Fredericia 31. marts + 1. april 2012

Har nu også tilmeldt:

Kronhedes Cheeky Cheetah aby n kl. 8.

Vi arbejder meget hårdt på at få de krævede 50 katte til Aby Breed Bis. Så er der nogen der kan overveje turen til Fredericia d. 31.03.2012 en ekstra gang ville det bare være super.

Vi regner med pt. at have ca. 40 katte tilmeldt eller snart tilmeldt :slight_smile: kan vi ikke finde de sidste 10 stks. :kryds: Det vil være så flot at se 50 smukke abyer til deres helt eget show.

Så kender I nogen, der har en aby og som måske kan overtales til at udstille bare en enkelt dag, så sig til.

Burgardiner mm. kan sagtens udlånes. Jeg har i hvertfald ekstra sæt af alt.

Lige i dette øjeblik hedder den 33 ABY, og jeg er da ret sikker på at det KAN lade sig gøre at finde de sidste - andet ville da være tovlig, for det bliver nok ikke en hverdagsbegivenhed at ABY kan få eget BIS lige med det samme :slight_smile:
Bortset fra det: Vi mangler så de her 17 x ABY og 14 x kat. IV katte. Det kan godt nåes endnu - MEN vær opmærksom på at der nu er under 100 pladser tilbage om lørdagen, der er næppe tvivl om at denne udstilling bliver udsolgt om lørdagen, så vent ikke for længe med at tilmelde dem, hvor vi helst skal nå et vist antal…!
VH
Susanne

de 14 x kat. IV katte, har jeg nu gjort til 18.

Jeg har
Dk Arjuna Mr Weasely med som kan kalde sig pensionist (brun tabby masket Seychellois korthår)
Quasana´s Djintan voksen (blå tortie balineser)
Dk Kamyne Røde Slyngel (rød spottet orientalsk langhår)
Dk Kamyne Hexia De Trick (Balineser skal farvebedømmes, da jeg vist har registreret hende forkert)

Hexia kommer måske også søndag med hendes ny ejer. Som ikke helt vil stå ved hende endnu

[QUOTE=line_refsgaard;797713]de 14 x kat. IV katte, har jeg nu gjort til 18.
[/QUOTE]
Det er faktisk lige modsat - vi manglede 14 og med dine 4 ekstra tilmeldinger mangler vi nu kun 10 :thumbup: Så mon ikke nok vi får samlet nok sammen til eksamen for Minna Krogh, det ville bare være super!
Og pt. mangler vi så 16 x ABY (og rigtigt mange BUR, jeg tror ikke der bliver nok til Breed BIS, men special show bliver der nu under alle omstændigheder)
VH
Susanne

YES Line!! :ok:

Vi skal bare ha stampet de sidste 10 op af jorden også!!

Og GO-GO-GO Aby-Peps! :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

/Mette

Hvor gerne jeg end ville, så ta’r jeg altså ikke Phumba med. Jeg er sikker på hun ikke ville synes spor om det :frowning:

Til gengæld sidder jeg (med bævende hjerte, for SÅ vild var hun ikke med det i Plantorama, men hvis nu hun har sit eget bur, så :kryds: …) og forsøger at tilmelde Adelie (CRX, desværre - i denne sammenhæng) men… hvilken klasse hører hun til i? 9 eller hvad? Hun er 2 år gammel, kastrat og har kun certs fra da hun var fertil…

[QUOTE=TrekkieGrrrl;797798]Hvor gerne jeg end ville, så ta’r jeg altså ikke Phumba med. Jeg er sikker på hun ikke ville synes spor om det :frowning:

Til gengæld sidder jeg (med bævende hjerte, for SÅ vild var hun ikke med det i Plantorama, men hvis nu hun har sit eget bur, så :kryds: …) og forsøger at tilmelde Adelie (CRX, desværre - i denne sammenhæng) men… hvilken klasse hører hun til i? 9 eller hvad? Hun er 2 år gammel, kastrat og har kun certs fra da hun var fertil…[/QUOTE]
Lad bare Phumba slippe - det skal være fornøjeligt for katten, ellers er det bedre at lade den blive hjemme. Og Adelie starter i klasse 10, kastrat klasse.
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;797799] Og Adelie starter i klasse 10, kastrat klasse.
VH
Susanne[/QUOTE]

:dokdok: Nåh ja, selvfølgelig! DOH!

Øhm hvordan skal jeg skrive for at få bur ved siden af de tre siatalere? Kommer det af sig selv når det er samme ejer?

Hm nu er hun tilmeldt men jeg kan ikke se hende under mine Brugerdata??? Til gengæld har jeg fået en bekræftelses-mail, det fik jeg ikke på de tre første :tihi:

Kan “nogen” lige kigge efter og se at hun er der? Ramdals Adelie?

[QUOTE=TrekkieGrrrl;797809]Hm nu er hun tilmeldt men jeg kan ikke se hende under mine Brugerdata??? Til gengæld har jeg fået en bekræftelses-mail, det fik jeg ikke på de tre første :tihi:

Kan “nogen” lige kigge efter og se at hun er der? Ramdals Adelie?[/QUOTE]
:ok: - den er go´ nok, hun er der. Og de kommer helt automatisk til at stå ved siden af hinanden, når de er tilmeldt med samme ejer :slight_smile:
VH
Susanne

Vi har frameldt DK * JeaTri´s Magtech Magnum - KBL d 24 da han er blevet solgt og flyttet til nyt hjem :thumbup:

Vi har dog valgt at tage hans røde søster med istedet for DK * JeaTri´s Schönebeck Special - KBL d 09 24 kl. 11. Hun har tidligere kun været med i Vorbasse, som kuld, så det kunne være skøn at få en vurdering på hende.

Nogen der kan huske hvornår det er sidste frist for betaling? :slight_smile:

1. marts

Lisbeth - Som jeg oplevede Delle sidst, så var problemet ikke stedet, for det var hun jo ikke utryg ved. Hun var bare jævnt pissed over at skulle dele først transportkasse og så senere bur med de der dumme ildelugtende drenge :wink:

Dagens tal:
ABY om lørdagen: 37
Kat IV om lørdagen: 31
BUR om søndagen: 15
EXO om søndagen: 17

• og endelig antal ledige pladser: Lørdag 63, søndag stadig god plads.
    VH
    Susanne

[QUOTE=Susanne W;798582]Dagens tal:
ABY om lørdagen: 37
Kat IV om lørdagen: 31
BUR om søndagen: 15
EXO om søndagen: 17

• og endelig antal ledige pladser: Lørdag 63, søndag stadig god plads.
    VH
    Susanne[/QUOTE]

Muligheden for Breed BIS for ABY er der da.

Kom så ABY folk!!! Det vil være fedt med et Breed BIS i ABY…

Ja, jeg håber det bare var det. For det nytter jo ikke hvis ikke hun kan tages ud af buret uden at bide (det var RENT held hun ikke bed mig i hånden, det var kun fordi hun ramte mit ur) - men nu ser vi. Den lille transportkasse jeg har er nem at skille ad så der kan man jo bare ta’ låget af når hun f. eks. skal til dyrlægetjekket - hvis ikke hun bare valser ud af sig selv :kryds:

På hendes tildligere bedømmelser har hun fået ros for at være sådan en dejlig “primadonna” der var god til at præsentere sig selv… så jeg håber da det hjælper når hun netop ikke skal tvinges til at være sammen med drengene :slight_smile:

Trekkie - Det håber jeg :slight_smile:

Synes godt nok ventetiden er lang på denne udstilling, især når det er min næste udstilling… Skal dog ikke gå steward i denne weekend,
Har valgt at holde fri, også gå og nyde hele messen og udstillingen, og få taget en masse billeder!!! især af bimserne topkatteshow om lørdagen.

Må man egentlig “dope” en kat med Zylkene inden en udstilling?