Fotografier - uden katte

Note to self: hvidt grus på sort filt ses virkelig tydeligt og er virkelig svært at støvsuge op…
Do not try to do this at home… :wink::joy:

3 Synes om

Jeg kan se, du afprøvede det i bilen :ok:

Teknisk set prøvede jeg ikke…

Det var desværre en pose vancat grus der var så frygtelig deprimeret at den begik selvmord ved at hoppe ned fra bagsædet og dø.

Jeg kan godt følge, at den blev så deprimeret over at blive vundet af en som mig, som bare slet ikke værdsatte den og bare fortalte den ville blive givet væk…

Ja grus har også følelser; eller nowe :breakdance:

1 Synes om

Det er mangel på frost i vinter… De har brug for hård overflade for at kunne slibe deres fusser ned selv - frossen, stenfrossen!, jord i længere periode er ubetinget nødvendigt for vores hjorte.
De der snanbeltæer har som regel følgeskab af svamp-problemer pga. al det forbistrede lune og enormt våde vintervejr. De går i mudder til anklerne i de nuværende danske kedelige vintre, og det tåler de ikke. :frowning:

De skal bruge december til marts i frost, så skovbunden er hård og kan slide godt ned på fødderne.


Nåede ikke rigtig at se hvad det var for én stor fætter, der sidder der i træet og holder øje med Tonto ude i kattegården. :grin: Men stor er den! (musvåge?)

Ja, det er da lidt af en basse :uha:

jeg ser mange med snabelsko, de kan kendes på lang afstand, de løber nærmest i en slags grisegalop
går de i områder der ikke bliver slået eller afgræsset er det vel nok …
tror jeg vil købe en salt- og en kalkblok til dem …det tager de da ikke skade af…

1 Synes om

ku’ godt ligne på faconen

1 Synes om

Gnaveblokkene vil de helt sikkert være taknemmelige for :slight_smile: det kan aldrig skade dem i hvert fald - faktisk er der fod chance for bukkene får kraftigere opsatse og råen får bedre mælk til lammene.
Og så må vi håbe på at sommeren ikke regner væk, så de kan slidt de fødder lidt ned. :slight_smile:

Jeg vil lige vise to nye maskemisser i Bælum :slight_smile: Min niece havde hæklet dem til os og vi fik dem sammen med en tale hun holdt for os :hjerte:

16 Synes om

Nej hvor er de fine, og miljøskadet som jeg er tænker jeg straks på en brunmasket og en chokolademasket :joy:

3 Synes om

Husk at stille dem et sikkert sted :wink:

2 Synes om

Min niece er ligeså miljøskadet :grin: Det er nemlig lige nøjagtig hvad det er :smiley:

3 Synes om

Hvor er de fine <3

1 Synes om

Jeg måtte akut operere en af Mimis yndlingsmus i dag. :open_mouth: Fyldet var på vej ud af 3 huller og den manglede halvdelen af det ene øre.
Musen er blevet døbt Igor, da den begynder at ligne Frankensteins monster… :tihi: Jeg tror, at jeg skal til at sy hendes legetøj med sort tråd… :klappe:

8 Synes om

:purple_heart: :blue_heart:

Tillykke til jer to – hvor er tråden med billeder fra jeres store dag?

2 Synes om

Det er vist meget godt vi har valgt at holde påske i Tjekkiet :slight_smile:

6 Synes om

Ellers havde vi besøgt jer…

(På en dag hvor Laura ikke skulle ud og lege med en… hvilket hun nærmest forstår at gøre hver dag)

:heart_eyes:

Mig ha’!!

7 Synes om

Den findes ikke endnu da vi venter på billederne fra fotografen :slight_smile:

1 Synes om