Påskefred ved Limfjorden
Mon ikke vi finder en dag, når vi er hjemme igen
Taget lige uden for min hoveddør her i Blævreskoven på Østsjælland tidligere i dag - DAMN der er faldet sne …
Ja og nået af det har endda nået at smelte og blive til en stor sø… her færst i april…
Nemlig. Og derfor skal jeg ud og tage mig en svømmer om lidt
og med sådan en lang-lyve-pinochio-næse behøves du jo heller ikke en snorkel…
Vi har været i Prag zoo og Botanisk have i Liberec
Hvorfor tænker jeg @Tante_Tut hver gang jeg så en
Tak Jeanette – det er Sulcata skildpadder – store, skønne og smukke.
Der var utrolig mange forskellige skildpadder i prag zoo, det er flotte og fascinerende dyr
Jeg har selv haft skildpadder, da jeg havde dam ude ved kattene, men skal jeg have skildpadder igen skal det være landskildpadder
Jeg synes lige jeg vil give alle KG pigerne herinde en friskplukket buket fra haven … og fordi jeg er i forårshumør, så er den også til KG drengene
Bemærk at der er indlagt Bi - så bestøvningen er i gang
Tusind tak for den smukke buket
Nu er et af de vigtigste møbler ved at være samlet og sat op. Der mangler lige en skrue i væggen og et par puder/hængekøje.
Næste projekt bliver reolen, som helt klart også er et vigtigt møbel. Jeg synes at det er hårdt at have alle mine bøger pakket ned i kasser…
Jeg hilste på årets første Brumbasse i dag, så det ER forår
Manden har haft én bette gave med hjem til den bette - nu er hun SÅ klar til også at vaske, tørre, og børste kat til udstilling.
Fra dagens tur i min skov - (hvor er jeg bare glad for at bo her )
Det sidste billede viser med al tydelighed at jeg har ret når jeg igen og igen har fortalt venner og bekendte, at der er ægte indianere inde i skoven. Det er et indiansk tegn til, at de skal holde til venstre. Det ved blegansigter ikke, kun os der har Indianermærket fra FDF … eller så’en …
Ha’ en dejlig aften
Indianertegn:
DAMN! Du har min uforbeholdne respekt - hvis vi ses IRL, så vil jeg titulere dig Hr. Esben
Det eneste minde jeg har, er mit medlemskort
Selvom det næppe bliver meget jeg kommer på bukkejagt i år, så var det nu meget godt at komme på skydebane med riflen i går
Fik bekræftet at Tikka’en stadig rammer lige der, hvor jeg sigter det er nu meget rart at få bekræftet ind i mellem. Så kommer der ingen dumme overraskelser.
100 meters afstand, cal .308 win. Tre skud placeret næsten oveni hinanden
Og det var heldigvis dejligt konsekvent.
Men pladen trænger til en udskiftning. Den har stået model til så mange indskydninger af riffel, at der nu faktisk kun er de afdæknings-klistermærker, som giver lidt modstand til kuglen inden den rammer sandbanken bagved Vi trænger efterhånden til både ny plade og skiver