Skal du have kat med Susanne ?
Det er ikke sikkert, at jeg har nogen at udstille til den tid. ![]()
Har du ikke din hjemmelavede coon pige ?
Gemalen har lovet vi tager en weekend syd på, så skal finde overnatning og så meldes der 2 exotics til, nemlig Dellemusen og Hello Kitty ![]()
MVH
Gitte
[QUOTE=GitteS;775199]Har du ikke din hjemmelavede coon pige ?
Gemalen har lovet vi tager en weekend syd på, så skal finde overnatning og så meldes der 2 exotics til, nemlig Dellemusen og Hello Kitty ![]()
MVH
Gitte[/QUOTE]
Det er ikke noget, jeg vil komme nærmere ind på i åbent forum.
Jeps. Et stks Ibbermand, han er selvskrevet.
Og Stevie er stadig lige præcis ikke 10 måneder (det er først den 6. april - på min svigermors fødselsdag
) så han er ikke en konkurrent til Ozzy - men… det er han vel egentlig ikke alligevel? Når de har to forskellige farver, vel?
Ozzy håber jeg jo så får et CAP mere det gik jo vældig fint sidste gang ![]()
[QUOTE=TrekkieGrrrl;775202]Jeps. Et stks Ibbermand, han er selvskrevet.
Og Stevie er stadig lige præcis ikke 10 måneder (det er først den 6. april - på min svigermors fødselsdag
) så han er ikke en konkurrent til Ozzy - men… det er han vel egentlig ikke alligevel? Når de har to forskellige farver, vel?
Ozzy håber jeg jo så får et CAP mere det gik jo vældig fint sidste gang :D[/QUOTE]
Så skal jeg nusse Ibber ![]()
Ja
Og til den tid er han sikkert vokset fra “lommestørrelsen” (jeg synes næsten jeg kan se ham volkse lige for tiden
)
Så må jeg have en stor taske med ![]()
Tak for advarslen ![]()
Helt ok, var ikke klogere, da jeg ikke har adgang til hulen pt.
MVH
Gitte
Helt ok, var ikke klogere, da jeg ikke har adgang til hulen pt.
MVH
Gitte
[QUOTE=DK Blackangel;775207]Så må jeg have en stor taske med ![]()
Tak for advarslen ;)[/QUOTE]
Hehe
Men vil det sige at du kommer med kat denne gang? Hvis altså alt går vel? Hvad med Mr. Jingles? Han er så flot på billeder, jeg ville gerne møde ham i virkeligheden
Og han har det da bedre, ikke?
Jeg slæber de tre drenge med som altid, regner jeg med
HVIS altså jeg kan få fri… Jeg SKAL ha’ fri! Altså!!!
Ja jeg deltager jo også as always. Skam lige ovenpå denne.hårde.weekend:-D
Men skal lige vælge hvem af mine killinger jeg beholder, da min anden pige som rykkede op i kl 7 desværre har fået et knæk.
Men jeg kommer, er jo næsten. Selskrevet.
Jaa vi glæder os til hobby udstillingen i Horsens. Håber dog på der kommer flere forskellige racer. Ellers ender vi i overflod af maine coon:-D har dog fået 3 Siamesere et par huskatte og en selkirk. Så skaldepanden burde også skulle med Maibrit.
[QUOTE=TrekkieGrrrl;775214]Hehe
Men vil det sige at du kommer med kat denne gang? Hvis altså alt går vel? Hvad med Mr. Jingles? Han er så flot på billeder, jeg ville gerne møde ham i virkeligheden
Og han har det da bedre, ikke?
Jeg slæber de tre drenge med som altid, regner jeg med
HVIS altså jeg kan få fri… Jeg SKAL ha’ fri! Altså!!![/QUOTE]
Jeg regner ikke med at slæbe andre med end mig selv. ![]()
Min plan er at komme en af dagende, men uden kat.
Og denne gang kommer der forhåbentlig ikke sygdom i vejen.
Så bliver det svært at få fat i Eva - hun “tegner og fortæller” altid om et eller andet spændende, hvis ikke hun går steward ![]()
[QUOTE=TrekkieGrrrl;775202]Jeps. Et stks Ibbermand, han er selvskrevet.
Ozzy håber jeg jo så får et CAP mere det gik jo vældig fint sidste gang :D[/QUOTE]
Nej, uanset alder, så kommer dine tre drenge aldrig til at konkurre om certifikatet… Det er først ved nomineringen (og de kan jo skulle op til forskellige dommere) at de begynder, når de alle bliver 10 måneder ![]()
[QUOTE=gitteholgaard;775228]
Men skal lige vælge hvem af mine killinger jeg beholder, da min anden pige som rykkede op i kl 7 desværre har fået et knæk. [/QUOTE]
Knæk? Som i haleknæk eller psykisk knæk? Håber det er det første bare… ![]()
Hov hov, siger du nu at jeg ikke også gør det som steward? ![]()
jeg siger ingenting :fløjte::fløjte:
det lader jeg dig om
med eller uden steward kittel på …
[QUOTE=PiaB;775261]jeg siger ingenting :fløjte::fløjte:
det lader jeg dig om
med eller uden steward kittel på …[/QUOTE]
:klapper: Det er der så vist ingen der tror på alligevel…
hov hov - hvad er det du insinuerer ? :høhø:
toshi og jeg kommer om alt går vel - men må nok vente med at tilmelde hende til jeg trods alt har hende her i dk- og har sendt tavlen ind. ellers bliver tilmeldingen nok noget rod s
desuden skal je står i specialklub stand begge dage.