Fredericia 31. marts + 1. april 2012

[QUOTE=tzari;802078]WHAT er lørdag udsolgt allerede :frowning: tilmeldte idag…Kan man sætte katte på vente liste eller hvordan havde da planlagt at ville med begge dage :frowning:
[/quote]
Man kan i vores udstillingssystem se, når der er under 100 pladser tilbage, så man ikke kommer for sent, og det er altid en god ide at tilmelde tidligt for en sikkerheds skyld. Der er rigtig meget pres på denne udstilling, og vi har simpelthen brugt alle burene nu :ok: Vi laver ikke ventelister - i vores udstillingssystem kan man jo til- og framelde direkte, og når nogen melder fra bliver pladsen som regel opsnappet med det samme inden vi har mulighed for at registrere det. Bedste tip: Prøv midt nat om nogen har afmeldt sent om aftenen så der er blevet et enkelt lille hul. Chancen for at få plads lørdag i Fredericia er meget lille, der har længe været pres på lørdag.

Hørte rex klubben har stand og vil gerne have Ronja(selkirk rex) med som reklame til dem. Må hun komme med uden for bedømmelse når hun ikke er omregistreret endnu. Tror nemlig jeg venter med omregistrering til der har været godkendelses show så jeg har de 400 kr til noget andet sjov pt. Lige nu kan hun jo lige meget hvad ikke få cert men kun få en bedømmelse hvis hun er med i bedømmelse:?

Nej, der skal være søgt FIFe stamtavle for at hun kan tilmeldes udstillingen, og der må ikke være katte i hallen, som ikke er i kataloget - FIFe showrules, så der er desværre ingen mulighed for at dispensere. Og ja, hun kan få en bedømmelse, men ingen certifikat, det er helt korrekt.

Og for god ordens skyld: Der er stadig plads søndag, ca. 75 i dette øjeblik, men det kan også ret hurtigt ændre sig.
VH
Susanne

Hvor er det hyggeligt at du kommer Lissi med dine flotte katte og vil komme til bimsernes topkatteshow

Haha Susanne - to sjæle én tanke…

(Hvem var det der kaldte os for Junior & Senior i weekenden? :tihi: )

/Mette

Og kagebord…:thumbup: - det bliver et fint topkatteshow :slight_smile:

[QUOTE=Mette Mejdahl;802165]Haha Susanne - to sjæle én tanke…

(Hvem var det der kaldte os for Junior & Senior i weekenden? :tihi: )

/Mette[/QUOTE]
Det kan jeg ikke huske - men jeg hørte det godt lige i min ørechokoladesnegl :slight_smile:
(Og hvad mener du med at Brian peb lidt over manglende plads 4000 m2 til trods? Jeg synes da nærmest jeg ligefrem så glimt af panik nu og da over alt det vi skal have slæbt ind og stillet an :høhø:)
VH
Susanne

:sshh::sshh::sshh:
Jeg bliver helt træt bare ved tanken! :besvimer:
Kan vi ikke komme torsdag og starte med at stille op tror du?
Ellers kan vi da nærmest ligeså godt blive i hallen fra fredag til lørdag :klapper:

Nå, det skal nu nok gå - det bliver SÅ stort & SÅ fedt! :wehu:

/Mette - som glæææææder sig:klap:

Jeg har været én af dem som sad med Jyrakudstilling åben og trykkede F5 heeeele dagen fordi jeg ville med begge dage og lørdag var udsolgt!

Men jeg blev ved og holdt øje, og til sidst var der pludselig 4 ledige pladser fordi én (eller flere) havde afmeldt og så skyndte jeg mig bare at tilmelde :smiley:

Hej Kia
Tak og i lige måde - du har jo hele to smuksakker med til topkatteshow :slight_smile: Det skal nok blive hyggeligt

[QUOTE=DK Thomani;802171]Jeg har været én af dem som sad med Jyrakudstilling åben og trykkede F5 heeeele dagen fordi jeg ville med begge dage og lørdag var udsolgt!

Men jeg blev ved og holdt øje, og til sidst var der pludselig 4 ledige pladser fordi én (eller flere) havde afmeldt og så skyndte jeg mig bare at tilmelde :D[/QUOTE]

Ja, og det lykkedes da også Joan at tilmelde 4 katte lørdag aften, selvom der først på aftenen var helt udsolgt :slight_smile: Så bliv ved med at prøve :slight_smile:

[QUOTE=Ohlsson;802182]Hej Kia
Tak og i lige måde - du har jo hele to smuksakker med til topkatteshow :slight_smile: Det skal nok blive hyggeligt[/QUOTE]

Lissi: Jeg har kun Kaitlyn med, Cassiopeia har termin 2 uger før Fredericia, så må blive hjemme, men det skal nok blive rigtig hyggeligt

Og lørdag aften fik vi også luget lidt ud, der var nogle få katte der var tilmeldt 2 gange samme dag - det gav også lidt luft. OG endelig fintælling af burpark, så strakte vi den med 25 katte ekstra OG fik tidligt søndag morgen endnu en dommer på, så der nu er 11 dommere, og så skal vi måske endda have en enkelt dommer mere, der kun skal dømme lørdag. Så der er såmænd en grund til at Brian flår sig lidt i håret, der ER virkelig proppet med katte og udstillere og topkattebegivenheder osv :slight_smile: Oprindeligt var Messe C liiidt spændte på om vi overhovedet kunne fylde hele hal C ud - lige nu er vi tæt på at have pladsmangel :høhø:
VH
Susanne

Puha alle de kager, det bliver ikke en sund lørdag

Og jeg glemte at nævn blandt det der fylder: Der kommer faktisk hele 11 specialklubber med en stand på udstillingen - way to go :thumbup: Michelle Garnier og hendes adfærds"show" og Pil med sin bog, FIP raffle, Hittekat og en dyreklinik midt i det hele med live scanninger af specielt hjerter - der bliver nok at se på og ikke mindst bruge lidt penge på :høhø: JYRAK topkatte, birmaklub topkatte samt SUA topkatte. Breed BIS ABY, special show BUR samt ekstra sjov med EXO søndag, hvor vi får placeret de 10 bedste EXO. Py-ha - mon så der er mere? Nå jo, junior handling og agility for kat. Men så tror jeg næsten også det hele er med… måske…
HUSK STOLE, hvis I vil sidde ned i løbet af dagen! Og vi kan anbefale fornuftigt fodtøj - halgulvet er beton og på ingen måde egnet til at gå på en hel dag i dansesko :tihi:
VH
Susanne

Ah, jeg mente nemlig nok at JYRAK ikke førte ventelister :slight_smile:

[QUOTE=Susanne W;802187] Oprindeligt var Messe C liiidt spændte på om vi overhovedet kunne fylde hele hal C ud - lige nu er vi tæt på at have pladsmangel :høhø:
VH
Susanne[/QUOTE]

Kattefolk rules :rock:

Jeg er så kommet til at melde mig til som steward om søndagen. Men lørdag har jeg tilladt mig at holde fri

[QUOTE=Susanne W;802187]Og lørdag aften fik vi også luget lidt ud, der var nogle få katte der var tilmeldt 2 gange samme dag - det gav også lidt luft. OG endelig fintælling af burpark, så strakte vi den med 25 katte ekstra OG fik tidligt søndag morgen endnu en dommer på, så der nu er 11 dommere, og så skal vi måske endda have en enkelt dommer mere, der kun skal dømme lørdag. Så der er såmænd en grund til at Brian flår sig lidt i håret, der ER virkelig proppet med katte og udstillere og topkattebegivenheder osv :slight_smile: Oprindeligt var Messe C liiidt spændte på om vi overhovedet kunne fylde hele hal C ud - lige nu er vi tæt på at have pladsmangel :høhø:
VH
Susanne[/QUOTE]

Jeg er stadig LIDT bekymret over at jeg ikke kan se Adelie som tilmeldt. De tre andre, men ikke hende. Vil du godt tjekke igen at hun ikke er blevet luget ud ved et uheld L
(og HVIS hun skal afmeldes, hvordan gør jeg så egentlig det når hun ikke står under mine brugeroplysninger?)

sådan lidt an på, hvornår jeg kan få Charlotte med fra Aalborg (og hvornår jeg selv kan slippe væk fra kommunekontoret), så kommer vi gerne og slæber lidt fredag eftermiddag, når kattene lige er smidt ind på hotellet :slight_smile: hvis I altså stadig går og knokler på det tidspunkt :tihi:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;802231]Jeg er stadig LIDT bekymret over at jeg ikke kan se Adelie som tilmeldt. De tre andre, men ikke hende. Vil du godt tjekke igen at hun ikke er blevet luget ud ved et uheld L
(og HVIS hun skal afmeldes, hvordan gør jeg så egentlig det når hun ikke står under mine brugeroplysninger?)[/QUOTE]

Hey!

Ramdals Adelie ér tilmeldt Lørdag :slight_smile:

Hvis du ikke kan se hende under dine bruger oplysninger OG vil have hende afmeldt (inden sidste frist :wink: ), så skriver du bare til Peter :slight_smile:

/Mette

Pia: Jeg kan ikke svare dig på hvad tid vi skal være ude af hallen fredag (mener messehallen havde et tidspunkt vi skulle være ude på sidste år), men måske Susanne ved det - jeg tror hun sover nu, men svarer nok når hun kan :wink:

Al hjælp er altid meget velkommen OGSÅ på udstillingen, hvor Tina koordinerer hvor vi mangler hjælpende sjæle! :ok:

/Mette

[QUOTE=Mette Mejdahl;802279]Pia: Jeg kan ikke svare dig på hvad tid vi skal være ude af hallen fredag (mener messehallen havde et tidspunkt vi skulle være ude på sidste år), men måske Susanne ved det - jeg tror hun sover nu, men svarer nok når hun kan :wink:

Al hjælp er altid meget velkommen OGSÅ på udstillingen, hvor Tina koordinerer hvor vi mangler hjælpende sjæle! :ok:

/Mette[/QUOTE]

Jeg mener faktisk at vi skulle være ude kl. 20 sidste år…meeen der har jo været en enkelt udstilling ind imellem så jeg kan huske forkert.

Vi mangler altid hjælp…især lørdag efter udstillingen, så kan man svinge en støvsuger og tømme en pose osv er man bare mere end velkommen.
Under udstillingen mangler vi altid hjælp ved indgangen, jeg ved Tina bliver henrykt hvis man tager en halv time ved døren :slight_smile:

KH
Lone

[QUOTE=Susanne W;802192]Og jeg glemte at nævn blandt det der fylder: Der kommer faktisk hele 11 specialklubber med en stand på udstillingen - way to go :thumbup: Michelle Garnier og hendes adfærds"show" og Pil med sin bog, FIP raffle, Hittekat og en dyreklinik midt i det hele med live scanninger af specielt hjerter - der bliver nok at se på og ikke mindst bruge lidt penge på :høhø: JYRAK topkatte, birmaklub topkatte samt SUA topkatte. Breed BIS ABY, special show BUR samt ekstra sjov med EXO søndag, hvor vi får placeret de 10 bedste EXO. Py-ha - mon så der er mere? Nå jo, junior handling og agility for kat. Men så tror jeg næsten også det hele er med… måske…
HUSK STOLE, hvis I vil sidde ned i løbet af dagen! Og vi kan anbefale fornuftigt fodtøj - halgulvet er beton og på ingen måde egnet til at gå på en hel dag i dansesko :tihi:
VH
Susanne[/QUOTE]
Kommer Felicious ikke?