Fredericia 31. marts + 1. april 2012

Ja, det gad jeg også gerne vide.

Det HÅBER vi ikke :slight_smile: Det vi gør i stedet er at give nogle af dommerne lidt mindre at lege med - de plejer at have 3 dobbeltbure hver, men de har kun krav på 2 hver jvf. show rules. Så der er lidt - ganske lidt - at justere med ad den vej. Da der jo stadig kan frameldes frit, kan sammensætningen af katte jo sagtens nå at ændre sig mange gange endnu, så endelig dommerfordeling kan ikke laves endnu, jeg kan kun danne mig et overordnet indtryk. Først når den er endelig på plads kan vi se hvilke dommere det kan være OK kun at give 2 dobbeltbure. Endelig er der jo også flere, der selv har en Sturdi med, de frigiver også lidt bure - men ikke bunde.
Men alt i alt så bliver der fuldt hus - og der skal såmænd også nok blive et bur til alle katte :slight_smile: Også selv om stakkels Brian kommer til at flå sig en del i de sidste hårrødder fra nu af :høhø:
VH
Susanne

[QUOTE=mea culpa;805261]Så kan jeg lære det, kan jeg, troede jeg havde masser af tid til at støve mine burmesere af, men nej, så ingen burmeser special til mig i år :frowning:

Øv hilsen
Linda - der trods alt er glad for, at det ikke lige var mine 4 der manglede for BIS BREED…[/QUOTE]
øv alså :frowning:

Håber der afmelder et par stykker, så du lige kan nå at få et par stykker med :slight_smile: (Fordi jeg gerne vil tage mig tiden til at kigge lidt mere på lidt flere burmesere end jeg plejer :ups: )

[QUOTE=PiaB;805428]øv alså :frowning:

Håber der afmelder et par stykker, så du lige kan nå at få et par stykker med :slight_smile: (Fordi jeg gerne vil tage mig tiden til at kigge lidt mere på lidt flere burmesere end jeg plejer :ups: )[/QUOTE]

Via “sporhunde” på Jyrak siden fik jeg en sms i morges, at der var to pladser, aldrig har jeg så hutigt tastet to katte ind i udstillingssystemet, så jeg kommer med alderspræsidenten (næsten 10 år) Chagall’s Isadora og Mea Culpa’s TortieTrold, glæder mig til burmeserhygge selvom det bliver uden BIS, det overlever vi nok, men vi prøvede altså hårdt…

KH
Linda

[QUOTE=mea culpa;805809]Via “sporhunde” på Jyrak siden fik jeg en sms i morges, at der var to pladser, aldrig har jeg så hutigt tastet to katte ind i udstillingssystemet, så jeg kommer med alderspræsidenten (næsten 10 år) Chagall’s Isadora og Mea Culpa’s TortieTrold, glæder mig til burmeserhygge selvom det bliver uden BIS, det overlever vi nok, men vi prøvede altså hårdt…

KH
Linda[/QUOTE]
Så godt du lige var heldig :slight_smile: Der kom 3 afmeldinger midt nat - de forsvandt mens du tastede den ene. Så kom der 2 over middag - de forsvandt på under en time, du fik den ene :slight_smile: Så hvis man afmelder så skal man regne med at man er ude, for de forsvinder med det samme. Men fedt at du lige fik opsnappet et par pladser!
VH
Susanne

Susanne… HVIS det er helt håbløst, kan der frigives et dobbeltbur, hvis bare det accepteres at Perli-Gems Red DeLong og Camillas Korat (som jeg ikke KAN huske stamtavlenavnet på :ups: ) står i en sturdie habitat i forbindelse med min stand :slight_smile:

Jeg tror rigtigt gerne Brian ville have den mulighed, når han laver burplan -. det vil dog ikke frigive pladser i kataloget, fordi vi også virkelig har givet dommerne noget at arbejde med :slight_smile: (Der er: 1 dommereksamen, 1 parallelbedømmelse og 1 seminlanghårslev og 2 korthårselever om lørdagen!) Men ingen tvivl om at det ville være velkomment hvis de kunne stå der i en sturdi - og så kan du jo også bedre holde øje med dem.
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;805829]Jeg tror rigtigt gerne Brian ville have den mulighed, når han laver burplan -. det vil dog ikke frigive pladser i kataloget, fordi vi også virkelig har givet dommerne noget at arbejde med :slight_smile: (Der er: 1 dommereksamen, 1 parallelbedømmelse og 1 seminlanghårslev og 2 korthårselever om lørdagen!) Men ingen tvivl om at det ville være velkomment hvis de kunne stå der i en sturdi - og så kan du jo også bedre holde øje med dem.
VH
Susanne[/QUOTE]

Det var bla det jeg tænkte på… Jeg ved, at Camilla naturligvis helst vil være samme med de andre korater (der kommer vist to af hendes killngekøbere?), men det er da en mulighed… og de skal nok finde hinanden og ævlekævleskvadrebævle om korater i tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiimevis :surrender1: selvom de måske ikke lige har bur ved siden af hinanden :klapper:

[QUOTE=mea culpa;805809]Via “sporhunde” på Jyrak siden fik jeg en sms i morges, at der var to pladser, aldrig har jeg så hutigt tastet to katte ind i udstillingssystemet, så jeg kommer med alderspræsidenten (næsten 10 år) Chagall’s Isadora og Mea Culpa’s TortieTrold, glæder mig til burmeserhygge selvom det bliver uden BIS, det overlever vi nok, men vi prøvede altså hårdt…

KH
Linda[/QUOTE]

Årh Tortie Trold :hjerte: nu har jeg kigget gennem tremmerne et par gange på hende - aldrig nået at røre :ups: måske det nås så den søndag :ups:

Ja mon ikke nok :slight_smile: Messe C pønser på at lave et cafeområde for udstillerne inde i hallen (de 4000 m2 svinder hastigt ind, bare spørg Brian!), så om ikke andet kan de måske slå lejr der indimellem. Jeg VED ikke endnu hvad det ender med - de har ikke meldt endeligt ud, hvad planen er…

Det er altså rigtigt skægt, jeg fandt et gammelt nummer af Birma Focus forleden, hvor jeg havde lavet en artikel om det røde gen, og der havde jeg sørme lånt et billede af Linda - tror dog det måske var Kiksekage? De var såmænd helt vemodigt :slight_smile:
VH
Susanne

Det blad gav du mig/sendte du mig tilbage i 2007 eller sådan noget, hvor jeg var på mit første opdrætter seminar, og havde svært ved at finde noget ordentligt materiale om det røde gen… Det satte det på plads for mig, og jeg har stadig bladet, for faldt netop over det her forleden :slight_smile:

Cool :ok: Rart at vide, at det kunne bruges. Kunne senere se, at selv Ole A. havde lånt lidt derfra :høhø: (om mosaikkerne, kleinefelterne osv.)
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;806101]Cool :ok: Rart at vide, at det kunne bruges. Kunne senere se, at selv Ole A. havde lånt lidt derfra :høhø: (om mosaikkerne, kleinefelterne osv.)
VH
Susanne[/QUOTE]

Hehe, det kunne det helt bestemt :slight_smile: Jeg kan huske at jeg var både rigtig glad for det, og sådan lidt benovet over at du bare sådan gad sende det til mig, som du slet ikke kendte eller noget…

[QUOTE=Susanne W;806096]Ja mon ikke nok :slight_smile: Messe C pønser på at lave et cafeområde for udstillerne inde i hallen (de 4000 m2 svinder hastigt ind, bare spørg Brian!), så om ikke andet kan de måske slå lejr der indimellem. Jeg VED ikke endnu hvad det ender med - de har ikke meldt endeligt ud, hvad planen er…

Det er altså rigtigt skægt, jeg fandt et gammelt nummer af Birma Focus forleden, hvor jeg havde lavet en artikel om det røde gen, og der havde jeg sørme lånt et billede af Linda - tror dog det måske var Kiksekage? De var såmænd helt vemodigt :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Ha ha, jo det var Kiksen du lånte dengang, Pia du kommer bare, Tortie er lidt genert men vil gerne snakke når jeg holder hende :slight_smile:

KH
Linda

Sidste nyt: Vi har fundet nogle få ekstra pladser til søndag - dvs. vi har shanghaiet endnu en dommer, og i løbet af iaften åbnes der for endnu ca. 30 katte. Så er det også endegyldigt slut - der kan ikke presses mere ind i hallen i denne omgang. Vi fører ikke venteliste, så det er først til mølle…
VH
Susanne

Og jeg fedtspiller stadig med Delle for nu har EN eller anden (kanelfarvet kat???) haft fat i hende og givet hende et sår på øret >_<

De er altså normalt fine venner men når de slåsser kan der jo ske uheld… og det er der så sket her. Spå hvis hun er i laser så kommer hun selvfølgelig ikke med… Men jeg krydser fingre og overøser hende med klorhexidin… og ellers er der et bur ledigt lørdag… :frowning:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;806910]Og jeg fedtspiller stadig med Delle for nu har EN eller anden (kanelfarvet kat???) haft fat i hende og givet hende et sår på øret >_<

De er altså normalt fine venner men når de slåsser kan der jo ske uheld… og det er der så sket her. Spå hvis hun er i laser så kommer hun selvfølgelig ikke med… Men jeg krydser fingre og overøser hende med klorhexidin… og ellers er der et bur ledigt lørdag… :([/QUOTE]

:kryds: :kryds: :kryds: Jeg håber på at se hende lørdag.

Uh, det er lige før det er ved at være penge værd på det sorte marked :slight_smile:
VH
Susanne

øv Claus har lige meddelt han skal arbejde den weekend da der kommer skib i havn. Hmm nå - må ind og melde Dellemusen fra , så måske nogen er heldige og kan bruge den ledige plads der bliver om lørdagen ?

MVH
Gitte

[QUOTE=GitteS;807112]øv Claus har lige meddelt han skal arbejde den weekend da der kommer skib i havn. Hmm nå - må ind og melde Dellemusen fra , så måske nogen er heldige og kan bruge den ledige plads der bliver om lørdagen ?

MVH
Gitte[/QUOTE]

det er da utroligt så uheldig du er med at komme afsted :frowning: