Fredericia 31. marts + 1. april 2012

Ja er rigtig træt af det… havde glædet mig til endelig og komme afsted igen. øv

MVH
Gitte

der er ikke nogen fra Nordjylland du kan køre med?

Jeg kører jo desværre ud fredag og hjem søndag, og bilen er formentligt også fyldt… men jeg kan da umuligt være eneste nordjyde der skal af sted :?

[QUOTE=PiaB;807132]der er ikke nogen fra Nordjylland du kan køre med?

Jeg kører jo desværre ud fredag og hjem søndag, og bilen er formentligt også fyldt… men jeg kan da umuligt være eneste nordjyde der skal af sted :?[/QUOTE]

Har ikke lige undersøgt det, for min angst driller meget pt. så havde virkelig brug for han var med denne gang, så har meldt missen fra.

MVH
Gitte

Jeg har formentlig en plads i bilen fra Aalborg om søndagen. Hvis der er en der gerne vil med. Har tilbudt pladsen til min opdrætter, men tror ikke hun skal med, så … Send mig en pb hvis der er nogen der er interesseret

Så er der 9 pladser tilbage søndag, og det er de absolut sidstepladser der kan fåes i Fredericia. Vi er på 12 dommere hver dag, og der kan ikke presses så meget som en ekstra fjerkost ind efterhånden :høhø:
VH
Susanne

Ahem… 7… -upssa

Der blev lige taget en hurtig beslutning :smiley:

[QUOTE=En forhenværende bruger;807345]Ahem… 7… -upssa

Der blev lige taget en hurtig beslutning :D[/QUOTE]

:thumbup: Så skal jeg nok også snart beslutte om Gunnar for en gangs skyld skal med eller ej.
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;807347]:thumbup: Så skal jeg nok også snart beslutte om Gunnar for en gangs skyld skal med eller ej.
VH
Susanne[/QUOTE]

Jeg skal lige lokke Joan til at melde til søndag også!

Så venter jeg lige med Gunnar - det er nemlig ikke livet om at gøre, det var mere en strøtanke om at så kunne de også have en kat. I kat oppe i “dyreklinikken” at stå og rode med. Men hun skal nu nok under alle omstændigheder skynde sig, hende Joan :slight_smile:
VH
Susanne

Og så forsvandt de sidste pladser søndag… :ok: Alt udsolgt begge dage, der kan kun blive plads i tilfælde af frameldinger. Sidste frist er på fredag den 16. marts, så der kan jo godt nå at ske ændringer endnu, men vi er på max. kapacitet med bure, dommere og kvadratmeter - sikke et luksusproblem :slight_smile:
VH
Susanne

Og det er jo OK, for nogen skulle jo have dem :slight_smile:
VH
Susanne

Jeg synes det er vild sejt at der er udsolgt begge dage - det er da vidst mange år siden, at det er sket? (foruden 3-cert’en)

Jeps :slight_smile: Der var også alt udsolgt lørdag i Vorbasse november 2011, men jeg kan ikke huske hvornår der sidst har været alt udsolgt om søndagen, så vi synes også det er sejt! Og det ville være fedt at kunne begynde at pusle dommerfordeling nu, men idet der først er frameldingsfrist fredag i næste uge, kan der jo stadig nå at ske ændringer, så det bliver vist bare til et lille overblik på nuværende tidspunkt.
VH
Susanne

Efter dagen i går skal jeg lave en klasseændring til denne udstilling-

Er der nogen, der ved, hvem jeg skal skrive til :?

Kan lige så godt få det på plads inden kataloget trykkes :slight_smile:

[QUOTE=Wijelo;809814]Efter dagen i går skal jeg lave en klasseændring til denne udstilling-

Er der nogen, der ved, hvem jeg skal skrive til :?

Kan lige så godt få det på plads inden kataloget trykkes :)[/QUOTE]

[email protected] - så rettes det med det samme, så katten står rigtigt i kataloget, meget lettere for alle :ok:
VH
Susanne

Åh kryds lige fingre for mig at jeg får min ene missepige med om lørdagen.

Jeg glæder mig helt vildt :slight_smile:

[QUOTE=Susanne W;809816][email protected] - så rettes det med det samme, så katten står rigtigt i kataloget, meget lettere for alle :ok:
VH
Susanne[/QUOTE]

1000 tak for hurtigt svar.:thumbup:

Jeg har rettet Bettys klasse inde på tilmeldingen, er det ikke nok?

Jo, det er lige så fint :slight_smile: Hun står i klasse 7 nu.
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;809853]Jo, det er lige så fint :slight_smile: Hun står i klasse 7 nu.
VH
Susanne[/QUOTE]

Tak :slight_smile: