Fredericia 31. marts + 1. april 2012

Tak i lige måde. Det er sikkert en lidt længere rejse, end Rags vil bryde sig om, men stadig under to timer i toget, så det går nok. :slight_smile:

Så må du jo sige til hvis jeg skal sende manden ned og hente dig på stationen. :slight_smile:

Ja, tak - det vil gøre det meget nemmere.:ok: Jeg vender tilbage, når tiden nærmer sig. :slight_smile:

Iih, kommer du også Finn :smiley: Så vil jeg glæde mig til at møde både dig og Rags

Tak i lige måde, Eva. Der skal jo være noget kortshårs-modspil til alle de Abyer. :slight_smile:

Ja nemlig ja… Bortset fra at når du kommer lørdag, så skal du slet ikke konkurre mod dem til NOM eller andet :tihi:

Vi har tilmeldt 2 katte til begge dage og overnatning i Kry-i-Ly. Glæder os til en hyggelig weekend med de røde og creme farver :slight_smile:

[QUOTE=FinnFrode;801612]Har i går aftes tilmeldt
Dushara Tatters and Rags, SOM-n, klasse 10 - men kun lørdag[/QUOTE]

Ender da vist snart med at jeg skal have en huskeseddel med over alle de mennesker jeg skal forsøge at finde og hilse på :tihi:

Alternativt må jeg håbe jeg støder ind i nogen og nogen støder ind i mig - og så ærge mig bagefter over dem jeg missede :høhø:

[QUOTE=Gizzemissen;801818]Ender da vist snart med at jeg skal have en huskeseddel med over alle de mennesker jeg skal forsøge at finde og hilse på :tihi:

Alternativt må jeg håbe jeg støder ind i nogen og nogen støder ind i mig - og så ærge mig bagefter over dem jeg missede :høhø:[/QUOTE]

Enig :høhø:

Men mig kan du ikke undgå at støde på :tihi:

[QUOTE=Gizzemissen;801818]Ender da vist snart med at jeg skal have en huskeseddel med over alle de mennesker jeg skal forsøge at finde og hilse på :tihi:

Alternativt må jeg håbe jeg støder ind i nogen og nogen støder ind i mig - og så ærge mig bagefter over dem jeg missede :høhø:[/QUOTE]

I og med at jeg jo har standen med, så er det da oplagt at man lige svinger forbi hos mig - eller aftaler mødested der :slight_smile:
Jeg er der helt sikkert - undtagen når Brian skal til dommer eller deltage i agility…

Jeg har en elendig hukommelse, så jeg plejer at lave mig en lille snydeliste til at have i kataloget. :tihi:

WHAT er lørdag udsolgt allerede :frowning: tilmeldte idag…Kan man sætte katte på vente liste eller hvordan havde da planlagt at ville med begge dage :frowning:

Hørte rex klubben har stand og vil gerne have Ronja(selkirk rex) med som reklame til dem. Må hun komme med uden for bedømmelse når hun ikke er omregistreret endnu. Tror nemlig jeg venter med omregistrering til der har været godkendelses show så jeg har de 400 kr til noget andet sjov pt. Lige nu kan hun jo lige meget hvad ikke få cert men kun få en bedømmelse hvis hun er med i bedømmelse:?

Jeg ville meget gerne ha’ været med… men Hope PP har termin i den weekend, så jeg bliver hjemme

[QUOTE=tzari;802078]WHAT er lørdag udsolgt allerede :frowning: tilmeldte idag…Kan man sætte katte på vente liste eller hvordan havde da planlagt at ville med begge dage :frowning:
[/QUOTE]

Allerede d. 21.2. blev der varslet om at de var ved at løbe tør for pladser lørdag :slight_smile:

Om der er venteliste aner jeg ikke… :slight_smile: Jeg tror mere det er noget med at være vågen og så ind og tjekke ofte, det peljer det…

har været uden net godt stykke tid nu :frowning: Ok må holde øje vil da med begge dage NÅ. hvor få pladser var der da lørdag?

Tzari - Men du kan jo da spørge om det med venteliste, du kan jo allerhøjest få nej :slight_smile:

jep skriver da en mail med det samme så :slight_smile:

YAY! Jeg glæder mig til at hilse på dig! Jeg kan kendes på min KatteGale-T-shirt - og sandsynligvis på at jeg er i nærheden af Ib så Susanne ikke bortfører ham :wink:

:lol: Jeg tager bare den store transportkasse med, så er der plads til Ibbermand på vejen hjem til det Sønderjydske :lol:

Hejsa!

Til Info kan jeg meddele at JYRAK ikke fører ventelister.
Den eneste løsning er at holde øje med om nogen afmelder og så skynde sig at tilmelde skulle der blive en ledig plads.

Det bliver en STOR udstilling! :wehu:
Brian pev lidt i weekenden, over at han kæmper med pladsen - Ja, 4000 m2 er åbenbart ikke hvad det hár været :smiley:
Nå men kender jeg Brian ret, så får han burplanen til at spille max selvom der kommer mange katte! :ok:

Søndag er der stadig ledige pladser, så dér er der gode muligheder for at komme med :slight_smile:

/Mette