Fotografier - uden katte

Jeg øver mig i at tage billeder af andet end katte… Jeg synes nu, det går okay :slight_smile:

18 Synes om

Det er super gode billeder. :slight_smile:

2 Synes om

Jo tak… jeg synes, server fascinerende, hvor tæt på man kan komme på sådan nogle små dyr

1 Synes om

På natur tur med ældste sønnen.
'Første sted er i skoven ved Agua centeret i Silkebog.
Sort skovsnegl

Hvid skovsnegl

Geder

Mossø ved Skanderborg
Hvepse edderkop

Vespa Crabro også kaldet stor gehams

Mossø

En tur ved Vrads

13 Synes om

Solsikke by night (den lille prik ovenover er månen)

17 Synes om

Wauww den er flot!!
Har for nogle uger siden købt mit første spejlrefleks kamera.
Har taget lidt billeder som er blevet ok.

Har nu meldt mig til et begynder foto kursus, 5 aftener hos fof i Århus. Glæder mig meget til at lære noget mere så jeg kan få endnu mere ud af min investering

2 Synes om

De der billeder jeg var ude at tage af B-kuldet, blev de egentlig OK nok? Har ikke lige set dem noget sted her eller på FB? :smil: Men måske bare mig, de ikke lige er poppet op hos? :gruble:

De blev langt overvejende fine. Er vist kun sendt privat til killingekøberne. Hmmm nu du siger det… Må lige checke :wink:

Det skal jeg op på fredag :slight_smile: Sikke en fin tur, I har haft :ok:

1 Synes om

Det var en rigtig god tur vi havde, og glæd dig, der er dejligt ved Aqua centeret :slight_smile:

kan godt li’ området omkrig Bryrup og Vrads…kører den vej til Silkeborg

1 Synes om

Der er også smukt :slight_smile:

Var lige ude for at finde lidt slik - lynghonning - og lyngen er i gang, så der er snart friske forsyninger
kom forbi det stykke af Randbøl hede der brændte sidste år…+ et enkelt sommerskud…resten af turen var der hård regn…

7 Synes om

Beviset på at Trump ikke drikker kaffe​:rofl::rofl::rofl:

12 Synes om

Når ryggen driller og man absolut ikke kan koncentrere sig om noget, ja hvad gør man så, yngste sønne var hjemme og vi kom til at snakke duplo.

2 store sække af ungernes duplo blev fundet frem, kigget efter, så nu er det klar til at de kan få det hjem,

6 Synes om

Trump drikke covfefe - det ved alle da :wink:

4 Synes om

I har da haft en fest, dig og sønnen :joy:

1 Synes om

Det er var mega hyggeligt, og jeg fik tankerne andre steder hen, det meste af deres legetøj er sorteret i kasser efter hvem der ejer hvad.

sønnike vil komme hjem en dag, så skal vi kigge på hans lego :grin:

2 Synes om

Jeg var i AQUA Akvarium og Dyrepark i går sammen med min nevø og hans kæreste. Så hyggelig en dag - og en fin lille park med danske dyr, selv om nogle af dem dog er invasive. Som mårhund og vaskebjørn.

Jeg ved ikke helt, hvad man kalder bæveren, der jo er blevet udsat for 20 år siden. Der er i hvert fald delte meninger om, hvor god en idé det var. Men sådan et syn her kan man jo ikke stå for, uanset hvad man så måtte mene om bestanden :heart:

18 Synes om

Fik lige lavet køreposen/tæppet færdig til Frejs autostol, dukken er min egen fra da jeg var barn, den er faktisk 50 år gammel :grin:

8 Synes om