi se om det holder stik