Fredericia 31. marts + 1. april 2012

Så er der åbent for tilmelding til JYRAKs forårsudstilling:

31. marts og 1. april 2012

Messe C
Vestre Ringvej 101
7000 Fredericia

Tema: Udstillingen er en del af den store Vild Med Dyr messe.
Udstillingen følger messens daglige åbningstid som er 10,00 - 17,00. Der skal betales entre som publikum ved indgangen til messen - der betales IKKE yderligere entre for at komme ind og se udstillingen.

Lørdag:
Breed BIS for ABY under forudsætning af min. 50 tilmeldte ABY og min. 50 øvrige kat. III katte.
Præsentation af JYRAKs topkatte
Præsentation af Birmaklubbens topkatte
Dommereksamen i kategori IV for Minna Krogh

Søndag:
Breed BIS for BUR under forudsætning af min. 50 tilmeldte BUR og min. 50 øvrige kat. III katte.
Exotic sjov.

Begge dage:
Agility for kat
Junior Handling

Udstillingsgebyrer:
For at give udstillerne med de antalsmæsigt små racer, der er særligt fokus på denne gang mulighed for at tage et par ekstra katte med, giver vi lidt rabat:
Kat IV: 3 første katte normalt gebyr - 4. og efterfølgende katte kr. 175,- gælder kun lørdag
ABY: 3 første katte normalt gebyr - 4. og efterfølgende katte kr. 175,- gælder kun lørdag
BUR: 3 første katte normalt gebyr - 4. og efterfølgende katte kr. 175,- gælder kun søndag

Inviterede dommere:

Hanne Sofie Sneum, DK - All round
Helene Lis-Glader, S - III
Andreas Woelm, D - I, II
Martti Peltonen, S - II, III, IV
Elena Noskova, RU - All round
Vera Vasilieva, RU - I, III, IV
Sabine Drieling, D - III, IV

Vel mødt i Fredericia!
VH
Susanne

Jeg har allerede planlagt turen :smiley: Sidder bare og venter spændt på info om showhotel :tihi: tager en weekend tur sammen med Charlotte derned :smiley: (så har Yasha det bare bedst åbenbart med udstilling - han er ikke vildt med at sku stå op kl 4:15 for at komme på udstilling…)

Nej, det kan jeg godt forstå - det er heller ikke lige min favoritdisciplin :slight_smile:
VH
Susanne

Jah, jeg har tilmeldt McCoy til begge dage :smiley: Selvom jeg godt nok lige skulle tælle et par gange for at være sikker på at det var ungdyr han skulle tilmeldes i :høhø:

Så jeg kommer med
Eife’s Ebenezar McCoy, EUR ns 22, kl. 11

Iiiiih altså…man kan ikke sige Jyrak ligger på den lade side. ( har stadig ondt i benene fra Brædstrup). Hmmm skal man tage en eller 2 dage ?

Så er der ihvertfald tilmeldt 3 abyer til om lørdagen, vi venter lige og ser om de også skal være med om søndagen

Vi kommer med Snus og Betty :slight_smile:
Begge dage, naturligvis.

Jeg fik lige 2 udstil certifikater i Brædstrup så det bliver 2 dage er jo lige i nabolaget for mig med 2 huskatte(Filur og Valkyrie). Filur er veteran begge dagene. Hvis Ronja har lært agility til den tid kommer hun muligvis med selvom jeg ikke rigtig har råd :tihi:

[COLOR=black]Jeg forsøger at overtale min bror og far til en familieudflugt lørdag. Hvis det lykkes (ellers søger jeg kørelejlighed :ups:) kommer jeg med:[/COLOR]
SP Pitho Crookshanks (Junior), MCO grp. III, kl. 2

[QUOTE=Gizzemissen;774966][COLOR=black]Jeg forsøger at overtale min bror og far til en familieudflugt lørdag. Hvis det lykkes (ellers søger jeg kørelejlighed :ups:) kommer jeg med:[/COLOR]
SP Pitho Crookshanks (Junior), MCO grp. III, kl. 2[/QUOTE]

Du kan selvfølgelig køre med os… men det er jo fra Århus… :slight_smile:

Mon man skulle søge noget samkørsel? :gruble:

Åhhh jeg glæder mig så meget til denne udstilling :wehu:

Nu skal jeg bare bestemme mig for hvem jeg skal tage med :gruble:

Åh jeg skal i hvert fald med som publikum, hvis jeg kan. :S

Jeg regner med at dukke op med 2-3 abyer.

Håber der kommer nok til Breed BIS :kryds:

[QUOTE=Wijelo;775011]

Håber der kommer nok til Breed BIS :kryds:[/QUOTE]

Det håber vi andre også :stuck_out_tongue:

Jeg regner med at komme med mindst én KOR (måske kan jeg lokke nogle flere med også) :slight_smile:

SÅ er der tilmeldt - begge to begge dage…

IP DK Steenbergs Russian Yasha - kl. 6
Unni - kl. 14

Det skal nok blive hygge uanset :slight_smile: Sidste år var jo sk*de sjovt - så det bliver det da også i år :smiley:
Unni opgiver jeg dog nok at få med til det agility :tihi: Stole gider hun, men rigtige spring, så kigger hun på mig, som om jeg er tosset - det er jeg jo egentligt også :tihi:
Er bange for, at der er for meget mellem ørerne på hende, til at hun gider det :tihi:

Synes bare Susanne skal skynde sig lidt med det showhotel :tihi:

Helt sikkert… Og også gerne til burmeserne om søndagen :høhø:

Ja tak - det håber jeg også, for det bliver slaraffenland for mig at gå og kigge så mange burmesere :smiley:

[QUOTE=PiaR;774955]Vi kommer med Snus og Betty :slight_smile:
Begge dage, naturligvis.[/QUOTE]

Så er de også tilmeldt :slight_smile: