Hmm… mon man skulle slæbe Brian med til det jyske, så han kunne hilse på Gammelmor???
Skal lige tænke lidt nærmere…
[QUOTE=Ann K;775053]Hmm… mon man skulle slæbe Brian med til det jyske, så han kunne hilse på Gammelmor???
Skal lige tænke lidt nærmere…[/QUOTE]
DET lyder som en fremragende idé ![]()
Springer over , det gamle skrog kan ikke holde til tre udstillinger i en måned .
Tror endda ikke den overlever de to jeg har tilmeldt til
S:S
Men jeg regner med at jeg skal tilmelde min lillebrors og Jaquelines bimse Alf i kastrat klassen.![]()
Jeg vil i hvert fald gerne anbefale denne udstilling. Det var rigtig hyggeligt sidste år. Desværre har jeg ikke noget at slæbe med i år, desværre. ![]()
hvad har Skaldepanden gjort, siden hun altid bare skal blive hjemme :?
[QUOTE=PiaB;775087]hvad har Skaldepanden gjort, siden hun altid bare skal blive hjemme :?[/QUOTE]Hun har valgt at anlægge pels - så meget, at det er diskvalificerende. ![]()
Venus ![]()
Kan du ikke bare barbere hende ![]()
[QUOTE=PiaB;775093]Venus
[/QUOTE]Og Veet. Begge dele er overvejet, men, der har FIFe være smarte, og skrevet i standarden, at katten ikke må have fået hårene fjernet. De er sørme snedige derinde i det der FiFe (og TICA og CFA)
Tilgengæld har vi fået lov til at deltage i Plantoramas fremvisning i Vejle.
Så er mit Danse-kuld tilmeldt, glæder mig så meget til at vise dem frem ![]()
Nu mangler jeg bare at finde ud af om nogen de små også skal tilmeldes enkelt bedømmelse, åhh det er svært at beslutte sig, udstillings abstinenserne siger hele kuldet, men penge pungen siger ingen ![]()
[QUOTE=Maibrit;775097]Og Veet. Begge dele er overvejet, men, der har FIFe være smarte, og skrevet i standarden, at katten ikke må have fået hårene fjernet. De er sørme snedige derinde i det der FiFe (og TICA og CFA)
Tilgengæld har vi fået lov til at deltage i Plantoramas fremvisning i Vejle.[/QUOTE]
Så på en flyer at Horsens kattekreds holder hobbyudstilling her om ikke så længe.
Er det almindeligt for de skaldede racer, at de anlægger pels efter neutralisationen:? NP har i sin egenskab af zoneterapeut været i et hjem med en Sphynx med pels - det havde den anlagt efter neutralisationen…
[QUOTE=Chicabee;775146]Så på en flyer at Horsens kattekreds holder hobbyudstilling her om ikke så længe.[/QUOTE]De gør de nemlig. Jeg skal dog lige se om dette semesters masseslagtning af min SU giver mig et ekstra overskud.
[QUOTE=dkkorat;775152]Er det almindeligt for de skaldede racer, at de anlægger pels efter neutralisationen:? NP har i sin egenskab af zoneterapeut været i et hjem med en Sphynx med pels - det havde den anlagt efter neutralisationen…[/QUOTE] Både ja og nej - det kommer vist helt an på hormonerne. Hun kan også være påvirket af det kolde vejr (vi har haft noget renovation på lejligheden i efteråret, så den har været lidt af en fryser at bo i). Det eneste jeg vist kan sige konstruktivt er, nogle Sphynxer anlægger pels, andre gør ikke, og der spiller så mange faktorer ind.
Tak for forklaringen:)
Argh IGEN er det i min arbejdsweekend. Men der er da tid til at søge fri, så det må jeg jo hellere ![]()
Så jeg satser på at komme om lørdagen ![]()
[QUOTE=TrekkieGrrrl;775160]Argh IGEN er det i min arbejdsweekend. Men der er da tid til at søge fri, så det må jeg jo hellere ![]()
Så jeg satser på at komme om lørdagen :)[/QUOTE]
Så håber jeg, at vi ses - så har du vel Ib med? ![]()
Så håber jeg at vi får hilst? (Og at du kan genkende mig, for jeg er bare så distræt på udstillinger og det der med at genkende folk går ikke altid for godt
)
Jeg så dig faktisk flere gange i Brædstrup, men du var travlt optaget med at tegne og fortælle med arme og ben ![]()
Ja, det kunne vist godt være mig… :høhø:
Jeg hader jo at afbryde, når andre er godt igang med at fortælle :høhø: