Fotografier - uden katte

Man er ved at være en gammel kone…måtte holde mig for øjnene da jeg havde været med til at sende lille Gusse så højt til vejrs :scream:

Er meget mere rolig ved en Candy floss nede på jorden :grinning:

9 Synes om

Han syntes garanteret at mormor var en kylling - for det var da superskægt :wehu:

1 Synes om

Ja helt sikkert…jeg stod nede på jorden og så hans små hænder klamre sig fast til lågen…og tænkte…hvad har jeg dog ladet ham gøre…tænk om der skete noget…og hold nu godt fat Gusse…og hvem var den sejeste der kom ned til jorden og steg ud…Gusse :sunglasses:

4 Synes om

Der vil jeg altså holde med dig Lisbeth, jeg har det også heeeelt fint nede på jorden :uha:

1 Synes om

Vellykket sammenføring af store kyller :hugs: De 4 første blå kyllinger vi fik er nu i fuld fjerdragt og klar til at komme ud. Så tog chancen og satte dem sammen med dværgen, med de 4 små. Da hun virker så tilpas i mor rollen det kommer nemlig meget an på hønemor om det lykkes, og hun var helt med på ideen. :clap:t3: Så kan hun opdrage lidt på dem inden de skal ud sammen med de andre frie høns. Hun tog dem til sig med det samme. Og de små kyller syntes det var så fedt med nogle flere søskende at pippe rundt med.

De små er mellem de store og svære at spotte :joy::see_no_evil: kun den lille sorte kan man tydeligt se.

12 Synes om

Det har banket på her til aften, og troede det var vores høns som det plejer. :roll_eyes:

Lige til jeg havde lukket dem ind for natten og det kort efter bankede voldsomt på døren igen! :scream: Og jeg fangede ham på fersk gerning.

12 Synes om

Vildt og hellooo smukke :eyes: Min svigermor havde for nogle år siden en krage, der bankede på døren.

2 Synes om

Og sådan smider man sin tlf på gulvet med et hyl :laughing: Jeg gakker helt af over sådan et kryb :face_with_hand_over_mouth: Eewwwwww!

Ups :flojte:

1 Synes om

Kom lige til at se på min kop på arbejdet :joy::crazy_face:

7 Synes om

Åhh manner … jeg er forelsket :wehuu:
https://www.dyrenesbeskyttelse.dk/adopter/kanin/fuglebjerg-internat/19da-0145

9 Synes om

Han er da også en flot fyr - kan han passe ind med kattene?

2 Synes om

Der står jo at han vil kunne træde ind i en flok :yum:
Jeg har før haft katte og kaniner til at rende sammen i haven, uden problemer … og ham her er stor, så tror ikke de ville se ham som byttedyr :tihi:
Jeg tror jeg bliver nødt til at køre forbi internatet og høre, om han har mødt kattene der også er der … :ups:

9 Synes om

Str 44 og 50

9 Synes om

Det er jo monster nuttet :heart_eyes:

1 Synes om

Så blev endnu en sweater færdig - meget enkel at strikke, og lækker at have på.
På billedet mangler jeg at hæfte ender - skulle lige prøve først.
Den er strikket i noget lækkert og tykt økologisk alpaca.

19 Synes om

Min veninde kender mig :wink:

15 Synes om

Lidt mere pip :crazy_face:

4 kyller, 2 døde, og 8 æg tilbage.

Pt. 12 kyller fordelt på 3 “kuld”

12 Synes om

Kattegrus i Sverige er DYRT!

2 Synes om

:besvimer:

1 Synes om