Fredericia 31. marts + 1. april 2012

Tak :smiley:

:slight_smile:

.

Hvordan kan der være -7 pladser ledige om lørdagen nu?

:høhø: overbooking på et system der ikke sku ku overbookes - sejt! :tihi:

Hvis der er rigtig mange som har set de ledige pladser tidligere og har skyndt sig at tilmelde samtidigt, vil jeg gætte på.

Det er fordi vi har måttet skrue ned for max. kapaciteten mens et par fejlmeldinger trækkes ud og tastes igen :slight_smile: Der kommer nogle få papirtilmeldinger fra udlandet, og nogle af dem har været ganske kønt fejlbehæftede og må laves om igen-igen - og så skal vi lige sikre, at deres pladser ikke bliver opsnappet imens :slight_smile: Så derfor er der rent teknisk nedjusteret lige indtil det er på plads. (Og hvor svært er det så at udfylde en papirtilmelding korrekt med sin kats navn race og stambogsnummer? Ja, for nogle åbenbart en hel del sværere end man lige forestiller sig!!)
VH
Susanne

Men vil det sige at der måske er flere.ledige pladser. Første gang jeg ikke har meldt til på åbnigsdagen fordi jeg ikke vidste hvem jeg skulle ta med. Øvøvøv.

Så skal du være heldig at nogen afmelder sig og du når at snuppe pladsen - der er virkelig rift om de få pladser der bliver ledige når nogen afmelder!

/Mette

Mette har ret - der er med sikkerhed ingen ledige pladser til overs, de kommer kun hvis nogen framelder. Der er ikke andet for end at holde lidt øje med det, den korrekte halkapacitet justeres først på plads imorgen, når papirtilmeldingerne er checket igen-igen - men den ender altså på nul igen, medmindre nogen framelder.
Der er ca. 45 ledige pladser søndag, men der er svundet en del i dem de sidste 2 dage, så jeg ville ikke vente alt for længe med at tilmelde, hvis jeg ville være sikker på at komme med.
VH
Susanne

I dag da min mor tilmeldte var der -9 om lørdagen og 38 om søndagen. Så man skal nok også skynde sig hvis man vil med søndag.

Pt er der 36 pladser tilbage til søndag :wink:
Og -9 til lørdag :slight_smile:

Der er nu kun ca. 20 pladser tilbage søndag… vent ikke for længe med at tilmelde, de er sandsynligvis snart væk.
VH
Susanne

så er der betalt for udstillingen - og jeg er ved at bearbejde kontoret, så jeg kan slippe fra Vrå før 1430 :tihi:

Åh det kunne være at fru Hermann og jeg også heller må får betalt i eftermiddag , har jo fået penge af min lillebror og kæreste for deres to misser igår . Vi plejer jo at betale fældes med en note hvem og hvad og hvilke kat der betalt for på kvitteringen.
Som min lillebror så kærligt sagde igår , da jeg spurgte om de ikke lige ville smide penge af ved mig for udstilling og det shampoo vi har bestilt for dem.
Ja vol Herr general :høhø::høhø:

12 ledige pladser søndag. Overbooket lørdag, der bliver ikke flere ledige pladser selv i tilfælde af afmeldinger.
VH
Susanne

Og så er der udsolgt søndag også, der kommer kun ledige pladser i tilfælde af frameldinger. Der kan selvfølgelig stadig frit frameldes indtil sidste frist den 16. marts, MEN ledige pladser må forventes opsnappet med det samme.
Vi er på 610 katalognumre ialt :ok:
VH
Susanne

FEDT! :smiley:

Ej hvor er det fedt :ok:

Så kan jeg lære det, kan jeg, troede jeg havde masser af tid til at støve mine burmesere af, men nej, så ingen burmeser special til mig i år :frowning:

Øv hilsen
Linda - der trods alt er glad for, at det ikke lige var mine 4 der manglede for BIS BREED…

Hvad ske der egentlig ved en overbooking? Mangler der så bure eller hvad?