Fotografier - uden katte

Påskefred ved Limfjorden :hjerte:

10 Synes om

Mon ikke vi finder en dag, når vi er hjemme igen :slight_smile:

1 Synes om

Taget lige uden for min hoveddør her i Blævreskoven på Østsjælland tidligere i dag - DAMN der er faldet sne …

1 Synes om

Ja og nået af det har endda nået at smelte og blive til en stor sø…:slem: her færst i april… :slem:

2 Synes om

Nemlig. Og derfor skal jeg ud og tage mig en svømmer om lidt :slight_smile:

og med sådan en lang-lyve-pinochio-næse behøves du jo heller ikke en snorkel… :muhaha:

1 Synes om

Vi har været i Prag zoo og Botanisk have i Liberec :grin::grin:

Hvorfor tænker jeg @Tante_Tut hver gang jeg så en

:grin::grin:

6 Synes om

:heart_eyes:

Tak Jeanette – det er Sulcata skildpadder – store, skønne og smukke.

1 Synes om

Der var utrolig mange forskellige skildpadder i prag zoo, det er flotte og fascinerende dyr :slight_smile:
Jeg har selv haft skildpadder, da jeg havde dam ude ved kattene, men skal jeg have skildpadder igen skal det være landskildpadder :slight_smile:

2 Synes om

Jeg synes lige jeg vil give alle KG pigerne herinde en friskplukket buket fra haven … og fordi jeg er i forårshumør, så er den også til KG drengene :wink:

Bemærk at der er indlagt Bi - så bestøvningen er i gang :slight_smile:

11 Synes om

Tusind tak for den smukke buket :grin:

1 Synes om

Nu er et af de vigtigste møbler ved at være samlet og sat op. Der mangler lige en skrue i væggen og et par puder/hængekøje.


Næste projekt bliver reolen, som helt klart også er et vigtigt møbel. Jeg synes at det er hårdt at have alle mine bøger pakket ned i kasser…

7 Synes om

Jeg hilste på årets første Brumbasse i dag, så det ER forår :slight_smile:

1 Synes om

:joy: Manden har haft én bette gave med hjem til den bette - nu er hun SÅ klar til også at vaske, tørre, og børste kat til udstilling. :love:

30127154_10213494237804983_5916289331089113088_n

15 Synes om

Fra dagens tur i min skov - (hvor er jeg bare glad for at bo her :heart:)

Det sidste billede viser med al tydelighed at jeg har ret når jeg igen og igen har fortalt venner og bekendte, at der er ægte indianere inde i skoven. Det er et indiansk tegn til, at de skal holde til venstre. Det ved blegansigter ikke, kun os der har Indianermærket fra FDF … eller så’en … :slight_smile:

Ha’ en dejlig aften :+1:

Indianertegn:

11 Synes om

FDF indianer mærke har jeg ikke, men der var andre

8 Synes om

DAMN! Du har min uforbeholdne respekt - hvis vi ses IRL, så vil jeg titulere dig Hr. Esben :+1:

Det eneste minde jeg har, er mit medlemskort :frowning:

2 Synes om

Jow, meget passende :wink:

5 Synes om

Selvom det næppe bliver meget jeg kommer på bukkejagt i år, så var det nu meget godt at komme på skydebane med riflen i går :slight_smile:
Fik bekræftet at Tikka’en stadig rammer lige der, hvor jeg sigter :slight_smile: det er nu meget rart at få bekræftet ind i mellem. Så kommer der ingen dumme overraskelser.


100 meters afstand, cal .308 win. Tre skud placeret næsten oveni hinanden :slight_smile:
Og det var heldigvis dejligt konsekvent.
Men pladen trænger til en udskiftning. Den har stået model til så mange indskydninger af riffel, at der nu faktisk kun er de afdæknings-klistermærker, som giver lidt modstand til kuglen inden den rammer sandbanken bagved :tihi: Vi trænger efterhånden til både ny plade og skiver :smiley:

3 Synes om

Sikke en dejlig følelse at smide ud.

3 Synes om