Fotografier - uden katte

Hvordan folk tror en barsel er

Hvordan barsel faktisk er :tihi:

16 Synes om

Well…var på ø-tur i dag, det var meningen at der skulle have været en go’ sjat billeder, men hang fast på lillebælt for længe…og så var der vejarbejder, færgetræk og mejetærskere …men fra sidste grill før langeland…nej ingen knækpølse, kun en balje OK kaffe …vandet har det lidt besynderlige navn Lunkebugten…

9 Synes om

Clara og hendes Zigyn :heart:

12 Synes om

Pas på i morgen, jer der bor i Midtjylland. Jeg har lige modtaget et vejrvarsel :lol:

3 Synes om

Godt jeg bor i Østjylland, vi skal have 25 grader :wink:

1 Synes om

Havde denne lille fyr siddende på min is… Jeg ønsker mig seriøst et nyt macro objektiv, så jeg kan få bedre billeder og ikke skal stå så tæt på. Jeg er mega bange for insekter :grin:

10 Synes om

Udsigten fra hallen hvor vi er på udstilling i Kristiansand

15 Synes om

Hvor er der smukt :slight_smile: God fornøjelse deroppe :smiley:

1 Synes om

Hurra for katteindhegninger.:+1: De sidste nætter har jeg sovet i haven, og jeg føler mig helt tryg bag hegn og lås. Og temperaturen er såååå meget bedre end i soveværelset - i hvert fald når Sigga ikke ligger ovenpå mig! Godnat :slight_smile:

20 Synes om

Lidt reklame til og fra Goteborg

5 Synes om

Når man ikke kan holde på det man har i hænderne🤣

Der er ikke mange i år, men lidt fik vi da til fryseren

7 Synes om

Rip lille frø-tudse

3 Synes om

Hvad skete der med den? Var det Sigga?

Det vil jeg tro. Den hoppede nok i hvert fald ikke ind på terrassen og lagde sig til at dø frivilligt. Så den nok hjælp - enten til at komme af med livet eller til at komme ind på terassen efter den var død… :face_with_monocle:

1 Synes om

Ronni og Sofie :heart:

12 Synes om

Film-lørdag med Pernille :ups:
Ringenes Herre i extended version, så vi skal jo have snacks til langt ud på natten, hvis vi skal se dem alle tre færdig :tihi:

15 Synes om

Det er efterhånden blevet lidt for spændende at støvsuge her i huset. Først stødte jeg på endnu et sted, hvor Chili havde kaste op. Og ikke i dag …

På vej ud for at hente køkkenrullen stødte jeg på et lig i stuen. Jo jo, den er god nok - et lille og helt indtørret frølig. Desværre er det jo nok den frø, som Asani sårede for et stykke tid siden, der ikke har overlevet. Men hvor er det lige, den ikke har overlevet? Den har ikke ligget der, hvor jeg fandt den, hele tiden. Og den er vel næppe blevet så indtørret af at ligge udenfor.

7 Synes om

Godt at have en lidelsesfælle på frøfronten​:joy: Jeg er simpelthen så bange for at jeg en dag finder en under eller endnu værre i sengen :uha:

2 Synes om

Busy busy busy

1

2

3

14 Synes om